2. Opinions d'hotels de Mèxic
  3. Opinions d'hotels de Quintana Roo
  4. Opinions d'hotels de Mahahual
Mèxic Mahahual Opinions d'hotels autèntiques de clients reals

• Hotel Jardin Mahahual Puntuació: 8,7

"Allotjament molt agradable. A tercera línia darrera la platja , però tan aprop com 1 minut. Molts serveis a la zona, a tocar del passeig Malecon. A tocar dels col·lectius a Bacalar. Té una cuineta exterior bàsica amb tot l'imprescindible que tanca a les 21.45h. Molt bon espai per conèixer gent. Si vols omplir ampolles d'aigua 5 pesos (potser no caldria). Ens va tocar una habitació més gran de la que havíem reservat i vam estar súper bé!! Tot molt net. Llits molt còmodes i aire condicionat. L'Ernesto va estar pendent de la nostra arribada i ens va guardar les motxilles després del check out."

• Hotel Luna De Plata Puntuació: 8,2

"Les fotos no l’hi fan justicia"

• Hotel Maya Luna Adults Only Puntuació: 8,7

"Un lloc amb encant i allunyat del poble. Poder sopar escoltant el mar i veient les estrelles. Llevar-se amb la tranquil·litat de les ones. L'Hotel Maya es especial. Personal molt amable. Bon preu-qualitat."

• "Habitacions agradables i còmodes en cabanes de fusta, davant la platja. Aigua de boca i cafetera (amb cafè) de compliment. Nevera. La camarista, la Juanita, molt competent i amable. Bons restaurants propers."

• Eco Cabañas Bluekay Puntuació: 8,1

"la comoditat del llit, l’amabilitat del personal i la platja de l’allotjament"

• Quinto Sole by GuruHotel Puntuació: 7,9

"Excel·lent ubicació davant del mar al millor lloc de Mahahual. Pots veure peixos a 5 metres de la sorra, super per viatges amb nens"

• Casa Hayhu Puntuació: 9,2

"Espectacular lugar"