3. Beoordelingen vakantiewoningen: Lazio

Beoordelingen over Tenuta Capizucchi

1330 Via Ardeatina, 00134 Rome, Italië

#2827 van de 7.498 vakantiewoningen in Rome

• Beoordeeld op: 13 oktober 2023

We komen zeker nog eens terug!
    • Appartement met 2 slaapkamers

Doordat je tussen de weilanden zit heb je meer last van insecten en muggen. Ramen en deuren dicht houden en met een citronella kaars kan je prima buiten zitten!

De locatie, wauw! In het platteland, met prachtig uitzicht en genoeg ruimte! Zó dicht bij de stad en tegelijkertijd zó ver weg. Met ongeveer 35 minuten stonden we boven het centrum van Rome. Het zuiden van Rome is met 15/20 min te bereiken met de auto. De accommodatie stond midden tussen de weilanden met een grote oprijlaan. Er was een schoon zwembad en genoeg ruimte om te kunnen genieten van de zon en de rust. Er is een bbq aanwezig; wij hebben deze gebruikt en is dus schoon. De accommodatie is schoon. Wel is er wat weinig opbergruimte voor 4 personen, maar omdat wij 2 nachtjes verbleven was dat voor ons geen probleem. De host is super vriendelijk en reageert snel.

• Beoordeeld op: 25 september 2022

Verblijf met mooi uitzicht
    • Appartement met uitzicht op de tuin

Erg weinig bruikbare stopcontacten. De (slaap)bank die er stond was doorgezakt, miste planken. Heel fijn dat je buiten kon zitten alleen zit je niet heel comfortabel een hele avond op een klein ijzeren stoeltje. De lamp buiten gaf zeer veel wit licht wat handig kan zijn alleen niet perse gezellig. Qua geluid vrij gehorig door honden, gezaag, vliegtuigen.

Vanuit het appartement erg mooi uitzicht op het platteland. Je zou niet verwachten dat het zo dichtbij Rome is. Ruime overdekte parkeerplaats voor de auto. Handig dat je zo dicht bij rondweg zit. Wij parkeerden bij Villa Borghese wat door de drukte meestal ruim 45/60 min rijden was (heftige ritten met het door elkaar rijden van al het verkeer). Nette, ruime tuin met gunstige ligging, bbq, ligstoelen. Super dat je beschut onder de overkapping kon zitten. Binnen allemaal basic maar schoon, netjes en voorzien van oa strijkijzer, vaatwasser, 2 pits kookplaat.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

Wauw
    • Appartement met uitzicht op de tuin

Tot aan de deur rijden, ging niet

Het zwembad