2. Hotelbeoordelingen Nederland

#1 van de 11 hotels in Thorn

Gebaseerd op 42 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

• Appartement met 1 Slaapkamer

Er was niets aan te merken op deze B&B.

We hebben enorm genoten van ons verblijf in B&B Achterom. Alles was prima! Goede bedden, een volledig ingerichte keuken, prima badkamer met inloopdouche, een prachtig overdekt terras met grote eettafel en zalige stoelen, alles was tot in de puntjes verzorgd. Truus en Hans hebben een mooie tuin waarin het zeer aangenaam vertoeven is. Een aanrader!

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

Kan echt niets bedenken.

De volledigheid, er ontbrak echt niets bij deze B&B. Het is goed toeven hier. Wij verbleven in januari, het weer werkte niet echt mee. Maar willen zeker nog eens in het voorjaar of najaar terug komen om van de tuin en het terras te kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 1 januari 2024

Heerlijke rustige en gezellige plek in het prachtige stadje Thorn
    • Appartement met 1 Slaapkamer

We hebben echt ons best gedaan iets te verzinnen maar dat is niet gelukt :-)

Heerlijke plek. Ruim, schoon, rustig, compleet en sfeervol ingericht. Veel privacy met gezellige overkapping en tuin. Super aardige en behulpzame hosts die ons hartelijk ontvingen. Bakker, slager en aldi vlakbij op paar minuten lopen van het centrum. Wij hebben genoten!

• Beoordeeld op: 26 december 2023

Het is als thuiskomen!

NIETS

Alles. Warm welkom van Hans die heel trots is en mag zijn op de B&B. Zelf gemaakt met alles erop en eraan. Uitgebreide keuken, heerlijke badkamer en prima bedden. De overkapping is een fijne plek om te zitten, ook in de winter.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

Fantastische locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Helemaal niets op aan te merken!

Mooi ruim opgezet en van alle gemakken voorzien. De afwerking is van zeer hoog niveau. De tuin is een pareltje. Dichtbij het historische centrum van Thorn. Truus en Hans zijn zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2023

Fantastisch! Kon niet beter!

Ik zou het niet weten

Onze B&B betrof een heel huis! Met een prachtig terras en mooie tuin. Alles was aanwezig voor een plezierig verblijf. Fantastische gastheer en gastvrouw. Bij aankomst werden we verwelkomt met een heerlijk kopje koffie en thee en lekkers. Èn we mochten de fietsen lenen om de buurt te verkennen. Natuurlijk heeft de gastheer de mooiste route uitgelegd.

• Beoordeeld op: 14 september 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

De rust en vrijheid. Echt super.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Zeer leuk zelfs verwarmd terras waar we optimaal gebruik van hebben gemaakt ! Alles was aanwezig . Top om te verblijven !

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Een echte aanrader! Bedankt Hans en Truus we komen volgend jaar weer bij jullie langs.

Geen opmerkingen

Zeer vriendelijke en een prachtige locatie!

• Beoordeeld op: 14 juli 2023

Fantastische accomodatie in een hele mooie omgeving!

Helemaal niks :-)

Wij hebben genoten van een prachtig huisje met mooie tuin en overdekt terras. Proficiat aan de eigenaars die er hun passie voor gezelligheid en netheid hebben ingestoken. Hele mooie omgeving voor wandelingen en fietstochten en een klein dorpje met heel wat cultuur. Alles binnen loopafstand : bakker, winkel, slager,...Bedankt voor jullie vriendelijkheid! Top!

• Beoordeeld op: 5 juli 2023

Een geweldig verblijf in een schitterend stadje!

Niets.

Wat hebben wij genoten van deze schitterende B & B in Thorn! Fantastisch huisje, zeer compleet en erg schoon, schitterende tuin met diverse zitjes en ligbedden. Erg aardige eigenaren! Goede bakker in de buurt, gratis parkeren, gezellige restaurantjes. Gewandeld in de Koningssteen (natuurgebied), op de fiets naar Roermond, we hopen nog een keer terug te komen!

• Beoordeeld op: 5 juni 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het is een ontzettend fijne plek. We hebben genoten van de tuin met meerdere zitplekjes. Het huisje ontbrak aan niks en we werden zeer gastvrij ontvangen. De omgeving is erg mooi. We hebben het stadje Thorn bezocht, gesupt op de Grote Hegge, gewandeld in het natuurgebied Koningsteen, heerlijk in Wessem aan de Maas gezeten en marshmallows geroosterd in de tuin.

• Beoordeeld op: 28 mei 2023

Een Pareltje in Thorn
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Vriendelijke ontvangst door de eigenaren, zij hebben de B&B met veel liefde gebouwd en ingericht, aan alles is gedacht. Veel privacy, een heerlijke ruim ingerichte woning met een mooie besloten tuin. 's avonds lekker buiten kunnen zitten onder de overkapping met electrische heater. Winkels om de hoek om je ontbijtje zelf te kunnen samenstellen :)

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

Geweldig

Het totaal plaatje. Super ontvangt, geweldige B&b

• Beoordeeld op: 24 april 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

eigenlijk niets. Hooguit wat jammer dat er geen ontbijt wordt geserveerd. Bakker en supermarkt echter om de hoek

inrichting, tuin, aandacht voor duurzaamheid

• Beoordeeld op: 10 april 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Wat een leuk sfeervol, schoon en comfortabel huisje hebben Hans en Truus achterin hun tuin! Heel fijn zijn de grote keuken en de grote (privé)tuin met veranda. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Hans met koffie en leuke tips. We verbleven hier met Pasen en het huisje was leuk in paassfeer gedecoreerd. Onze meiden vonden de vide heel gezellig om te slapen. En ook het roosteren van marshmallows in de houtkachel viel erg in de smaak. De tuin is groot waardoor er altijd een zonnig plekje te vinden is en 's avonds hebben we in de veranda kunnen eten aan de grote tafel met lekkere comfortabele stoelen. De heater houdt het lekker warm als het nog wat kouder is buiten. Supermarkt, bakker en slager zijn in de straat en je loopt zo Thorn in. Evt kun je ook fietsen lenen bij Hans en Truus.

• Beoordeeld op: 5 april 2023

Heerlijk gastvrij verblijf in leuk dorpje. In alle gemakken voorzien!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Thorn is een prachtig klein dorpje maar er is niet heel veel te doen. Het kroegje op loopafstand (!!) was op vrijdagavond al vroeg dicht. Dit maakt het Thorn wel een heerlijke plek om rustig bij te komen en te wandelen. Gelukkig was het een heerlijk huisje om te vertoeven.

Heerijke plek met geweldige bedden. Vriendelijke en gastvrije hosts die bij aankomst gezellig een kopje koffie aanboden en alle gemakken van het huis toelichtte. Mooie grote tuin en verwarmd overdekt terras waar we lang hebben getafeld.

• Beoordeeld op: 28 maart 2023

Ontzettend genoten in deze zeer sfeervolle B&B!

Helemaal niets!

De hele gezellige sfeer in de B&B, zowel binnen als buiten onder de heerlijke overkapping en de tuin. Het was er heerlijk vertoeven en het ontbrak werkelijk aan niets in de B&B. We hebben de eerste avond heerlijk kunnen koken en de tweede avond uit gegeten in het pittoreske Thorn. Ontbijt hebben we zelf verzorgd, een goede bakker met heerlijke verse broodjes en Limburgse vlaai ligt slechts 100 m verder. Ook de Lidl ligt op de zelfde straat. Duidelijke gebruiksaanwijzingen voor Wifi, oven, verwarming, vaatwasser aanwezig. En uiteraard de zeer gastvrije ontvangst van de B&B-eigenaren niet te vergeten. Mooie wandelingen naar het centrum gemaakt en de Kapelletjesroute gelopen. Ook een aanrader.

• Beoordeeld op: 22 september 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Super gezellige sfeer, hartelijk welkom door eigenaren

• Beoordeeld op: 11 september 2022

Niks...

Gezellig, mooi ingericht verblijf, met alle faciliteiten die je nodig hebt. Mooi en ruim overdekt terras, verzorgde tuin vol met bloemen en lekker fruit ;-). Heel attente en vriendelijke gastheer en gastvrouw. We komen graag terug!

• Beoordeeld op: 8 september 2022

Heel goed
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De tuin en de accomedatie

• Beoordeeld op: 8 september 2022

Een B&B waar je naar terug wil
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Verrassende B&B met zeer aardige en attente eigenaren, leuke omgeving dus een goede uitvalbasis.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het huis is met zorg uitgerust, koffie, sukjer, zout, vaatwasblokjes, wierook.....van die zaken die je vaak mist in een gehuurd huisje. Daarnaast is de locatie erg mooi en vertellen de eigenaars je er graag meer over.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

Superleuk huisje in Thorn
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Superleuk huisje in Thorn. Schone kamers, ruime badkamer en keuken van alles voorzien. Fijne tuin inclusief overkapping waar je kunt relaxen. Aldi zit op loopafstand en parkeren kan gratis in de straat. Supervriendelijke hosts!