2. anmeldelser av hoteller i Mexico

7,3

• WiFi (gratis)

7,5

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 2

• Vurdert: 12. mai 2024

7,0
    «Beliggenheten er flott, med nærhet til stranda og til flere gode restauranter, men den såkalte frokosten er en skandale.»
    • Ferietur
    • Småbarnsfamilie
    • Tremannsrom Standard
    • Bodde 13 netter
    • Innsendt fra mobil

80% av tiden var det kun kaldt vann i dusjen, og nesten ikke trykk på vannet. Det luktet ille avløp fra slukene på badet. Personalet hadde ikke faste tider for rengjøring av rommet, slik at når vi returnerte om ettermiddagen var rommet stadig ikke ryddet. Det verste var kanskje at alle gjestene hadde betalt for frokost, men flere av dagene ble det satt fram kun litt oppskåret frukt og ferdigoppskåret toastbrød. Noen få dager fikk vi litt eggerøre og speilegg, men det var alltid for lite. Personalet var ofte ikke å se under frokostserveringen, slik at det ikke var noen man kunne spørre om noe. Frokosten, eller hva jeg skal kalle det, startet kl 0830, og de av gjestene som kom 0845 fant at det også var tomt for den lille frukten som var satt fram. Ingen av de dom jobbet det snakket engelsk.

Beliggenheten er svært god. Vi hadde god plass inne på rommet. Rengjøringen var ok.

Gjennomførte opphold i mai 2024

Viser 1 – 2