2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Beoordelingen B&B en herberg: Regio Norte
  4. Beoordelingen B&B en herberg Porto
  5. Beoordelingen van Rio da Vila

Beoordelingen over Rio da Vila

80 Rua de Mouzinho da Silveira, União de Freguesias do Centro, 4050-415 Porto, Portugal

#37 van de 293 B&B's en herbergen in Porto

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

Ligging

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Goed begin van de Camino Portugues
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtig pand, schitterende locatie, comfortabel, uitstekende bedden, goede badkamer.

• Beoordeeld op: 2 november 2023

Perfecte locatie om stad te verkennen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Perfecte ligging, heerlijk ontbijt en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Fijn verblijf gehad!
    • Superior Tweepersoonskamer

Gordijn en 1 van de douchekoppen werkte niet geheel naar behoren. Verder wel rumoerig wegens wegwerkzaamheden.

Mooie kamer, fijn bed, lief personeel en top ontbijt. Pand ligt centraal in het oude centrum.

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Leuk

Ok

• Beoordeeld op: 7 juni 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Locatie, stil en hartje oude stad

• Beoordeeld op: 8 april 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

jammer dat de bar/beneden ruimte rond 17 dicht gaat en je bijvoorbeeld geen drankje meer kan doen in de avond.

prachtige kamers en heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 14 maart 2023

• Tweepersoonskamer met Balkon

Perfect Hotel op een leuke locatie. Super ontbijt en vriendelijk personeel. Mooi ingerichte kamer en zeer goede geluidsisolatie. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 31 mei 2022

prachtig
    • Superior Tweepersoonskamer

de ochtendploeg. Konden amper engels en als je iets anders vroeg ging het niet of het was compleet iets anders maar ze waren wel vriendelijk. besluit, ‘s morgens moet het organisatorisch nog véél veranderen

de ligging was uitstekend maar voor ons veel te druk

• Beoordeeld op: 28 mei 2022

• Tweepersoonskamer met Balkon

Personeel en het lekkere ontbijt!

• Beoordeeld op: 13 mei 2022

Zeer aangenaam verblijf en uiterst vriendelijke medewerkers, zeer persoonlijke ontvangst.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het ontbijt was zeer lekker met vers fruit, eieren te kiezen en al la minute klaargemaakt.

• Beoordeeld op: 12 mei 2022

• Tweepersoonskamer met Balkon

Kleinschalig, persoonlijk hotel in het centrum Mooie inrichting van de kamers, regendouche in de badkamer Zeer vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt,geen buffet maar bediening aan tafel.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2021

Mooi, stijlvol boutique-hotel in het centrum van Ribeira.

Helemaal niets.

Fantastisch verblijf hier gehad. Mooie ruime kamer (kamer 8, upgrade gehad) met kitchenette, eethoek, bank, stoel, prachtige badkamer met daarboven (via een trap) het slaapgedeelte. Zeer smaakvol ingericht. Héérlijke bedden, fantastisch ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Centraal gelegen locatie, vlakbij alle highlights op 2 minuten lopen naar de kade in het hart van de wijk Ribeira.

• Beoordeeld op: 25 september 2021

Heerlijk verblijf in klein boetiek hotel
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het enige wat ik prettig had gevonden is badjas op de kamer. Dat had het afgemaakt!

Ontvangst door dames aan receptie heel fijn. We mochten gaan zitten en kregen gelijk glaasje Port aangeboden terwijl zij ons incheckte. Kamer heerlijk! Klein balkon je kunt er niet zitten maar wel even sigaretje op roken. Ontbijt heerlijk. Vers fruit, goede koffie en vers brood. Verder kon je kiezen voor eitje erbij en pannenkoekjes. Service ging zo ver dat ze zelfs een keer ontbijt op kamer hebben gebracht omdat wij een kater hadden vd Port .. dat noem ik echt service!

• Beoordeeld op: 14 juli 2021

Heerlijke plek, prima gelegen, topkamer.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het enige minpuntje is dat je bijna niet voor de deur kan parkeren, dit wisten we vooraf ook. We kregen een prima tip voor gratis parkeren op 20 minuten lopen (prachtig langs de Douro!). Er zijn dus wel parkeerplaatsen, maar beperkt beschikbaar en betaald.

Fijne vibe, kleinschalig boutique hotel. 8 kamers, pas gerenoveerd (wij verbleven in juli 2021). Zeer vriendelijke staff en behulpzaam bij het zoeken naar restaurant, fadoshow en andere things to do. Wij hadden een kamer met balkon, voegt niet veel toe maar wel sfeervol. Kamers liggen allemaal aan straatzijde maar door prima dubbel glas hoor je niets van de straat geluiden. Schoon, prima verzorgd, eigentijds en gewoon heerlijk! Vlakbij Douro en het stadscentrum.

• Beoordeeld op: 10 juli 2021

Een waanzinnig verblijf!!
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Het parkeren bij het verblijf is wat lastig. Je kan namelijk niet langer dan 4 uur in de straat parkeren. Dus als je je auto kwijt wilt, moet je naar een parkeerplaats toe dat er zo'n 10 minuten lopen vandaan zit. Daar moet je alleen wel zo'n 20 euro per dag voor betalen. Maar het personeel komt ook weer met genoeg opties voor een gratis oplossing. Je moet dan alleen ongeveer 20 minuten lopen.

Ik maak niet snel een beoordeling, maar dit was zeker een beoordeling waard. Wat hadden we hier een fantastisch verblijf. Het personeel is opmerkelijk vriendelijk en behulpzaam. Alles is zo super schoon! De kamer, de badkamer etc. Ook de WiFi is erg goed in de kamer en in de lobby. De kamer wordt weer perfect schoongemaakt als je eenmaal weg bent en de airco werkt top. De airco blaast namelijk niet direct op het bed, maar bevind zich boven de ingang van de kamer. Wat inhoudt dat de kamer heel geleidelijk koud wordt. De locatie van het verblijf is perfect, want je hebt alles in de buurt. Je loopt de straat uit en je staat vrijwel direct het centrum en loopt langs alle mooie restaurantjes en terrassen. In de kamer heb je de mogelijkheid om shutters voor je ramen te doen, dit zorgt ervoor dat je kamer super donker is en je dus heerlijk kan slapen. Als je de ramen open doet, hoor je nog best wel erg het geluid van voorbij rijdende auto's, maar zodra de ramen dicht zijn, is alles doodstil. Helemaal top! Hier kunnen verschillende hotels wat van leren. Wat een geweldig verblijf.

• Beoordeeld op: 1 juli 2021

Top hotel op top locatie!

Niks!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in dit mooi nieuwe hotel op een toplocatie in Porto. Wij hadden een ruime kamer met een zithoek en met een balkonnetje met een prachtig uitzicht over de stad. Het bed was lekker groot en heel comfortabel. Super geslapen! De badkamer heeft o.a. een heerlijke stortdouche en is voorzien van toiletartikelen en een föhn. Verder heeft de kamer een minibar, koffie- en theefaciliteiten een kluisje. Kopjes en glazen zijn ook allemaal aanwezig. De loungebar heeft een ruime keuze aan drank en een groot assortiment aan wijnen, champagnes e.d. Het hotel is pas sinds 2 weken geopend. Personeel is super vriendelijk en doet alles om je verblijf nog fijner te maken. Elke keer werd er gezellig een praatje met ons gemaakt. Er werd ons port aangeboden om te proeven. Op 1 van de dagen was de eigenaar aanwezig en kregen we van hem een glas wijn die hij ons wilde laten proeven. Op de laatste dag werd er een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt. Kortom echt een aanrader voor wie Porto wil bezoeken. Het is heel comfortabel en rustig, ondanks dat het heel centraal gelegen is!!! Ik zou hier de volgende keer weer verblijven.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

Geweldig verblijf in het oude centrum van Porto.
    • Tweepersoonskamer met Balkon

Klein hotel dat aanvoelt als een warm guesthouse. Persoonlijke aandacht van het personeel. Alles tot in de puntjes in orde!

• Beoordeeld op: 17 april 2024

• Beoordeeld op: 24 maart 2024