2. Hotelbeoordelingen Portugal
  3. Hotelbeoordelingen: Regio Norte
  4. Hotelbeoordelingen Porto
  5. Beoordelingen van Hotel Jaguar Oporto - Airport to Hotel and City is a free Shuttle Service

Beoordelingen over Hotel Jaguar Oporto - Airport to Hotel and City is a free Shuttle Service 4 sterren

Rua da Constituição nº211, Bonfim, 4200-198 Porto, Portugal

#19 van de 225 hotels in Porto

• Beoordeeld op: 27 mei 2024

Hotel om zeker terug te komen.
    • Eenpersoonskamer

Het ontbijt was uitstekend. Alles was heel goed. Ook zeer gemakkelijk was de shuttje dienst, heel correct.

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotelkamer (21 m2) voor 2 personen was best aan de kleine kant.

Goede ligging van het hotel, schone kamers, geen geluidoverlast (was wel rustig in het hotel)

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Fijn hotel

Dat de bar dicht was voor 0.00. Wij hadden graag nog n biertje gedronken na een lange reis maar helaas.

Mooi hotel met goede bedden en een uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 maart 2024

Niets!

De shuttle service was perfect. Mooie kamer, zeer schoon, goed ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel. Op loopafstand van het centrum.

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Prima hotel, met mooi ingerichte kamers.
    • Eenpersoonskamer

Enige wat mij opviel is de prijs van het ontbijt € 15 in het hotel. Ik vond het aan de dure kant. Wat mij betreft, mag iets goedkoper.

Prima accommodatie aan de rand van het centrum. Vriendelijke en behulpzame personeel. Mooi ingerichte kamer, met alle faciliteiten. Zij bieden een kosteloze transfer van en naar de luchthaven met een Tesla. Het is in een rustige wijk gelegen hotel. Lopend naar de brug Cais da Ribeira ongeveer 30 minuten. Op een afstand van 3-4 lopen is het Marquês Plein en metrostation Marquês naar het centrum. Op het plein veel goedkope restaurants. Ik heb daar prima ontbijt gehad.

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Fantastische ervaring, zeker aanrader in Porto
    • Eenpersoonskamer

Er is eigenlijk geen min punt in mijn ogen, alles voorzien en in orde

Zeer mooie locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Shuttle dienst van en naar hotel was een extra bonus, ben zeker van plan om nog eens terug te keren naar dit hotel, had het gevonden via booking.com en is 100% meegevallen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

super verblijf voor herhaling vatbaar

niks

super hotel personeel kamers ontbijt zeer verzorgd goeie keuze ook de shuttle zeker een plus en goeie chauffeur

• Beoordeeld op: 25 september 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Locatie; betreft géén luchthaven hotel maar bevind zich redelijk in het centrum van Porto

Goed en net hotel. Alle faciliteiten aanwezig

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Geweldig!

Niets.

De vriendelijkheid van de medewerkers. Ze staan altijd klaar om de klanten te helpen. Shuttle heen en weer naar het vliegveld was prima! Lekker ontbijt. Heerlijke diner! Kamer en badkamer super schoon. Veel ruimte. Grote badkamer. Fruit en water gratis in de kamer als welkom. Veel handdoeken in de badkamer. Kamer op de 4ed verdieping met uitzicht naar de achterkant van het hotel. Heel rustig! De metro is heel dichtbij. De hotel geeft gratis een city tour in de stad.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

• Eenpersoonskamer

Ontbijt is erg goed maar voor Portugese begrippen wel duur (15 euro). Afstand tot centrum is best groot. Ik heb voor meerdere dagen een fiets gehuurd bij Velurb: perfecte nieuwe fietsen (MTB) en zeer prettige service en personeel.

Zeer aardig servicegericht personeel. Keurig net hotel met erg schone, stille, rustige kamers. Shuttle-service is prima. Beveiligde stalling voor fietsen aanwezig. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Geweldig hotel

Niks. Echt alles was prima

Heel erg goed hotel alles was top personeel, kamer, aanvullende diensten als pendeldienst het is gunstig gelegen.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Uitstekende service in een prachtig hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niks - alles was eigenlijk perfect.

Personeel is super vriendelijk. Ze helpen je met alles. Bij inchecken wordt er je een gratis drankje aangeboden, en onze koffers werden naar de kamer gebracht door het persoon. Super service. Ontbijt was ook heel lekker ❤️

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Een heerlijke tijd gehad daar.
    • Eenpersoonskamer

Eigenlijk niets het was een heel fijn verblijf in dit hotel, ik kom hier zeker terug. Het aanwezige personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt aan een redelijk drukke weg maar daar merk je niets van omdat het goed geluiddicht is. De shutle service is een heel goede service.

Het ontbijt was uigebreid diverse soorten brood en een uitgebreide keuze van beleg en een zeer vriendelijke bediening. Het diner heeft de keuze vlees, vis of vegetarisch ik heb daar vlees en vis gegeten en dat was uitstekend voor een zeer betaalbare prijs.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

De service van de medewerkers was geweldig. Ik voelde me direct op mijn gemak. Met speciale dank aan Martha. Ik geloof dat ieder hotel een Martha zou moeten hebben!

• Beoordeeld op: 22 juni 2023

Aanbevelingswaardig hotel op loopafstand van de stad
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel is ontzettend vriendelijk en probeert je het naar de zin te maken. De stadsrondleiding met de Tesla was een avontuur op zich. Heel leuk om mee te maken. Hotel ligt op loopafstand van het centrum. Ook de metro ligt dichtbijj Ontbijt heel uitgebreid . Parkeren gratis.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

Eigenlijk niets.

Schone kamer, parkeren tegenover hotel gratis, metro station op 5 minuten loopafstand, goed ontbijt. Geen geluidsoverlast. In de straat Rua de Alegria 2 relatief goede restaurants.

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

heel leuk personeel, hef veel informatie over Porto en we kregen een rondrit door Porto met chauffeur in de Tesla. ontbijt zeer uitgebreid. kamers niet groot maar compleet.fruit op de kamer.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Hotel moet zich nog gaan waar maken. Fijn en vriendelijk behulpzaam personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

voor een 4* hotel te mager uitgerust.Bij verblijf > 1 nacht geen water op de kamer evenals badproducten. laatste dag geen bad handdoeken geleverd..beetje slordig. lekkere koffie bij het ontbijt moet vanuit de keuken komen,koffie apparaat zelf is minder van kwaliteit. Hotel pas open sinds februari dus nog wat verbeteringen hard nodig. succes.

locatie,decoratie zeer kleurrijk op zich een fijn hotel in wording .ontbijt prima

• Beoordeeld op: 10 april 2023

fantastisch

fantastisch personeel, zeer behulpzaam en geven je gewoon het gevoel dat je bijzonder bent! Alleen de staff verdient 5 sterren! de kamers waren superschoon en er staat een mooie Tesla voor je klaar om je rond te rijden! wij kregen de eerste dag een rondrit aangeboden door de stad! Het ontbijt is prima, en de tv op de kamer heeft standaard een aantal video kanalen!

• Beoordeeld op: 1 april 2023

heerlijk
    • Eenpersoonskamer

het personeel was zo vriendelijk

• Beoordeeld op: 4 maart 2023

Heel goed hotel

Fantastisch hotel. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Vriendelijk personeel neemt uitgebreid de tijd om uitleg te geven over de beste plekjes van de stad. Uitgebreid glutenvrij ontbijt genoten op ons verzoek. gratis upgrade gekregen naar beste kamer met jacuzzi en heerlijk kingsize bed. Elke dag kregen wij schone handdoeken en werd de kamer uitgebreid schoongemaakt. dit hotel verdient een dikke 10!

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

• Beoordeeld op: 17 mei 2024