2. Hotelbeoordelingen Portugal

Rua dos Remédios nº 3 - Alfama, Santa Maria Maior, 1100-441 Lissabon, Portugal

#84 van de 3.483 vakantiewoningen in Lissabon

Gebaseerd op 48 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Super verblijf, ruim, netjes, schoon, op loopafstand van bekende plekken.
    • Deluxe Appartement

De bedden waren behoorlijk hard.

Van 's morgens tot 's avonds iemand aanwezig op de locatie. Bij inchecken een code gekregen voor de voordeur beneden en toegang tot het appartement. Ideaal.

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

Prima comfortabel appartement aan een levendig plein midden in Alfama.
    • Deluxe Appartement

Modern appartement met alle faciliteiten. Prima bed in een aparte slaapkamer. Van 8.00-20.00 iemand aanwezig bij de receptie. Elke dag werd de koffie (Dolce Gusto) aangevuld, het afval opgehaald, de handdoeken vervangen (indien nodig), de vaatwasser aangezet en de bedden opgemaakt! Bij gesloten raamluiken was het doodstil in de avond en nacht. Kortom een aanrader!!

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

Lekker plekje
    • Deluxe Appartement

Goede locatie, wat je nodig hebt is er, een goed bed en lekkere douche

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Prima locatie voor een paar dagen sightseeing in Lissabon
    • Deluxe Appartement

We werden netjes opgewacht toen we ons melden om 19.55u en kregen een toegangscode. Dat werkte goed en is fijn, want dan heb je ook afzonderlijk van elkaar toegang tot het appartement. De locatie was prima; dichtbij een aantal bezienswaardigheden, het water en het openbaar vervoer. Het appartement lag gunstig aan de achterzijde van het gebouw en dat is waarschijnlijk een stuk rustiger dan aan de voorzijde. Kortom: prima locatie voor een paar dagen sightseeing in Lissabon.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

Stijlvolle 2 kamer appartement
    • Deluxe Appartement

Er is nauwelijks uitzicht maar wel daglicht

Stijlvol interieur met gebruik van goede materialen Zeer gezellig om midden in de oude wijk Alfama te verblijven Ook de slaapbank slaapt prima

• Beoordeeld op: 6 oktober 2023

Vakantie

Lokatie personeel accommodatie

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Helemaal top!
    • Deluxe Appartement

Ligging is top, zeer mooie appartementen en ruim opgezet. Fijn bed, goede airco, je hoort weinig geluid van buiten terwijl je midden in een levendige wijk zit, aanwezigheid lift. Ontvangst was zeer vriendelijk en duidelijke uitleg.

• Beoordeeld op: 7 september 2023

Heerlijk, bijzonder ruim appartement in hartje Alfama, vlakbij alles maar toch heerlijk rustig!
    • Deluxe Appartement

Het bed in de master bedroom lag niet super lekker, keiharde matras, gelukkig hebben de eigenaren geprobeerd een oplossing te bedenken. In de badkamer lekte de kraan van de wastafel en de knop zat ook los van de kraan.

Locatie was super, het appartement was heel schoon, ruim, en sfeervol. Goede airco, moderne keuken. Sleutels ophalen ging heel soepel en de medewerkers waren tijdens het verblijf goed te bereiken bij vragen. Locatie is heerlijk, midden in Alfama, vlakbij OV en bezienswaardigheden, maar toch lekker rustig.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Midden in Lissabon, Alfama wijk
    • Deluxe Appartement

midden in Alfama, net en ruim appartement.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Fantastisch verblijf gehad! Super ligging!
    • Deluxe Appartement

De matrasbeschermer voelt nogal 'plastiekerig' aan. De voordeur aan de straat maakt enorm veel lawaai als je ze dichtdoet, wat heel goed hoorbaar is op het appartement. Misschien een demper aanbrengen?

Beneden is er een receptie waar tussen 8 en 20u iemand aanwezig is. Handig voor vragen of als je iets nodig hebt. Om de 2 dagen krijg je nieuwe handdoeken en doen ze alle vaat in de vaatwas en zetten hem aan. Super service!

• Beoordeeld op: 16 juni 2023

Fantastisch logement.
    • Deluxe Appartement

Alles was super, sterk aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 24 mei 2023

Goed apartement op een geweldige locatie.
    • Deluxe Appartement

Alles prima op orde. Een wat viezige vloermat in de kamer, maar die kan worden gereinigd.

Geweldige locatie, ruim apartement met openslaande ramen naar het levendige plein en, ondanks de drukte buiten,, rustig. Prettige ontvangst.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Leuke plek om te verblijven.
    • Deluxe Appartement

Ons appartement was een beetje donker. Dit komt door het hoogteverschil in de stad waardoor sommige ramen laag bij de grond zijn. Door de smalle steeg krijg je weinig daglicht. Wij zaten op eerste verdieping. Maar geen reden om niet voor deze accommodatie te kiezen.

Leuk appartement in een leuke buurt. Leuke restaurantjes in de buurt. Je kunt vanuit deze buurt alles gemakkelijk bezoeken. Goede ontvangst !

• Beoordeeld op: 5 februari 2023

Geweldig management en een mooi centraal gelegen appartement!
    • Deluxe Appartement

Alles ging goed o.a. de informatie vooraf! We werden door 2 heren Fábio en Silvério ontvangen bij de taxi ( die tot bijna bij de ingang van het hotel/appartement kon komen) en begeleid tot na het inchecken tot in het mooie en schone lichte penthouse! Deze 2 mensen waren vanaf het begin reuze behulpzaam en vriendelijke, zo ook Maria die regelmatig de receptie waarnam. We hadden voor het eerst een appartement gekozen ( inplaats van een hotel) omdat een van ons beiden inmiddels rolstoel afhankelijk is - we hebben plannen om naar een appartement te verhuizen - is het een testcase geweest en ons erg goed bevallen ! Mede ook omdat we er als gast behandeld werden en ons thuis voelden. Bovendien ligt het in een centrale omgeving waar je met taxi’s en tuk-tuk’s voor de deur voor zeer betaalbare prijzen overal heen kunt gaan ! De zijstraten zijn met een lichtgewicht binnenrolstoel moeilijk om door te komen, maar ook is dat ons gelukt! Het ligt direct tegenover het interessante Museo del Fado en dichtbij restaurants waar in de avond zang en optredens van FADO- zangers en zangeressen zijn en ligt ook zeer dichtbij de cruiseterminal ! Ontbijt hebben we genomen bij de directe buren en andere dichtbij gelegen cafés met ontbijt- en lunchmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 15 november 2022

prachtig verblijf
    • Deluxe Appartement

ligging, netheid, comfort, gezellig, modern en functioneel ingericht

• Beoordeeld op: 15 augustus 2022

Hele leuke stad en perfect appartement om te verblijven.
    • Deluxe Appartement

Er viel eigenlijk niets op aan te merken. Jammer dat het appartement achteraan is gelegen en je dus minder contact hebt met de wijk. Maar soms is dat misschien ook een voordeel.

De hele goeie centrale ligging. Hele goeie ontvangst met duidelijke uitleg. Slaapbank voor kinderen was van goeie kwaliteit.

• Beoordeeld op: 15 juli 2022

Een absolute aanrader
    • Deluxe Appartement

Alles wat je.mag verwachten prima ligging, ruim genoeg, alle faciliteiten, schoon alsof het net is opgeleverd. Heerlijke bedden, prima badkamer. Zou niet weten wat er ontbreekt

• Beoordeeld op: 29 juni 2022

Uitstekende ruime en goed voorziene accomodatie - perfecte locatie - soundproof isolated.

niets op aan te merken

Door vertraging vlucht laat maar geen probleem we kregen de slotcodes per mail super makkelijk.

• Beoordeeld op: 23 juni 2022

Uitstekend appartement in het centrum van Lissabon. Alles op loopafstand.
    • Deluxe Appartement

In de slaapkamer is geen plek voor je koffer.

Fantastische locatie!

• Beoordeeld op: 8 juni 2022

goeie plek in toffe stad
    • Deluxe Appartement

vrij donker, geen echt direct licht van buiten

de ligging is perfect moderne inrichting prima bed in een drukke wijk zonder ook maar iets van geluid te horen (ondanks dat het feest was)

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

superfijn appartement dicht bij een groot trein en metrostation.
    • Deluxe Appartement

leuke indeling van appartement.

• Beoordeeld op: 24 april 2022

Locatie, inrichting, vriendelijk onthaal

• Beoordeeld op: 2 april 2022

Super fijn appartement. Aanrader!
    • Deluxe Appartement

De matras op het bed was voor mij iets te hard.

Mooi ruim en schoon appartement op een goede locatie. Goede geluid isolatie. Weinig last van de buren en geluid van buiten.

• Beoordeeld op: 21 maart 2022

Heerlijk verblijf
    • Deluxe Appartement

Eigenlijk waren er geen tegenvallers, maar twee hele kleine dingen. Je komt in de avond binnen in een donkere soort hele grote hal. De eerste keer is dat wat vreemd. En ik vond de bedden behoorlijk stevig, maar mijn man daarentegen weer niet.

Het was een heerlijk appartement! Ik ben een lichte slaper, maar ik heb heerlijk geslapen. Je kon alles goed verduisteren en het was echt stil in het appartement. Ook de inrichting was mooi en alles was netjes afgewerkt.

Verbleven in maart 2022