2. Hotelbeoordelingen Portugal

#2 van de 22 hotels in Nazaré

7,4

• Beoordeeld op: 15 september 2023

Waanzinnig!
    • Two-Bedroom Bungalow with Panoramic View

Restaurant niet uitnodigend en miste toch een klein supermarkt.

Locatie en kleinschalige camping. En goeder service via de app. Uitzicht was prachtig! Zwembaden waren ideaal voor kleinere kindjes.

• Beoordeeld op: 29 september 2022

• Bungalow met 2 Slaapkamers

Het was geweldig

• Beoordeeld op: 25 september 2021

Super verzorgde, kindvriendelijk, erg mooi uitzicht
    • Bungalow met 2 Slaapkamers

We waren er alleen buiten het seizoen. Dus haast geen andere kinderen. Dus dat was niet zo leuk voor onze zoon. Maar daar kunnen hun natuurlijk niks aan doen.

Wat een leuke plek, ze hebben echt hun best gedaan voor spelletjes voor kinderen. Prima zwembad. Leuke glijbanen.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

Rustige kindvriendelijke camping
    • Three-Bedroom Bungalow with Panoramic View

Ze vonden het wel jammer dat het zwembad niet zo diep was, want ze hadden graag willen duiken etc. WiFi was niet altijd even best, waardoor wij (gezin van 6) niet altijd allemaal gebruik konden maken van het internet e.d.

De kinderen vonden de glijbanen fantastisch! Binnenzwembadje leuk als het wat minder weer is. Ook hebben we gebruik gemaakt van de paddlebanen. Erg leuk dat dit gratis kon.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Prijs- kwaliteit niet in verhouding. Op de plaatjes ziet het er fantastisch uit maar de werkelijkheid is minder. De inte
    • Deluxe Bungalow met 2 Slaapkamers

Faciliteiten beetje verouderd. Was het allemaal net niet. Op eerste gezicht ziet alles er fantastisch uit en klinkt alles heel leuk maar uiteindelijk heel weinig gebruik gemaakt van de faciliteiten omdat het gewoon niet zo leuk was. Eten in het restaurant was echt slecht en niet gezellig. Geen leuke bar bij het zwembad. Onze stacaravan lag de hele dag in de schaduw in de wind en daardoor konden we niet buiten zitten.

Gezellige stacaravan. Goede service. Na een paar dagen schone handdoeken. 24/7 bemanning op de receptie

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Weg van de massa, bungalows in de bossen heerlijk! Net even iets anders.
    • Deluxe Bungalow met 2 Slaapkamers

Er is geen kleine campingwinkel om bij het starten van de dag of je vakantie even broodjes en drinken te halen. Wij waren met vliegtuig en taxi gekomen, de lidl was 1,5 km verderop. Geen gezellig terras voor de middag of avond om even gezellig te zitten. Picknicktafels in de speeltuin. De animatie savonds is boven in een zaaltje. Er is een restaurant met aaneengesloten een tent voor buffet all inclusive. Gelukkig hadden wij deze optie niet gekozen niet uitnodigend om savonds een hapje te eten. Naar het strand kan alleen met de auto, wij hadden elektrische huurfietsen perfect om alle verlaten strandjes te ontdekken maar moesten zelf een veilige route zoeken met de kinderen. Het zou een enorm pluspunt voor de camping zijn om een pad naar het strand aan te leggen. De containerzwembaden waren toch wel vies en veel te warm. Er zijn heel veel badmeesters die ik weet eigenlijk niet wat hun functie was, die misschien dat kunnen doen. Tip voor locatie: geef even aan wanneer de schone handdoeken komen en beddengoed dan ben je ook niet verrast wanneer er iemand in je huisje is.

De ligging van de bungalows middenin de naaldbossen en het groen is prachtig. Het is een gemoedelijk en rustig resort, niet zo massaal. De kinderen hebben enorm genoten ook waren er veel andere nederlandse kinderen. De bungalow is mooi en schoon, alles is aanwezig. Je krijgt zelfs tussendoor schone handdoeken en beddengoed. Misschien nog wel een keer terug wel met eigen vervoer dan. Nazare om te surfen, slenteren over de boulevard, ijssalon en Sitio surf museum en lekkere eettentjes onderweg er naar toe met uitzicht op zee, heerlijk laid back, heel erg leuk om heen te gaan. Prachtige verlaten stranden in de omgeving.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

bij andere glampings zijn we gewend meer te krijgen voor deze prijs!
    • Deluxe Glamping Plus

de tent was klein, ondanks ons verblijf in augustus was het fris, het terras was klein (tafel paste er net op), zwembad leuk voor de kinderen maar wat gedateerd, wel voldoende ligstoelen en toezicht! slechte prijs kwaliteit verhouding.

de ligging is mooi, onze plek had zijdelings zeezicht, de glamping tent had goede matrassen, de animatie was fun!!

• Beoordeeld op: 28 juli 2021

Leuke camping, Wel best duur.
    • Deluxe Glamping

De camping is vlak naast een drukke weg. En onze tent stond helemaal dicht bij de weg. Het lijkt dan wel of de auto's door je tent rijden. Dus heel lawaaierig. Ze hebben ons een andere tent of caravan aangeboden (op zich goede service), maar deze alternatieven waren niet zo veel beter dat we zin hadden om daarvoor dan weer alles in te pakken. Verder werden er op het terrein naast de camping bomen gekapt/gezaagd. Enorm veel lawaai. Kan de camping niets aan doen, maar wel jammer.

Het is een mooie leuke camping. Wij hadden een clamping tent en dat is leuk. De camping is schoon. Bijna alleen maar huurlocaties (weinig eigen tent). Mooi zwembad en leuke glijbanen. Leuk voor kinderen. Door covid wel maatregelen zoals reserveren voor het zwembad, maar dat is overal (in Portugal) op het moment.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2022

• Beoordeeld op: 11 mei 2022