2. anmeldelser av hoteller i Mexico

8,1

• WiFi (gratis)

8,3

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 5

• Vurdert: 11. mars 2024

7,0
    Bra
    • Rom Deluxe
    • Bodde 5 netter

Veldig lytt på rommene.

Lokasjon, rett ved stranden og nær flyplass

Gjennomførte opphold i februar 2024

• Vurdert: 23. august 2023

8,0
    «Rent med god beliggenhet»
    • Småbarnsfamilie
    • Suite Sunset
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

For mye aktivitet og «støy» for oss gamlingene, ungdommene våre elsket det

Beliggenheten var akkurat det vi var ute etter for en natt.

Gjennomførte opphold i august 2023

• Vurdert: 19. april 2022

7,0
    «Hotell med god beliggenhet, fine uteområder, grei standard og passe stort.»
    • Suite Master
    • Bodde 9 netter
    • Innsendt fra mobil

På badet var gulvet skjevt og vann fra dusjen rant ut på gulvet i oppholdsrommet selv når man ikke dusjet lenge. Vannet fra dusjen tok tid før det rant ned i sluket selvom vi bevisst slo av vannet mens vi såpet oss inn. Dusjdøra var skjevt montert slik at deler av vannet derfor rant ned dusjdøra og videre ut på gulvet. I dusjen var det kun en bitteliten hylle med plass til et såpestykke. Så shampo osv ble stående på gulvet i dusjen som var full av dusjvann. De mindre pakkene med såpe fra hotellet fløt rundt, og det er veldig upraktisk. Det burde vært en større hylle til å sette shampoo, balsam og annen dusjsåpe på. Det var ikke mulig å åpne vinduet på badet og det var ikke noe vifte eller ventilasjon der. Det førte til at håndklær osv ikke tørket på badet og det var lenge fuktig etter dusj. Forsøkte å henge badetøy til tørk på snoren i dusjen, men det var like vått dagen etter. Hang det over stolene på balkongen for at det skulle tørke. Knagger til å henge håndklær på var på veggen til venstre rett innenfor baderomsdøren, og man fikk ikke lukket døra til badet når de hang der. Så vi måtte henge håndklærne på skapdørene i oppholdsrommet. Aircondition levde sitt eget liv og selv om vi satte den på 23 grader, var den plutselig nede på 18. Vi våknet lett forkjølet. Vi slo det derfor av før vi la oss på kvelden. Noe skittent med flekker i sofaen og på putene i sofaen, veggene på badet, gardinene ut mot balkongen med mer. Ellers ok. Lunsjmenyen i restauranten på stranda var helt grei, ok mat. Ikke veldig spennende. Det tok litt tid å få oppmerksomheten til servitør for å få betalt. Var glad vi ikke hadde all inklusive på hotellet da det er mange veldig fine og bra restauranter i området. Frokosten var også helt standard. Mye bråk i frokostsalen. Lite lyddempende elementer. Kunne med fordel hatt antibac stående rundt ved buffet og på bordene.

Likte godt beliggenheten. Nærhet til det meste. Gåavstand til restauranter, apotek og stort shoppingsenter. Det går lokale busser rett utenfor som vi også benyttet. Hyggelige og imøtekommende personale. ATM, liten butikk og salg av utflukter på hotellet. Fin utsikt over havet fra hotellrommet og god størrelse på mastersuiten. Fint med et mindre hotell med sjarmerende uteområder. Ikke av de nyeste hotellene kanskje, men likte godt at hotellet ikke er en sjelløs kasse som mange av de andre hotellene langs hotellsonen. Flinke og oppmerksomme badevakter på stranda som følger godt med, og som var ute å reddet inn folk som ble dratt utover av strømmen. Stranda ble ryddet jevnlig for tang under oppholdet. Fine toaletter ved bassenget og resepsjonen. Likte godt den japanske restauranten som vi spiste middag på en av kveldene. Vi satt også utenfor der en kveld i måneskinnet og tok en øl, lite støy i forhold til i baren inne. Stort sett helt stille på kvelden og natten utenfor. Gode senger med ekstra pledd og puter. Påfyll av vann og kaffe på rommet daglig. Rengjøring daglig dersom ønsket. Kunne helt sikkert returnert til dette hotellet. Et hotell man føler seg trygg på.

Gjennomførte opphold i april 2022

• Vurdert: 22. februar 2024

6,0
    «Fint hotell»
    • Suite Sunset
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

Veldig kaldt i fellesarealene inne, mye bruk av aircondition.

Jeg likte rommet vårt med utsikt mot lagunen med krokodiller. Stranden var nydelig og hotellet ligger nært et kjøpesenter. Spennende å se krokodiller.

Gjennomførte opphold i februar 2024

Viser 1 – 5

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: