2. Hotelbeoordelingen Nederland

28 Westbroek, 6243 CG Geulle, Nederland

#1 van de 3 hotels in Geulle

Gebaseerd op 55 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 20 mei 2024

Een luxe B&B, waar door de vriendelijke eigenaren een heerlijk ontbijt wordt geserveerd.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Vanwege een bruiloft waren we maar één nacht bij de B&B. Wil je ten volle genieten van de B&B en de mooie tuin dan is van 16u00 tot 10u30 eigenlijk te kort en is het aan te raden om minstens twee nachten te blijven.

We hadden een prachtige kamer, met alle faciliteiten en een mooie badkamer. Een hele vriendelijke ontvangst en de volgende ochtend een fantastisch ontbijt. Vers en heel gevarieerd. De eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Geweldig!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prachtige kamer met een heerlijk bed en mooie badkamer. Brigitte en Ron hebben overal aan gedacht. Warme ontvangst en fantastisch ontbijt. Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 25 januari 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niks ,en zijn wat gewend !

Lieve mensen ! Heerlijk ontbijt, met liefde bereid Schone ,gezellige kamer en fijne badkamer ( ook met stortdouche) Vraag gerust naar leuke restaurantjes en uitstapjes ,ze staan je graag te woord Wil je bijkomen en in een heerlijk bed wakker worden met een bijzonder lekker ontbijt waarin je ook wat kunt aangeven als je iets wel of niet lekker vind ...dan kom je in de hemel bij B& B de Maaskei ...komen graag nog een X ,liefs Carolien en Bart !

• Beoordeeld op: 24 januari 2024

Fantastisch!!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Wat een feestje was het om te logeren in B&B de Maaskei. We hadden een prachtig appartement, heerlijke bedden, supertoffe eigenaren en 's ochtends een verrukkelijk uitgebreid ontbijt met o.a. vers fruit en honing en jam uit de buurt. Wat we niet op kregen konden we meenemen als lunch. We zijn 2 nachten geweest en de volgende dag was zelfs ons bed weer opgemaakt toen we terugkwamen na een dag fietsen. De B&B ligt heerlijk rustig, vlakbij de Maas en toch centraal. Je kunt er fijn wandelen en fietsen, maar je zit ook dicht bij de wat grotere steden en/of dorpen. We hebben echt genoten!!

• Beoordeeld op: 31 december 2023

Tof ontvangst zeer vriendelijk mensen ,lekker ontbijt,zeer rustig we gaan in de zomer nog eens terug

Eigenlijk alles

• Beoordeeld op: 28 december 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Niets, alles was perfect.

Een heerlijk ontbijt, enorme gastvrijheid en super lief ontvangst. Een uitstekend bed!

• Beoordeeld op: 13 december 2023

Voortreffelijk. Een aanrader!

Niks is tegengevallen.

De kamers waren zeer schoon, modern ingericht en helemaal nieuw. Het ontbijt was voortreffelijk, de gezamenlijke ruimte was heel gezellig in kerstsfeer gebracht en het ontbijt bestond lokale producten. Locatie ligt perfect voor een uitstapje naar Maastricht en Valkenburg. Personeel was heel vriendelijk en heeft voor ons rondgebeld waar we in de avond nog konden eten. Zo kwamen we in een heerlijk restaurant terecht dat samenwerkt met de B&B.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

Prachtig B&B met hele lieve gastheer en gastvrouw!
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

De kamer en badkamer zijn ruim, schoon en heel mooi. De andere morgen beneden komen en dan een fantastisch ontbijt zien, dit was echt een hele leuke verassing.

• Beoordeeld op: 12 november 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door Ron en Brigitte met Limburgse vlaai. Onze kamer was zeer smaakvol ingericht en het bed was zeer comfortabel. De badkamer was ruim en zeer schoon. Het ontbijt was een droom! Alles vers klaargemaakt en keuze uit veel te veel lekkere dingen. Het is aan alles te merken dat de eigenaars hart voor hun B&B hebben! Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 12 november 2023

Top B&B, aanrader

Helemaal niets

Wat een mooie B&B, mooie schone kamer, alles super schoon, heerlijke bedden, heerlijk ontbijt, alles vers. En wat een leuke en lieve mensen, Ron en Brigitte. Super attent. Wij zijn 2 weken hier voor geregistreerd partnerschap aan gegaan, nadat ze dit hooorde, 's middags rozeblaadjes en hartjes op de kamer, met een bon. Wij komen zeker terug

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

Prachtige B&B met grote moderne kamers en een geweldig, uitgebreid ontbijt!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

gastvrij, comfortabel

het waanzinnige ontbijt

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Toppie ! voor herhaling vatbaar !!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

verluchting badkamer was niet optimaal (geurtje)

goede ontvangst - hemels ontbijt

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Geweldige B&B !
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Geen op- of aanmerkingen.

We hadden een prachtige kamer, met een stijlvolle en complete inrichting. Brandschoon ook. Het ontbijt was uitgebreid en de producten waren supervers.

• Beoordeeld op: 23 september 2023

We hebben bijzonder leuke dagen gehad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt was buitengewoon goed. We werden verrast door een kleine attentie op het bed als we later op de dag terugkwamen. De gastheer en gastvrouw waren heel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 september 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Prettige ontvangst. zeer gastvrij. Mooie kamer. En een werkelijk ongelofelijk goed ontbijt: Haute cuisine!

• Beoordeeld op: 11 september 2023

Zuid Limburg op een andere manier verkennen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Eigenlijk niets. Maar als suggestie zou een hang kleding kast handig zijn.

Alles eigenlijk 🥰. De tips van de eigenaars over waar naar toe te gaan om te eten en te bekijken waren echt zeer waardevol. We zijn vanwege het extreem warme weer ook naar het lokale zwembad geweest ( 400 meter van de B&B vandaan). Was ook super leuk! De hottub is ook een aanrader.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

We werden super warm ontvangen, de kamer was prachtig, met een moderne badkamer en super comfortabel bed! Het ontbijt was ook tot in de puntjes verzorgd, heel lekker met veel keuze en lokale producten. Op vraag werd er ook rekening gehouden met een voedselallergie, zonder problemen.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Erg goede BB voor herhalingvatbaar.
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Eigenaren waren erg vriendelijk je voelt je gelijk welkom, kregen een drankje aangeboden in de heerlijke tuin.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

Top! Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een paar keer het hoofd gestoten aan de lage balken.

Bijzonder mooi, warm, sfeervol. Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

Geen tegenvallers opgemerkt!

Heel hartelijke ontvangst door de eigenaar, prachtige kamer ( nr. 1 ) voorzien van alle luxe en een heerlijk bed, schitterende ruime badkamer, alles in zeer goede en nieuwe staat. Leuk en cosy ingericht en van alle gemakken voorzien, fijne en gezellige Ambiance ... Heerlijk ontbijt, waarbij je dezelfde dag geen lunch meer nodig hebt :-) Heerlijk en gevarieerd ontbeten. Leuke sociale babbel met de eigenaren, erg aardig en verzorging vanuit het hart niet om de euros. Tip boek de HOTTUB voor een heerlijk ontspannen relax-moment, midden in de natuur, inclusief een heerlijk opgemaakte borrelplank en lekkere prosecco ... wij gaan beslist t.z.t. nog eens terug voor een volgend bezoek, dan nemen we ook de fietsen mee, welke je gemakkelijk kan 'stallen' in de naast gelegen berging. Parkeren van de eigen auto keurig voor de deur, op eigen erf. Prachtige omgeving voor te wandelen, fietsen of een bezoek aan de diversen leuke dorpen/steden welke Zuid-Limburg rijk is ... in een notendop een echte aanrader wat ons betreft.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Niets.

Gastvrijheid, het heerlijke ontbijt en de locatie.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Alles was perfect

Ik en mijn vriend hebben een fantastisch weekend gehad, dankzij de goede zorgen van Ron en Brigitte. Deze gastvrijheid maakt slapen in een B&B zo uniek. Het ontbijt was fantastisch (lekker). Er wordt aan elk detail gedacht. Ik heb genoten van de inrichting, het prachtige servies en de mooie en wijdse tuin. De kamer was heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Fijn beddengoed, lekker matras en super schoon.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Heerlijk genoten. Ondanks het slechte weer hadden wij vakantie gevoel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het ontvangt En het ontbijt was zo mooi en smakelijk