3. Beoordelingen B&B en herberg: Apulië

#63 van de 103 B&B's en herbergen in Ostuni

Gebaseerd op 11 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 29 april 2024

• Large Double Room - Cave

Inchecken lukte niet met de code, maar telefonische hulp was direct beschikbaar. verlichting in de kamer is te fel en er is geen klein lampje dat is jammer, verder super mooi, echt top! randje van de douche was afgebroken, waardoor de badkamer wel erg nat wordt.

Prachtige kamer, middenin het oude centrum met een heerlijk ontbijt en goede bedden.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

fantastisch

alles was goed

locatie

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Een verademing !
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Niks.. direct boeken niet twijfelen !

Prachtige kamer, ruim design, romantisch, perfect ! De ligging is echt super .. om Om de hoek letterlijk het centrum maar dit ligt rustig .. absoluut een aanrader

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Mooi en luxe verblijf vlakbij het oude centrum
    • Large Double Room - Cave

Het zwembad zou iets vaker schoongemaakt mogen worden

De kleinschaligheid en de inrichting van het verblijf. Het ontbijt was ook erg goed.

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Ontbijt viel tegen, is niet heel veel keuze. Parkeren is tegen betaling en de koelkast koelde totaal niet. Het douchewater liep niet goed weg helaas

Hele mooie plek, heerlijk zwembad op het dak.

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

Super tof verblijf
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Prachtige kamer en badkamer. Iedere dag schone handdoeken. Leuk dakterras met zwembad. Het hele gebouw was heel mooi. Goed ontbijt en super gastvrouw. Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 11 oktober 2022

Goed verblijf, maar het kan wel weer een onderhoudsbeurt gebruiken.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer had een badkamer met een raam waardoor je iemand kon zien staan douchen. Als je naar de wc wilde dan moest je door de (natte) douche heen lopen waardoor alles nat werd. Verder zag je goed dat het verblijf was verouderd, sommige kitranden zaten bijvoorbeeld los.

Goede locatie, dicht bij het centrum

• Beoordeeld op: 29 april 2023

1,0
    Een bed vol mieren, twee keer geld ingehouden van mijn credit card en waardeloze bereikbaarheid en communicatie met de a
    • Large Double Room - Cave

We wisten dat we een accommodatie hadden geboekt zonder receptie en dat is prima maar als er dan incidenten zijn (kamer niet kunnen vinden door fout geparkeerde auto’s waardoor we niet bij het appartement konden komen, mieren in bed etc.) en je kan niemand bereiken dan is dit echt waardeloos! Niemand bereikbaar, geen reactie op e-mail en whatsapp en nu uiteindelijk na drie weken (!) met tussenkomst van booking.com 9 euro teruggekregen van de oorspronkelijke boekingskosten van 225 euro. Ze hadden dit zoveel beter op kunnen lossen. Oh ja, en ze hebben ook nog twee keer geld ingehouden van onze credit card. Let dus goed op je afschrijvingen. Voor ons duidelijk nooit meer!

De locatie is gunstig gelegen ten opzichte van het centrum en de inrichting is prachtig.

• Beoordeeld op: 14 september 2022

• Large Double Room - Cave

TIP: Het ontbijt: als.je zoveel geld voor een overnachting vraagt dan mag er meer aandacht aan het ontbijt besteed worden. Geen vers fruit, geen ei, geen echte aandacht. Dat zou een tip zijn voor deze locatie en de uitstraling die ze willen bieden. TIP: de ontsmettingsgeur bij het zwembad. Een heel vervelend luchtje, ook te ruiken als de wind verkeerd stond bij de ontbijtplek. Wij hadden kamer 6 een zogenaamde cave kamer. De ventilator moest bijna standaard aan omdat er anders een muffe schimmellucht hing. Contactloos werkt pas echt als het allemaal werkt. Wij prefereren dan toch menselijk contact.

De locatie, de inrichting van de kamer, elke dag schone handdoeken. Zwembad/whirlpool Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 4 oktober 2022