2. Hotelanmeldelser for Portugal
  3. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Norte Region
  4. Hotelanmeldelser af ferieudlejninger i Porto
  5. Anmeldelser af Oporto Chic&Cozy - Ribeira

Anmeldelser af Oporto Chic&Cozy - Ribeira

Different locations in Porto, União de Freguesias do Centro, 4050-545 Porto, Portugal

#982 ud af 2.883 ferieboliger i Porto

• Anmeldt: 14. november 2023

Godt
    • Forretningsrejse
    • Lejlighed med balkon

Sengen var slidt og springmadras larmede og kunne mærke fjedre. Meget begrænset køkken redskaber

Beliggenheden Stort bad God kaffemaskine

Overnattede: november 2023

• Anmeldt: 7. september 2023

7,0
    "Overordnet tilfreds, dejlig central placering"
    • Lejlighed med balkon

Indeklimaet - en smule lugt af skimmel. Rengøring acceptabel. Ønskede mere praktisk information om wifi og affald.

Central placering og udsigt samt elevator

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 23. september 2022

"Dejlig lejlighed helt centralt i Porto"
    • Lejlighed med 1 soveværelse og udsigt over floden — 2. etage

Desværre er et langvarigt og støjende metrobyggeri i gang lige uden for gadedøren.

Smagfuld, nænsomt restaureret lejlighed med god udsigt til flere seværdigheder.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 3. august 2022

Godt
    • Gruppe
    • Lejlighed med 2 soveværelser og byudsigt – 2. etage

Vi var meget generet af metrobyggeriet lige udenfor huset, hvor vi boede. Der blev arbejdet hver nat - hele natten!! - hvilket betød, at man ikke kunne få sin nattesøvn i soveværelset ud mod byggeriet. Ville ønske, at booking.com havde skrevet på bookingsiden, at stedet var generet af støj, så havde vi aldrig valgt det. Vi mener ikke, lejligheden har den værdi, vi har betalt, da man ikke får sovet pga. metrobyggeriet. I lejlighederne manglede røgalarmer, i den ene lejlighed var der ingen brandslukker. Safen var der, men kunne ikke bruges pga. manglende kode. Der manglede strygejern- og bræt (nævnt på bookingsiden, at det ville være der).

Beliggenheden af lejligheden var perfekt! Lige i centrum med lækre restauranter 10 skridt fra hoveddøren, 300 meter til havnen, tæt på offentlig transport. Pæn og ren med skift af sengetøj/håndklæder midt på ugen. Udlejer nem at træffe, flink og hjælpsom, da vi kom i knibe. Lejligheden var veludstyret med et par mangler, der dog ikke betød noget for opholdet.

Overnattede: juli 2022

• Anmeldt: 24. august 2023

6,0
    "Værten var super venlig og sendte anbefalinger. Beliggenheden var ideel. Men lejligheden lignede desværre ikke den på bi"
    • Lejlighed med terrasse

Lejligheden var meget fugtig, og der var en affugter, som kørte hele tiden. Det var vi ikke informeret om. Lejligheden lignede ikke den på billederne, måske har jeg misforstået, hvilken lejlighed, man ville få. Men det var lidt ærgerligt. Lejligheden var meget mørk og desværre ikke som forventet.

Beliggenheden var ideel, og rummene havde en god størrelse. Dejligt med to toiletter og et stort bad.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 26. september 2021