2. Hotelbeoordelingen Nederland
  3. Hotelbeoordelingen: provincie Utrecht
  4. Hotelbeoordelingen Utrecht
  5. Beoordelingen van Cozy Pillow

Beoordelingen over Cozy Pillow 4 sterren

13 Steenweg, Utrecht - Binnenstad, 3511 JK Utrecht, Nederland

#20 van de 45 hotels in Utrecht

• Beoordeeld op: 2 juni 2024

Locatie en personeel zijn echt super! Fijn verblijf gehad. Bedden heerlijk ook!
    • Deluxe Kamer

De locatie is echt top! Midden in het centrum en goed bereikbaar vanaf centraal station.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 27 mei 2024

Heerlijke plek in hartje Utrecht
    • Comfort Kamer

Fijne plek, goed geregeld, makkelijk om zo in te checken. Erg mooie kamer.

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

Fantastische nacht op een unieke locatie!
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

De buiten luik deuren gingen slecht op slot, moeten even na gekeken worden.

De locatie was super midden in de stad aan het water!

• Beoordeeld op: 30 april 2024

• Comfort Kamer

Nachtlawaai van klokkentoren, maar het hotel voorziet oordopjes!

Ideale ligging.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Fijn, centraal gelegen locatie met veel comfort.
    • Comfort Kamer

Mijn reisgezel vond het klokkengeluid wat lastig, ik had er zelf geen last van om te slapen. De thermostaat konden we zelf niet regelen, of dat lukte toch niet helemaal.

Locatie was top, heel centrale ligging en niet ver van station. Ze hadden ook rekening gehouden met een vraag voor een extra deken.

• Beoordeeld op: 22 april 2024

• Comfort Kamer

Niet de moeite om te vernoemen

Vriendelijk onthaal, super fijne follow-up! Super goed bed en heerlijke douche. Ontbijt was heerlijk en werd een brunch.

• Beoordeeld op: 17 april 2024

• Deluxe Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

Jammer dat het bed bestond uit 2 matrassen die in het midden helemaal doorgelegen waren. Die maakten van het cozy bed een eerder versleten bed.

Prachtige ligging en erg mooie kamer.

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Best duur, heerlijk ontbijt
    • Standaard Kamer

Ik ben iemand die weinig comfort gewoon is maar ook graag eerlijk. Ik vond dat de kamer echt wel (voor die prijs!!) groter had mogen zijn, zeker de badkamer/douche.. Ik had het gevoel dat we in de badkamer niet goed pasten. We hadden de foto's gezien op voorhand en hadden een veel grotere kamer verwacht.. Ook lag de kamer op de 3e verdieping en was het best wel wat steile trappen doen. Er is geen lift aanwezig. Dit vonden we een minpunt. Ik vond het raar dat er niet standaard een haardroger aanwezig was, of we hebben deze niet gevonden... Gelukkig hadden we zelf 1 bij (dank je Eline! ;) Vlakbij is ook een bel/klok van een kerk... Deze heeft verschillende keren tijdens de nacht liggen luiden waardoor we eigenlijk niet zo heel diep geslapen hebben. Doordat we op de 3e verdieping sliepen én aan de verkeerde kant hoorden we dit ook extra goed.

Ik vond het superfijn dat het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam was. Het inchecken was zeer gemakkelijk door een code en zo de deuren te openen. Je had eigenlijk hierdoor veel privacy, je kon gaan en staan waar je wou.. Geweldig dat het ontbijt niet in het hotel zelf is maar bij Anne&Max. WAUW, zo lekker én gezond ontbeten in een mooi decor en ook weer vriendelijk personeel. De bedden in de kamer lagen héérlijk. Er was steeds warm water. De locatie is echt een 10/10 of zelfs meer. Je zit echt midden in de winkelstraat, kan meteen naar het water, dichtbij lekkere restaurants/coffeeshops/bars. TOP.

• Beoordeeld op: 28 maart 2024

Op wat kleine zaken na een geweldig leuke locatie.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

Bij aankomst bleek de verwarming het niet te doen. Dit kon helaas pas de volgende ochtend opgelost worden. Dit is dan ook gedaan. Het hotel heeft dit meer dan prima opgelost. Verder was het bed wat doorgezakt en zacht (ik lig thuis op een nogal hard bed, dus dit is dan ook wat voor mij persoonlijk een ding was) en de afstandsbediening van het (elektrische) bed was er niet. Het koffiezet apparaat heeft wat doorzettingsvermogen nodig om te bedienen (Ik ken de machine maar hier moet je even twee a drie keer extra drukken (tipje!!). Badjassen blijken niet meer in het pakket te zitten. Al met al kleinigheden. Het is geen slaapplek voor mensen die vroeg naar hun bed willen en niet diep slapen. ’s Nachts is er veel omgevingsgeluid (Logisch, je slaapt ook midden in het uitgaansgebied), mensen gaan zitten op de kade voor je deur om te roken of iets te drinken. Ook slaap je onder de weg .. dus lomp lopende mensen of leveranciers die een meter boven jou langskomen hoor je. Zelf slaap ik door bijna alles heen .. voor mij ok dus. Zonder de verwarmingperikelen zou ik een 9 gegeven hebben.

De locatie beviel goed. Wel waren er wat minpunten. Hierover later meer. Enkele meters van alles waar ik wilde zijn in de binnenstad (leuke restaurants en cafés) van Utrecht. Alles zag er netjes uit. Het ontbijt wordt verzorgd door ontbijtcafe Anne & Max, een paar 100m verderop. Prima ontbijt!!

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

• Standaard Kamer

Kleine kamer, maar niet perse storend.

Super aardig personeel. Mooie locatie, wel hoor je regelmatig de klokkenluider.

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

• Standaard Kamer

Koffiemachine kapot, douche spekglad, douchedeur frame los, badkamerdeur kapot.

De locatie

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Goed, maar zonder persoonlijke touch
    • Comfort Kamer

De enorme hoeveelheid mails die ik vooraf ontving, veel te veel om door te lezen elke keer. Dat de dame die ons in de winkel ontving erop hamerde bij ons volgende bezoek een creditcard mee te brengen om eventuele beschadigingen of versnaperingen uit de minibar te betalen. Heel raar, ik heb niet eens een creditcard. Dat het ontbijt op een grote ronde plank voor 2 pers. werd geserveerd, niet handig om zonder bord te eten.

De ligging

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

Ontzettend leuk!
    • Standaard Kamer

Geen stopcontacten bij de nachtkastjes

Super fijne sfeer! Lief personeel.

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

Prima, een aanrader!
    • Standaard Kamer

De badkamer was heel erg klein

Mooie locatie, prima bed.

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

• Comfort Kamer

De kamer was erg gehorig en we werden vroeg wakker van de bovenburen.

De locatie erg handig voor een dagje shoppen!

• Beoordeeld op: 27 februari 2024

Topkamer ontsierd door herrie van de Dom
    • Deluxe Kamer

Iemand heeft daar ergens een kerktoren geplaatst. En in die toren zit een mannetje dat zich ten doel gesteld heeft de hele stad de hele nacht wakker te houden. Dus verwacht niet alleen, op zich prima aan te horen, klokslagen op het hele en halve uur, maar ook vlak daaraan voorafgaand een veel te lang durend vals lied op heeeeeeeele schelle klokken. Ook elk half uur. Er lagen wel oordoppen, maar ik moest ook wakker worden van de wekker in de ochtend.

Kamer was fantastisch, er waren voldoende handdoeken, bed was zalig, koffie en thee was luxueus en veel aanwezig.

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

• Deluxe Kamer

Zeer goede ligging, mooie ruime kamer, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 23 februari 2024

Fantastisch!! Aanrader
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

Niets waar de accommodatie iets aan kon veranderen ;-) de ganzen in de gracht

Super unieke locatie! Echt een bijzondere plek en ook super ruime kamer

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

Een prima verblijf
    • Comfort Kamer

Jammer dat we met bagage drie heel stijle stappen op moesten om bij de kamer te komen…. Helaas geen lift

Lekker dicht bij de locatie waar we moesten zijn. Mooie kamer en prima bed!

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

Was heel fijn
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

1 klein minpuntje aan de locatie is dat er erg veel overlast is omdat het midden in de stad is hoor je de klok elk uur en de ganzen in de grachten hoor je ook heel hard.

Hele fijne locatie, personeel van de winkel erg vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 8 februari 2024

Erg goede accommodatie
    • Deluxe Kamer

De goede ligging en het comfort van het bed en de badkamer

• Beoordeeld op: 26 januari 2024

Mooie ruime kamer met perfecte locatie.
    • Deluxe Suite met Kingsize Bed - Bijgebouw

In de nacht was het erg lawaaierig onder de gracht.

De hele ruime kamer was top. Verder perfecte locatie midden in het centrum en heel mooi aan de gracht. De ruime badkamer was ook heel mooi.

• Beoordeeld op: 24 januari 2024

Echt heerlijk, voelde me er helemaal op mijn plek. Zou er zeker nog eens naartoe gaan!
    • Comfort Kamer

Het is vrij gehorig, maar dat vond ik persoonlijk niet erg. Je zit althans midden in de stad ;).

De kamer was erg huiselijk en netjes. Fijn groot bed, grote tv, mooi uitzicht op de winkelstraat, fijne badkamer, en echt alles wat je nodig hebt is in de kamer. Het personeel was ook ontzettend vriendelijk en behulpzaam, ik voelde me er enorm welkom.

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

• Deluxe Kamer

De locatie en privacy, volledig zelfservice