2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen: Quintana Roo
  4. Hotelbeoordelingen Playa del Carmen
Mexico Playa del Carmen Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Quinta Margarita - Boho Chic Hotel Beoordelingsscore: 8,2

“Wat een fijn personeel in dit hotel! Ik vond de indeling (architectuur) van dit hotel heel prettig: er wordt een vredige sfeer gecreëerd door het kleine binnenplaatsje beneden en voor elke kamer staat een lounge stoel. Tevens is er een soort gemeenschappelijke ruimte met loungeset - ideaal voor solo reizigers die graag in contact komen met anderen. Het zwembad is prachtig afgewerkt, en alhoewel ik er geen gebruik van heb gemaakt, zag dit er erg comfortabel uit. Ik had eerdere recensies al gelezen en was dus voorbereid op de geluidsoverlast. Ik ben een makkelijke slaper en met de oordopjes die door de vriendelijke nachtbewaakster aan me werden gegeven, heb ik als een roos geslapen.”

• “Prima ligging en vriendelijk personeel!”

• Meliora by Bunik Beoordelingsscore: 8,9

“We konden bij het zwembad blijven na het uitchecken en onze bagage bij de receptie achterlaten.”

• Grand Sunset Princess - All Inclusive Beoordelingsscore: 8,2

“Rust, goede kwaliteit van het eten. Personeel zeer vriendelijk behulpzaam en spreken goed Engels. Geweldig en fijn verblijf gehad op 2 kleine incidenten na. Hopelijk kan de baas dit oplossen om van een 9 weer een 10 te maken, want dit hotel verdient een 10!”

• HM Playa del Carmen Beoordelingsscore: 8,4

“De ligging is top want je loopt binnen 5 minuten de hoofdstraat op! Bij het hotel zit een privé parkeerplaats met 24/7 bewaking voor je auto”