2. Hotelanmeldelser for Holland

• Anmeldt: 10. august 2022

5,0
    Rimeligt
    • Standard-2-personersværelse

Meget lille værelse hvor døren ikke kunne åbnes helt for sengen. Derudover en ubehagelig indelukket luft så snart man kom ind i rummet. Dette var endnu værre på det lille badeværelse. Vinduerne kunne ikke åbnes ret meget for at lufte ud, og når de var lukket, var de ikke tætte. Dette betød, at man kunne høre støj fra gaden i løbet af natten.

Nogenlunde rent værelse. Kun lidt synligt støv. God placering i byen. God pris for værelset.

Overnattede: august 2022

• Anmeldt: 7. oktober 2021

5,0
    Rimeligt
    • 2-personersværelse med fælles badeværelse

Der var ikke morgenmad inkluderet

Overnattede: oktober 2021

Ingenting

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 24. oktober 2021

3,0
    "Det virker som om hotellet har fået nye ejere, som ikke helt har styr på hoteldrift."
    • 2-personersværelse med fælles badeværelse

Vi havde bestilt morgenmad, men pga. Corona så var der ikke morgenmad og det var vi ikke blevet oplyst om inden afrejsen. Desuden blev vi trukket for morgenmad og jeg måtte bede receptionen om at tilbageføre pengene. I bekræftelsen stod der, at receptionen havde åbent til kl. 23.00, hvilket ikke var korrekt. Og på afrejsedagen fik vi en mail om, at vi skulle hente nøglen på et andet hotel, hvilket vi lige akkurat nåede inden de gik hjem kl. 19.00. Receptionen åbnede også ført ved 10.00 om tirsdagen, selvom i fik at vide dagen forinden, at de var tilstede fra kl. 9.00. Vi manglede håndklæder, der var ingen bøjler i skabet og de havde åbenbart meget conditioner, for det var i alle beholdere i stedet for fx håndsæbe og shampoo. Hotellets wi-fi var ikke sikret og kunne kun tilgåes via Facebook, hvilket var ligegyldigt, for det virkede faktisk ikke. Og dårligt isoleret, vi kunne lugte at nogen stegte bacon en aften i køkkenet og vi havde værelse på 2. sal.

Meget fin beliggenhed.

Overnattede: oktober 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: