2. Hotelanmeldelser for Italien

8,2

4,8

• Anmeldt: 31. juli 2023

7,0
    "Vi havde 5 overnatninger og hyggede os. Men længere tid var blevet for meget."
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Wifi forbindelsen var virkelig ringe. Virkede nok kun 5 procent af tiden. Køkken udstyr kunne godt have været bedre. Manglede flere ting , for at lave et simpelt måltid. Ærgerligt at det var så dyrt at benytte tennisbanerne. Der var virkelig mange som det meste af tiden stod ubenyttede hen. Det var ikke godt når naboen sad og røg på terrassen , så fik vi røgen lige hen til os og det sivede ind i vores lejlighed.

Det var et fint og rummeligt værelse , pænt og rent. Beliggenheden var dejlig rolig. Man kunne ikke hører noget trafik eller andet larm fra by. Kun andre gæster som hyggede sig og børn der legede.

• Anmeldt: 21. juli 2023

• Superior-lejlighed

Hjælpsomt personale. Dejligt med lidt mere ro end ved kysten. Minigolf, tennis og stor

• Anmeldt: 19. juli 2023

"En tiltrængt ferie med rolige og meget smukke omgivelser og udsigt. Rummelig og lys lejlighed. Meget godt familieegnet f"
    • Lejlighed med 2 soveværelser

Vi blev belastet af udtalte lugtgener fra afløbet i badeværelset. Det lykkedes ikke personalet at ordne problemet helt. Lidt ærgerligt at skulle medbringe egne håndklæder, fylder noget i bilen. Internettet var ikke helt stabilt.

God og rummelig lejlighed. Den skønneste ro i smukke omgivelser.

• Anmeldt: 24. juni 2023

7,0
    "Hyggeligt men alt alt for dårlig intetnet forbindelse..."
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Mega dårlig internet forbindelse. Lad være at tage til dette feriecenter, hvis I har brug for nettet...

Hyggeligt feriested i bjergene, med dejlig swimmingpool og hyggelig restautant

Overnattede: juni 2023

• Anmeldt: 23. august 2022

Fabelagtigt
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Sengene var lidt hårde efter vores smag. Indretningen kunne med fordel friskes lidt op

Lejlighederne var ikke vildt moderne men der var hvad der skulle være. Minigolf og bordtennis er gratis så man kan spille så meget man vil. Indkøb kan med fordel gøre i Coop butikken som ligger på i en nærliggende by frem for at køre ned til limone. Fin terrasse som vi brugte meget

• Anmeldt: 19. september 2021

• Superior-lejlighed

Det tager 12 min at komme til limone med bil. Indkøbs mulighederne er bedst i riva (20min)

Fuldt funktionelt lejlighed på toppen af bjerget. Prisen var det billigste i tremosine og stedet var fredfyldt. Man skal være vandt til at køre i bjergene eller hvertfald have mod på det. Da vejen derop er stejl og meget flot.

Overnattede: september 2021

• Anmeldt: 8. september 2021

"Fint"
    • Solorejsende
    • Lejlighed med 1 soveværelse

Wi-Fi var mega dårlig, inkl udfordringer med at komme på 3G og 4G.

morgenmad var okay men samme hver dag. Kunne godt have været lidt variation i f.eks. pålæg. Beliggenhed var fin, meget fredelig og familie/børnevenlig, Fint naturområde. Hyggelig lille by 5 km ned af bjerget med indkøbsmuligheder, spisesteder og lige ud til Gardasøen. Vær forberedt på snævre og stejle bjergveje. Vær også obs på at det ikke er hotel med rengøring og stuepiger, men lejligheder med egen service og mulighed for egen madlavning og take away fra stedets restaurant.

Overnattede: september 2021

• Anmeldt: 16. juli 2021

"5 overnatninger i juli. Hotellet var kun 1/3 fyldt."
    • Superior-lejlighed

Morgen mad var ikke noget særligt, vil ikke benytte dette tilbud igen.

Beliggenhed var god, meget roligt. God aften restaurant til fornuftige priser. Store pizzaer 7 til 12 euro. Velsmagende.

• Anmeldt: 8. august 2023

4,0
    Skuffende
    • Superior-lejlighed

Servicen i både receptionen og restauranten var mildest talt elendig. Sure og ikke imødekommende personale. Alle faciliteter var meget nedslidte og skuffende. Det hele trængte til en kærlig hånd.

Skøn beliggenhed og god størrelse på lejligheden.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 6. august 2023

2,0
    "Dårlig oplevelse - mangelfuld rengøring, dårlige senge og husmår på loftet"
    • Lejlighed med 2 soveværelser

Lejligheden og stedet levede slet ikke optil vores forventninger. Lejligheden var først klar 2 timer senere end aftalt og bekræftet indtjekningstidspunkt og da vi endelig kunne komme ind var lejligheden nærmeste ikke rengjort, gulvene var beskidte med krummer og hår mv., lofte og vægge var sat til at spindelvæv og edderkopper og andre døde små dyr. Stikkontakten i køkkenet til kaffemaskinen var revet ud af væggen og sat løs i - det kom der dog en på reparerede efter et par dag. Vi boede i en 1. sals lejlighed med 2 separate soverum, hvor der også boede en husmår på loftet, hvilket var meget forstyrrende om aften og natten. Sengene var gamle og slidte og knirkede meget, hver gang man bevægede sig en lille smule - døren på det ene værelse, var "isoleret" med papir i kanten - formentlig grundet utæthed (Vi turde ikke prøve at åbne døren) - Køkkenudstyret i lejligheden var mangelfuld og ej heller rengjort ordentligt. Toilettet ved poolen blev ikke rengjort/serviceret i de 10 dage vi boede der. Vi spurgte i receptionen om vi kunne afkorte vores ophold, da vi ikke fandt stedet i orden og slet ikke levede op til vores forventninger, men det ville de ikke efterkomme, i hvert fald ikke med refusion af den forudbetalte leje - svaret var at hvis vi kunne bor der 4-5 dage kunne vi vel også bor det alle 10.. Vi blev istf. tilbudt, at skifte til en anden lejlighed midtvejs under opholdet, hvilket vi dog takkede nej til da vi var trods alt var glade for udsigten og ikke ville risikere at få endnu en beskidt lejlighed efter vi selv havde rengjort den vi allerede boede i.

God udsigt over Gardasøen fra lejligheden vi havde(lejlighed med 2 soverum samt opholdsstue/køkken) - men mange af de øvrige lejligheder havde ikke udsigt.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 21. juli 2022

6,0
    "meget lydt, virkelig pænt rent. dårlig poolvand der kløede og en hund der galpede om natten ødelagde det for os."
    • Lejlighed med 1 soveværelse

at der var meget lydt. der stod en hund og gøede næsten hver time igennem natten. naboer fortalte at det var det samme show hver aften. alt alt for mange hvepse. både når man spiste og skulle bade. poolens vandet var mærkeligt og begge børn fik udslæt

der var pænt rent og ryddeligt

• Anmeldt: 17. juli 2022

4,0
    "Skuffende"
    • Superior-lejlighed

Swimmingpoolen. Den var ikke til at bade i, smagte surt, og min datter og mange andre gæster fik udslæt. Vi sagde det mange gange til hotellet, men ikke noget ændrede sig.

Dejlig beliggenhed, gode faciliteter, hvis poolen havde været brugbar. Ikke så varmt og turistet som resten af Gardasøen. Flere legekammerater til børnene.

• Anmeldt: 31. juli 2021

1,0
    Meget dårligt
    • På rejse sammen med venner
    • Lejlighed med 2 soveværelser

Alt, uhøfligt personale. Der er beskidt, man kunne næsten ikke komme op at bjerget og det kræver en bil med stor motor hvilket burde stå i beskrivelsen. Der er ingen handle muligheder. Der er ikke bestik på værelset, maden var frosen, der var slidt og der var flere ting de ikke åbnede for såsom spa og tyrkisk bad.

Intet

5,0
    Rimeligt

• Anmeldt: 15. juli 2022

Overnattede: juli 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: