2. Hotelanmeldelser for Malaysia
  3. Hotelanmeldelser for Kedah
  4. Hotelanmeldelser for Pantai Cenang
Malaysia Pantai Cenang Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• FUNDUQ AL BUSYRA Point fra anmeldelser: 9,3

"Hej var der til en enkelt overnatning det ligger i ingenting du kan ikke købe noget (grab appen ) havede dog problemer med at finde adressen ved brug af appen så bestilte mad og drikke og stilstand mig klar så de ikke kørte for langt. Pinligt Rene værelser super sødt personale de bor i et hus lidt ved siden af og var venlige med omformer til strømmen og askebæger. Mit internet svigtede da jeg skulle i lufthavnen og jeg fik et lift af dem skulle ikke betale dem eller noget 👍"

• Wings by Croske Resort Langkawi Point fra anmeldelser: 8,8

"Deres pool område var rigtig fint. Lobbyen var stor og indbydende. Der var mange forskellige opholdsområder. Personalet var rigtig søde og hjælpsomme."

• Villa Molek Point fra anmeldelser: 8,9

"Fremragende morgenmad. Fantastisk beliggenhed i roligt område tæt på butikker, strand og restauranter. Skøn og stor lejlighed i fredelig have med kølig pool og bl.a aber, eksotiske fugle og kæmpeegern i træerne. Utroligt sødt og imødekommende personale."

• MyRus Resort Langkawi Point fra anmeldelser: 7,6

"Pool, morgenmad og hytte var rigtig godt. Personalet var mega søde og opmærksomme."

• Vila Thai Point fra anmeldelser: 7,3

"Beliggenheden"

• Wings by Croske Resort Langkawi Point fra anmeldelser: 8,8

"Virkelig store værelser. Lækker stor og ren pool. God stor morgenmadsbuffet. Fantastisk wifi - kunne have Teams møder uden problemer. Lækker blød seng og puder! Selvom hotellet kun ligger 5 minutters gang fra lufthavnen, så er man overhovedet ikke generet af flytrafikken."

• PARKROYAL Langkawi Resort Point fra anmeldelser: 9,1

"Meget larm ved morgenmaden, meget stor restaurant med ok udvalg."

• Malibest Resort Point fra anmeldelser: 6,8

"Beliggenheden og prisen"

• Langkapuri Resort Langkawi Point fra anmeldelser: 6,9

"Vi havde en perfekt udsigt ud over havet. Rummet var pænt rent. Der var en ok morgenmad med fin udsigt over havet."