3. Beoordelingen vakantiewoningen: Lazio

Via delle Fornaci 38, Vaticano Prati, 00165 Rome, Italië

#3576 van de 7.367 vakantiewoningen in Rome

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

• Appartement met 2 slaapkamers

Hele goede locatie om Rome te ontdekken. Ruim en schoon appartement in prachtig gebouw.

• Beoordeeld op: 28 april 2024

Een goed adresje in deze mega drukke stad
    • Standaard Appartement

Hele rustige buurt ! Dicht bij Sint Pieters Bus 62 en 64 stopt voor de deur Ook leuke restaurantjes in de straat

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

• Standaard Appartement

Het was gehorig in het gebouw en de bedden waren vrij hard.

Perfecte ligging en zeer schoon.

• Beoordeeld op: 9 mei 2023

locatie dichtbij Vaticaan, maar wat onhandige ligging wb oude centrum

nogal basic

ruimte

• Beoordeeld op: 6 november 2022

Rustige plek middenin Rome
    • Standaard Appartement

De veren van het matras waren te goed voelbaar. Het inchecken lukte maar je moet dus wel echt een volle telefoon bij je hebben.

De plek is geweldig: aan een binnenplaats gelegen dus heel rustig en toch heel vlakbij de Sint Pieter.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2022

heerlijke uitvalsbasis voor een bezoek aan Rome!
    • Standaard Appartement

we verbleven met twee volwassenen en twee kinderen. de achterkamer had geen ramen, slaapbank was krap en waar we het meeste last van hadden was dat er geen airco was (verblijf was in augustus). wat ook wennen was, was de kleine douche, voor de wat langere mensen is dit vrij krap. commicatie met de medewerkers verliep via chat, was rommelig. zo hadden we een parkeerplek gereserveerd maar bleek deze bij aankomst toch niet te kunnen (vanwege het weekend was er niemand). overigens waren we blij dat dat niet kon aangezien de ingang er heel klein uitzag (en de parkeer kosten op straat wel meevielen).

Fijne uitvalsbasis in Rome. appartement is nieuw en ruimtelijk (mede door hoge plafonds). keuken was netjes, bed in de grote kamer was goed. in de grote ruime was een airco aanwezig die zijn werk deed.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

perfect uitvalsbasis om Rome te bezoeken
    • Standaard Appartement

- bij 39 graden buiten temperatuur was een tweede airco in slaapkamer wenselijk geweest temperatuur was hier niet laag genoeg - zeker in de maanden juli en augustus zou hier een oplossing voor moeten komen

- lokatie - parkeer mogelijkheid - leuke restaurants en cafés in de buurt - ruim appartement - goede service personeel - alle voorzieningen aanwezig

• Beoordeeld op: 13 juni 2022

slaapbanken in 2 de kamer

lokatie en rust

• Beoordeeld op: 28 mei 2022

Prima
    • Appartement met 2 slaapkamers

Als er toch eeen puntje van kritiek moet zijn dan is het dat de vuilnis, deze staat op de woonkamer in een container, niet afgevoerd wordt. Ook geen container buiten konden vinden waar je de rotzooi kwijt kunt. Gaat dus na enkele dagen ruiken.

Locatie is perfect. Het is een prachtig pand met ruime kamers. Zeker een aanrader als je een bezoek aan Rome wilt brengen

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Top
    • Standaard Appartement

Zee van ruimte, toplocatie, rustige plek midden in de stad, leuke restaurants op loopafstand

• Beoordeeld op: 29 april 2022

• Standaard Appartement

De douchecabine is wat klein en de verlichting in de kamer is wat 'koud', twee plafondlampen.

Ruime kamer met alles erop en eraan. Schoon en voorzien van alle gemakken om het een paar dagen leuk te hebben.

• Beoordeeld op: 27 april 2022

ik zou er zo nogmaals verblijven
    • Standaard Appartement

het hoofd bed had n hard matras met spiralen

het was n prachtig gebouw met mooie binnentuin. lekker rustig. fijn dat de kinderen apart konden slapen ( ze vonden de slaapbank erg lekker liggen). alles gebeurde via bellen/ whatsapp etc maar dat ging prima. we konden onze bagage eerder neerzetten. zeeeeer dicht bij vaticaansstad.

• Beoordeeld op: 2 april 2022

prima
    • Standaard Appartement

het matras zou vervangen kunnen worden. hard en pijn in rug

zeer schoon. goede locatie. goed en snel contact met beheerder

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 10 maart 2022

Prachtig ruime en rustige locatie, alles goed op loopafstand
    • Standaard Appartement

Het zou fijn zijn om de bagage bij de locatie te kunnen opslaan op dag van vertrek. De check-in vanaf 16 uur is ook wat laat.

Wat een prachtige ruime plek om te verblijven en echt op een steenworp afstand van het Pietersplein! In de buurt echt veel goede restaurantjes en niet te toeristisch. Het appartement is op een binnenplaats en echt heerlijk rustig om goed te kunnen slapen.

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 3 januari 2022

Rome top!
    • Standaard Appartement

De matrassen waren wat hard en het lawaai van de buren was goed hoorbaar ...

De locatie was top. Op 400mr van het Vaticaan. Service van Sonder was optimaal!

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 24 november 2021

Ondanks wat geluidsoverlast heerlijk verblijf gehad, met alle toeristische attracties op loopafstand.
    • Standaard Appartement

Erg gehorig, buren en mensen op de gang klonken alsof je naast je bed stonden.

Geweldige locatie, vlakbij Vaticaanstad, dichtbij het treinstation. Inchecken zonder sleutel was wennen, maar het openen van de deur via de telefoon werkte perfect.

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 13 november 2021

het was plezant
    • Appartement met 2 slaapkamers

geluidsoverlast vanuit het gebouw, het is erg gehorig

de ligging

• Beoordeeld op: 28 oktober 2021

top-locatie!
    • Standaard Appartement

het was heel simpel ingericht en de verlichting is niet sfeervol, maar dat is echt een persoonlijk ding. De sfeer in de ruimte was wel prettig.

de locatie was geweldig, leuke restaurantjes in de straat en direct om de hoek geweldig koffie😍. aan een drukke straat, maar omdat het in een hofje achter een grote deur ligt, heel rustig. en daarom heerlijk slapen met de ramen open. zo fijn!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2021

Goede locatie vlakbij Vaticaan
    • Standaard Appartement

- Erg harde matrassen. - Het tweede bed was net niet groot genoeg voor twee personen. - Digitale sleutel (Vikey) was niet aangezet door de host. Ja, daar sta je dan met je gezin om 01.00u in de nacht voor een dichte deur met een code die niet werkt. Niemand te bekennen en de eerste paar noodtelefoonnummers geven geen gehoor. Na enige tijd zoeken vonden we een noodnummer waar wel werd opgenomen zodat het slot op afstand kon worden geopend. - Alle vier nachten werden we wakker door een langzaam maar luid geknaag achter een keukenkastje. Gelukkig kon het grote knaagdier (ik denk een rat) niet het appartement binnen dringen.

+ Lokatie vlakbij het Vaticaan. + Fijne badkamer. + Goede keuken inclusief koffieautomaat.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Goeie locatie

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

• Standaard Appartement

Het was meer een kamer die we huurden met een keuken zonder sfeer. Het bed is erg hard en de ruimte waar de bedbank stond, kon niet geventileerd worden. Ons appartement was naast de voordeur en daardoor best gehorig. Douchecabine is lang maar niet breed, waardoor je je steeds stoot. In de badkamer weinig ruimte om voor 4 p spullen op te bergen. Het eettafelblad is aan vervanging toe en de stoelen zitten niet lekker.

locatie; net achter de St Pieter. Het appartement was redelijk fris: schone witte muren en nieuwe badkamer. Geen last van straatgeluiden. Communicatie met verhuurder is heel goed.

• Beoordeeld op: 28 april 2023

Geweldig verblijf in een rustige omgeving.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Niet van toepassing.

Het hotel zit in een zeer rustige wijk, 200 meter van het Sint Pietersplein. De bus stopt recht tegenover het hotel en in de straat zitten veel restaurants waar je heerlijk kunt eten. We hadden een klein appartement met een keuken met koelkast en vriezer, dus dat was erg handig. We komen de volgende keer hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 18 oktober 2021

• Standaard Appartement

De bedden zijn erg slecht!

De locatie was perfect!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2021

hier wil ik niet naar terug

zieboven

de locatie vlak bij de Sint [Pieter is gewoon prima. Ruimten ook. Echter de springveren van het matras staken in onze rug, Het koffiezetapparaat werkte niet. Er is geen theepot, was geen theedoek en vatendoekje. We moesten daarvoor maar de kleine handdoek gebruiken (maar die is toch voor je handen). De douchekraan kon niet worden opgehangen. 1 van de 2 bedlampjes werkte niet. Er was geen gootsteenstop en geen afwaskwast. De toegangscode voor het appartement verliep via een app. Regelmatig was echter de batterij van mijn mobieltje bijna leeg hetgeen mij stress gaf omdat ik bang was dan niet meer naar binnen te kunnen gaan. Tot slot misten wij een rooster voor in de magnetron om een pizza oid te kunnen bakken, moest nu op glazen plaat en bleef bodem vochtig.