3. Hotelbeoordelingen: Lombardije

7,6

4,8

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het dubbel bed bestond uit 2 enkele matrassen. De ene kant was van zeer goede kwaliteit, maar de andere kant was enorm doorgezakt. De kamer is ruim en proper, maar een tikkeltje oudbollig.

Ons verblijf was een noodoplossing omdat we wegens noodweer niet in de geboekte berghut konden verblijven. We konden genieten van een mooi uitzicht, een plons in het zwembad (wel zeer koud water) en een partij minigolf. De onverwachte wending aan onze reis werd op die manier toch nog aangenaam.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Goed verblijf gehad voor een week. Langer was niet nodig.
    • Superior Appartement

Licht gedateerde inrichting. In de avond rustig op het park.

Ruim appartement en balkon. Mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 21 juli 2023

Fantastisch!

Is wel wat ouder al

Ruime kamer en genoeg te doen vd kids

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Ze hadden geen schoonmaak benodigheden

Alles was prima!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2022

Prettig, rustig verblijf. Even weg van de drukte van Gardameer en toch in de buurt.
    • Superior Appartement

Campi ligt hoog in de bergen. De weg er naar toe is bochtig en soms steil maar wel breed. Campi is rustig gelegen met diverse sportmogelijkheden, restaurant e.d.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2022

Ons verblijf verdient wat mij betreft een kleine voldoende.
    • Appartement met 2 slaapkamers

Het appartement was behoorlijk oud. Daar is niks mee maar we hebben ons wel gestoord aan bepaalde dingen. Zo waren de pannen niet schoon. Verder was een stopkontakt in de keuken los van de muur. De bank, voor zover je het een bank kan noemen, waren mijn inziens een paar planken met wat stof bekleed. Buiten op het balkon was geen licht. Een ander te benoemen punt is dat er op het appartementencomplex geen levensmiddelen gekocht konden worden. Hiervoor moest je een aantal kilometer rijden wat gezien de locatie (boven op een hoge berg} niet erg handig was.

Het zwembad vodeed aan onze verwachtingen. Het water was wel koud en niet helemaal schoon. De locatie van ons appartement was erg mooi. We hadden een mooi uitzicht op het gardameer vanaf ons balkon. Het personeel was over het algemeen best vriendelijk.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

tof mooie omgeving wel een beetje vernieuwing nodig
    • Appartement met 2 slaapkamers

de kamer toen we toekwamen was nog niet gepoetst/slecht gepoetst. maar ze hebben het wel direct gedaan vanzodra we het zeiden.

de rit op de berg voor je naar het hotel kon geraken.heel spannend maar daar houden wij wel van!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Heerlijk rustig! Bovenop berg.
    • Superior Appartement

Het is wat gedateerd, maar toch netjes

Ruim appartement, netjes, vriendelijk bij receptie

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

Relaxen en genieten op een mooie lokatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Chloorniveau in het zwembad stond de eerste dagen niet gied afgesteld. Beperkte keuze aan gezonde broodjes voor het intbijt.

Mooie omgeving waarin met de aanwezigheid van paRden, zwembad en midgetgolf er voor de kinderen ook echt wat te doen is. Accomodatie is wat ouder maar de midgetgolf en zwembad zijn goed onderhouden. Wij hadden een mooi appartement op een centrale lokatie op het terrein.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Slechte bedden en zwembad met te veel chemicalien

Mooie plek en faciliteiten

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Het eten in het restaurant kon beter, werd niet bereid door Italianen.

Het appartement was ruim en schoon. Personeel was vriendelijk. Veel faciliteiten voor kinderen

• Beoordeeld op: 16 juli 2022

Voor de derde keer vakantie in Tremosine/Residence Campi

Er viel niets tegen.

Het is een prima plek qua locatie. De weg om er te komen is wel uitdagend. Veel bochten en af en toe erg steil. Zwembaden en restaurant is ok.

• Beoordeeld op: 30 juni 2022

Heerlijk verblijf, met alle faciliteiten die je kan wensen en super vriendelijk personeel!
    • Met huisdier
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De slaapbank in de kamer, die eveneens dient als enige zitbank, was erg hard en oncomfortabel.

Super verblijf gehad! Het heeft alles wat je wil aan faciliteiten van een hotel en vakantiepark; zwembad, sauna, fitnessruimte, binnenzwembad, restaurant en bar, mini golf en tennisbanen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was heerlijk en goedkoop. Daarbij is het super diervriendelijk en mag de hond overal mee naar toe! Zelfs ligbedden buiten het zwembad op gras, zodat we daar met de hond konden genieten van een zwembaddag.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2021

Beetje gehorig.

Mooie plek, groot appartement, ruimtelijke omgeving.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2021

Nvt

Dat het appartement netjes was.

• Beoordeeld op: 27 september 2021

Tremosine
    • Appartement met 1 Slaapkamer

In het begin geen microgolven, geen aardappelmesje, geen grill, geen handdoeken. Had zelf strandlakens mee. Moest betalen voor handdoeken 2€ per pakket ( 1handdoek en 1 badlaken) per persoon. Zelfs geen vloerhanddoek op de badkamer. Jammer voor een hotel. Ontbijt was gewoon. Voor 16 € was het iedere dag hetzelfde weinig variatie. Had iets meer verwacht.

Heel mooie omgeving. Heel proper, niets op aan te merken. Vriendelijk personeel. Locatie was super. Rustig en gezellig.

• Beoordeeld op: 24 september 2021

geweldig
    • Appartement met 1 Slaapkamer

door de tussen deur tussen de appartementen was het afhankelijk van de buren te rumoerig, wij hebben een avond/nacht meegemaakt met jonge Italiaanse buren welke tot diep in de nacht feest vierde met erg veel kabaal. nadat wij geprotesteerd hebben werd het rustiger waardoor wij eindelijk rond 2 uur in de nacht konden gaan slapen. tevens ontbreken er wat simpel keukengerei waardoor zelf maaltijden bereiden ( van een simpel eitje bakken tot een eenvoudig pasta bereiden ) wat kunst en vliegwerk nodig heeft omdat een spatel en meer niet aanwezig is.

mooie omgeving, mooie ligging, goed bereikbaar. dicht bij oa. limone, Riva del Garda en zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 september 2021

Mooie accomodatie in de bergen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De bank ik de woonkamer zag er wat vies en oud uit. De tuintjes zitten wel heel dicht bij elkaar en hebt weinig privacy.

Veel faciliteiten. Minigolf, pingpong, binnen en buitenzwembad. Je kunt bij de receptie gewoon alle benodigdheden halen. Restaurant is erg goedkoop en best lekker.

• Beoordeeld op: 16 september 2021

Prachtige locatie voor een sportieve vakantie
    • Appartement met 1 Slaapkamer

In de woonkamer was een zit-slaap bank echter deze zat niet zo lekker. De pizza in het restaurant was niet super lekker.

Erg vriendelijk personeel achter de balie. Tennisbanen zijn mooi en erg goed onderhouden. De ligging van het hotel is prachtig bovenop de berg. 's Avonds is het er heerlijk rustig. Sauna is weliswaar klein, maar goed op temperatuur

• Beoordeeld op: 10 augustus 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

De weg er naartoe is erg lang en met veel scherpe bochten. Je hebt echt een goede chauffeur nodig. Hoger in de bergen dus paar graden kouder dan bij het Gardameer

Ruim appartement

• Beoordeeld op: 11 juli 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Geen microgolf op de kamer. Wc stond los. Kranen en douche van andere kamers te luid.

Al de rest uitstekend, resto, tennisvelden, 2 zwembaden, mooie ruime kamer! Lekker eten! Gratis Ping pong, gratis kickertafel! Echt top! Een aanrader! Mooi en rustig gelegen, schitterend domein!

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Mooie vakantie gehad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement, oud, slecht onderhouden. Koelkast was kapot( stond een losse oude inbouwkoelkast tegen de muur). De hoes om de (slaap)bank zag er erg vies uit. De bedden waren ontzettend slecht. Keukengerei en pannen en servies oud en onvolledig

Mooi park ,zwembad, goed restaurant mooie locatie.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

• Appartement met 2 slaapkamers

Het is ontzettend gehorig, als je van rust houdt: ga hier niet heen!! Italianen zijn lieve mensen maar zeer luidruchtig en het appartement is een klankkast. Iedere ochtend lopen de schoonmaak dames met een trolley door de hal, veel geluid. De appartementen zijn wat verouderd, koelkast is op zijn laatste stukje bezig, geen douche hoek aanwezig maar een vies douchegordijn. Geen waterkoker en broodrooster aanwezig. (Deze laatste werd wel meteen gebracht toen we dit aangaven). De rit naar het appartement is erg stijl, voor ons geen probleem maar wel goed om in gedachten te houden.

Prachtig uitzicht en de bedden lagen goed. Restaurant biedt prima eten, fijn dat je broodjes kunt halen bij het restaurant ‘s morgens want je zit op een half uur rijden van een supermarkt.

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

Prima hotel, maar betalen voor handoeken
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Voor handoeken moest je wel betalen. Prijs was 2 euro per handoek. Is absurd hoe duur het is voor een handdoek.

Comfortabele kamers, en veel verschillende dingen die je kan doen. Er is een zwembad en er is een deel voor wat kleinere kinderen. Maar er is ook een tennisbaan. Ze hebben daar ook een midgetgolfbaan. Je moet wel eerst borg betalen voor de spullen voor te midgetgolven. Je hebt daar ook een restaurant met lekker eten. Maar je hebt dan alleen uitzicht op de tennisbaan. Kamer is ook goed. Klein keukentje waar je gewoon kan koken. De ligging van het hotel was mooi, veel kronkelde weggetjes daarnaartoe maar een prima uitzicht. Het was daar ook heel hygiënisch. En was dus een prima hotel.