2. Hotelbeoordelingen Mexico

Beoordelingen over Hotel Mexico Lindo 3 sterren

Calle Huachinango, 77940 Mahahual, Mexico

#48 van de 48 hotels in Mahahual

• Beoordeeld op: 19 november 2022

Fijn verblijf, dichtbij het strand & vriendelijk personeel!
    • Kamer met Kingsize Bed

Kamer was wat klein en zonder ramen, maar voor ons niet echt een probleem.

Vriendelijk personeel dat moeite voor je doet, ook al spreken ze weinig Engels. Een goed bed en een warme douche met voldoende waterdruk.

• Beoordeeld op: 3 maart 2022

Goede prijs/kwaliteit-verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed

We waren een beetje verontrust gezien de vele commentaren omtrent de muffe geur. Het is inderdaad zo maar wanneer je de airco aanzet en 2 minuten in de kamer bent ruik je het niet meer. Ons heeft het alvast niet gestoord.

De locatie was perfect. De kamers waren in orde en proper. Prijs/kwaliteit zeker aan te raden.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 9 januari 2022

Prima hotel op goeie locatie in Mahahaul
    • Standaard Kamer

De airconditioning van mijn kamer deed het niet, maar dat vond ik niet erg. Ik had waarschijnlijk gelijk een andere kamer gekregen als ik hier om had gevraagd. Het is een simpel hotel dat verder niets te bieden heeft, ook hierdoor is de prijs aan de hoge kant in vergelijking met andere Mexicaanse hotels.

Prima hotel op een prima locatie in Mahahual! Aan de hoofdstraat, precies achter het midden van de boulevard. Het complex is netjes en schoon afgewerkt met een leuke binnentuin en alle kamers kijken met hun schuifdeur naar de binnentuin. De kamers zijn niet zo groot, maar zeker niet te klein. De douche is geweldig! Veel druk en warm water! Alle ramen en de schuifdeur zijn voorzien van horretjes, dus je kan alles lekker open laten staan. Na één nachtje slapen, werd mijn kamer weer brandschoon opgeleverd! Erg fijn!

• Beoordeeld op: 7 december 2021

Prima hotel op goede locatie
    • Standaard Kamer

Jammer dat we eerst niet zo'n goede kamer kregen. Na de wissel hadden we wel een goede kamer. Het kost je toch altijd 1 goede nacht.

We hadden een kamer met klein 2 persoonsbed gereserveerd. Na in andere hotels ook in te kleine bedden wakker gelegen te hebben, wilde ik een kamer met groter bed. We konden met bijbetaling een kamer met kingsize bed krijgen. Deze kamer rook muf en de airco was ijskoud. De volgende dag hebben we zonder gezeur een andere kamer gekregen die eigenlijk veel duurder was. Prima opgelost. Kamer was zeer ruim en schoon. Fijn bed. Fijne warme douche. Goede WiFi. Alsnog twee goede nachten gehad.

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer

Kamer en bed waren erg klein, de airco staat veelste hard en er is geen mini koelkast op de kamer. De medewerkers spreken geen engels, en we mochten onze tassen na het uitcheken niet een paar uur achterlaten (onze bus vertrok in de avond).

Hotel zit letterlijk op de hoek van bus terminal

• Beoordeeld op: 1 januari 2022

matig verblijf maar dat mag de vakantie niet bederven
    • Kamer met Kingsize Bed

de eerste kamer zat vol met schimmel en bijna alle kamers hebben geen ramen. Kregen gelukkig een nieuwe kamer toen we de geur benadrukte. verder erg klein en smal maar als je een schone kamer hebt prima voor 1/2 nachtjes.

de locatie ligt heel dicht bij het ADO busstation en bij het strand en het gezellige gedeelte

• Beoordeeld op: 23 november 2021

Leuk centraal gelegen hotel.
    • Standaard Kamer

Goede ligging in het centrum van Mahahual, dicht tegen het ADO-busstation en vluk bij het dtrand en de beachclubs.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 29 januari 2022