2. Hotelanmeldelser for Holland

• Anmeldt: 12. april 2024

"Lækkert ophold"
    • På rejse sammen med venner
    • Small Double Room with Balcony Frontside

Der var en noget larm fra gaden, når bilerne kørte forbi og fulde mennesker der råbte om natten, men ikke noget voldsomt. Det er sikkert værre i ferieperioden. Der er ret smalle trapper mellem de forskellige etager på hotellet, så er man gangbesværet, vil jeg anbefale at tage elevatoren.

Beliggenhed var rigtig fin, med kun 5 minutters gang til stranden og restuarantområde, hvor der var et bredt udvalg. Personalet var smilende og imødekommende, de var meget hjælpsomme ved spørgsmål. Vi spurgte om det var muligt, at få en madpakke med på vores afrejse dag, da vi havde en lang tur foran os. De pakkede en rigtig fin pose til os, med mad og drikke samt kage og lidt andet lækkert til vores hjemtur. Det oversteg vores forventninger. Der var en lækker morgenbuffet, med alt hvad hjertet begærer plus det lille ekstra. Det var et fint værelse vi havde de 2 nætter vi boede på hotellet, vi havde havudsigt, samt fin lille altan. Det var nemt at komme til hotellet i bil og fin stor gratis p-plads ca. 500 meter fra hotellet, men der er dog betalings parkering lige udenfor hotellet, så det er nemt at komme af med din bagage ved check-in. Der er automatisk døråbning og chiplås efter kl. 21.00. God mindre elevator. Der er gratis kaffe/te/varm cacao døgnet rundt, med venlig selvbetjening, hvilket der også er af andre ting som øl, chips m.m., hvilket man dog betaler ekstra for som hvis der er minibar på værelserne.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 26. april 2022

6,0
    Nogenlunde
    • Dobbeltværelse med balkon og havudsigt

Parkering lå langt væk

Beligenheden