2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Madeira
  4. Hotelbeoordelingen Funchal
  5. Beoordelingen van Enotel Lido - All Inclusive

Beoordelingen over Enotel Lido - All Inclusive 5 sterren

Rua Simplício dos Passos Gouveia, 29, São Martinho, 9004 - 576 Funchal, Portugal

#25 van de 84 hotels in Funchal

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

Heerlijk hotel
    • Standaard Kamer

Heel vriendelijk en vrolijk personeel. Heerlijk gegeten, alle maaltijden!

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

• Familiekamer

Matras was voor ons te hard 's avonds miste wij de koffie/thee mogelijkheid bij het buffet. Dit moest bij een ander restaurant gehaald worden.

Alles was in orde. Personeel vriendelijk Eten was in orde Kamer was zoals aangeven Algemene ruimtes netjes onderhouden Voldoende parkeergelegenheid in garage

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Heerlijk all-inn ontspannen
    • Familiekamer

Verschillende restaurants en het all-inclusive principe. Boven verwachting.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

Heerlijke vakantie gehad
    • Familiekamer

Matrassen lagen iets hard maar dat is ieder zn eigen voorkeur.

Vriendelijk personeel, genoeg keuze qua eten en drinken. Kamers en de rest van de accommodatie waren super hygiënisch! Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2023

• Standaard Kamer

Enige jammere was dat in het laagseizoen de restaurants niet altijd open zijn. Ook was mijn dochter haar geboorteknuffel kwijtgeraakt en ging deze naar het hotel gestuurd worden, maar dit was niet tijdig gelukt. Ik vroeg of ze deze dan, uiteraard op onze kosten, naar ons thuis wouden doorsturen maar dat ging niet.

Het zwembad, mijn dochter heeft er geweldig goed gezwemd. Vriendelijk personeel, lekker eten, heel proper!

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Heel aangenaam een aanrader.
    • Familiekamer

De muziek is soms te luid bij voorstellingen.

Heel comfortabel en verzorgd. Lekkere cocktails en eten. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 juli 2023

Heeeeeerlijk👍
    • Familiekamer

duivenoverlast; schoon maken van de badkamer ; zwarte randen aan de douche cel. Wij kregen wel een familiekamer toegewezen maar een dubbel 2persoonsbed is wat al te overdreven. Zeker in prijs😩

eetmogelijkheden; bars,zwembad met uitzicht over de zee; vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Heerlijk bijkomen met alle faciliteiten, schoon, vriendelijk personeel! Buffetrestaurant massaal en middelmatig.
    • Familiekamer

Eten in massale buffetrestaurant was matig, zeker voor de lunch en het diner.

Ontzettend vriendelijk personeel! De kamer was niet goed gestofzuigd en toen we dat gingen melden stond er binnen 2 minuten een schoonmaakster voor de deur. Deze schoonmaakster was overigens uiterst onaardig en onbeleefd, maar de rest van het schoonmaakpersoneel en vooral al het andere personeel was enorm aardig. Alle faciliteiten erg schoon. Thema restaurants erg lekker! Gratis parkeergarage.

• Beoordeeld op: 27 april 2023

goed
    • Familiekamer

Het eten mocht iets meer thematischer zijn en niet elke dag hetzelfde…het eten was meestal ook niet zo warm. het ontbijt daarentegen was wel iets beter dan het avondmaal. Wij hadden een kamer juist boven het restaurant gedeelte waarbij wij slapeloze nachten hadden door te veel lawaai… kamers zijn ook niet echt geluidsdicht!

ruime kamer, de locatie waar het hotel zich bevind is uitstekend! Je kan met een huurwagen vanuit hier overal geraken.

• Beoordeeld op: 9 april 2023

We hebben genoten. Zouden het zeker aanbevelen.
    • Familiekamer

aan het zwembad is de bar niet echt gezellig.

Lekker eten en dranken A-merken

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

• Familiekamer

dit was de 4 keer dat we er waren er zijn een aantal zaken veranderd zoals de opstelling van het buffet was voorheen sfeervoller waardoor het nu allemaal massaler is. Ook wat betreft de overige restaurants was het voorheen reserveren, nu sta je in de rij (wie het eerst komt).

Personeel was geweldig behulpzaam top. eten en ontbijt was van prima kwaliteit.

• Beoordeeld op: 7 juli 2022

Ruim opgezette all-inclusive, top!
    • Standaard Kamer

Vanaf 15.00 uur kun je bij het restaurant bij het zwembad eten pakken, maar dit eten was in ons geval vaak koud, mogelijk doordat het hotel niet vol zat. De bedden in de kamer zijn ruim, maar wel een tikkeltje hard.

Personeel is erg vriendelijk en zorgt dat je aan niets te kort komt. Erg mooi hotel, met voldoende zitplaatsen zowel bij de restaurants als de ligbedden aan het zwembad. Genoeg entertainment voor ieder wat wils. Shows in de avond zijn erg leuk. Kwaliteit van het eten in het hoofdrestaurant (buffet) vonden wij het beste. Voldoende keuze en zelfs cocktails vallen onder de all-inclusive dus dat is echt top.

• Beoordeeld op: 26 mei 2022

ik heb ervan genoten
    • Standaard Kamer

erg massaal, m.n. de eetzaal

nette schone accommodatie

• Beoordeeld op: 6 maart 2022

Top vakantie, in een mooi & gastvrij hotel. Vriendelijk personeel, gezellige entertainment.
    • Familiesuite

De bedden waren ontzettend hard. Verder hadden we wat meer van de buffetten verwacht. De lunch was veel van hetzelfde, weinig variatie. Diner was kwalitatief niet goed genoeg voor een 5 sterren hotel

Locatie, zeezicht, personeel, kamers waren super! Verder was het ontbijt was prima!

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 27 januari 2022

• Familiekamer

Dat er last minute nog een fam kamer vrij was

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 24 oktober 2021

Méér dan behoorlijk voor de prijs. Aanrader dankzij de mooie kamer en het prachtige personeel.
    • Standaard Kamer

Een drinkgelegenheid, dichter bij de pool. 's Avonds een achtergrondmuziekje buiten aan de sports-bar, wanneer er geen animatie voorzien is.

Het personeel was in elke afdeling zeer behulpzaam en vriendelijk. Niets leek hen teveel.

• Beoordeeld op: 13 september 2021

prima prijs/kwaliteit
    • Standaard Kamer

storend lawaai van de hotel activiteiten vb dj ‘s avonds, hygiëne in de algemene delen kan beter, lunch was meestal koud, weinig variatie in het eten, geen scheiding tussen rokers en niet-rokers

prima kamer, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijk personeel, prima voor een weekje genieten

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

• Familiesuite

Voor een vijf sterren hotel viel mij het eten wat tegen; vaak koud en aan de droge kant. Dit is echter wel onze eerste keer all inclusive en het kan zijn dat dit vaker bij all inclusive is omdat je het eten bij de buffetten warm gehouden moet worden. Geen echte lig faciliteiten aan het strand. Jammer dat er geen koffie en/ of thee faciliteiten aanwezig zijn. Er was veel bezoek dat met name op de drank en all inclusive eten gericht waren; voor ons was dat een minder punt.

Het personeel was erg vriendelijk en klantgericht. Kamer was schoon maar wel wat verouderd. Uitzicht vanuit restaurant is mooi.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Prima verblijf gehad, maar zwembad en omgeving met ligstoelen was matig (te dicht op elkaar, te vol)
    • Familiekamer

Het zwembad was duidelijk te klein voor de hoeveelheid gasten, water was lauwwarm en het was er te vol. De ligstoelen stonden hutje-mutje op een tegelvloer; erg krap allemaal. Geen begroeiing.

Vriendelijke medewerkers. Buffet was prima. Idem Aziatisch restaurant.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

• Familiekamer

Het personeel komt zomaar je kamer binnen. Zelf met het bordje ‘niet storen’ aan de deur kwamen ze meerdere keren binnen en maakten zo onze baby meerdere keren wakker.

Ruime kamer, zwembad

• Beoordeeld op: 21 november 2023