2. Hotelbeoordelingen Mexico

#8 van de 48 hotels in Mahahual

• Beoordeeld op: 19 september 2022

prima prijs kwaliteit verhouding
    • Huis met 2 Slaapkamers

De tuin en de zachte straal van de douche.

het was een simpel huisje van alle gemakken voorzien. wel erg gedateerd en mag een opknapbeurt krijgen, maar alle Mexicaanse huisjes zien er zo uit. Je kan zelfs de TV gebruiken en ze hadden al een HBO & Netflix account voor ons aangemaakt, erg attent. Wij zijn al enige tijd in Mexico en vonden het fijn om weer even dat huiselijke gevoel te hebben in plaats van de hotel sferen, dus dit was top. De douche heeft wel een zachte straal, dus dit is dramatisch als je lang haar hebt. De tuin was een puinhoop en er zat geen zitje of iets dergelijks, maar het stikte ook van de muggen, dus eigenlijk wil je ook niet buiten zitten. Het is een aanrader als luxe je niet veel interesseert en je tegen een goede prijs een huisje zoekt. Het is wel 1,5 tot 2km lopen naar de boulevard, dus wij hebben fietsen gehuurd. Op 100m van het huisje zat een mini supermarkt, een hotdog & hamburger kraampje en een groente mevrouwtje.