3. Beoordelingen vakantiewoningen: Ligurië

Gebaseerd op 39 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

het paradijs op aarde
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Ik heb nog nooit gevoel gehad dat de accommodatie is 10/10! Het was zoals in het paradijs. Prachtig tuin, uitstekend uitzicht op bergen, fantastisch behulpzaam eigenaren. Ze hebben eigen "reis gids" gemaakt met het beste locaties in de buurt. We hebben die allemaal bezocht en dat was een aanrader. We zoude ze nooit zelf kunnen vinden. Appartement was prima, comfortabel met alles wat we nodig hadden.

• Beoordeeld op: 14 september 2023

gezellige accommodatie omgeven door prachtige tuin

niks alles perfect

het gezellig ingerichte appartement met verschillende terrassen en prachtig zicht op de schitterende tropische tuin met zwembad! de ligging 10 minuten van Lerici en dus de zee

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Fijne plek dichtbij veel bezienswaardigheden en een zeer goede locatie om van hieruit de Cinque Terre te bezichtigen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

2 personen moesten op een slaapbank in de woonkamer slapen . Mogelijk was dit bij de boeking bekend maar is niet duidelijk naar voren gekomen. Het zwembad was kleiner dan verwacht maar evengoed prettig om te kunnen afkoelen.

De locatie, het prettige contact met ursula en Felix waarbij ze bruikbare adviezen gaven. De prettige en ontspannen sfeer wat rust gaf in een drukke omgeving. De mooie tuin en relax mogelijkheden bij het zwembad.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Fantastisch!!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Er kwam vrij veel verkeer over de doorgaande weg. Dat viel ons op, maar we hebben er weinig last van gehad.

De locatie is ongelooflijk mooi!! De villa waarin de appartementen zijn gevestigd is heel sfeervol en typisch Italiaans, vol met leuke authentieke details. De tuin heeft op ons echt indruk gemaakt, echt een plaatje en een heerlijk zwembad!! Ook over de eigenaren niets dan lof. Het echtpaar is heel hartelijk en gastvrij. Ze geven allerlei handige informatie om je wegwijs te maken in de omgeving en zijn zeer behulpzaam. Absolute aanrader!!

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Heerlijke week in mooie accommodatie met lekker zwembad.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Niet zo zeer de accommodatie maar de Italiaanse muggen. Die vallen je overal aan op elk tijdstip!

Het zwembad en de botanische tuin. Maar vooral de eigenaren, wat een lieve en behulpzame mensen!!

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Paradijselijke La Musa
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Appartement kan qua meubilair wel een update gebruiken. Dan ziet het er net wat frisser uit, maar dat ben je buiten zo weer vergeten als je in de prachtige tuin staat. Je hoort de weg maar dit stoorde ons niet. Veel last van muggen toen wij er waren. Parkeren in omliggende plaatsjes kan een uitdaging zijn.

De prachtige tuin. Fijn zwembad, top locatie. Vriendelijke hosts. Parkeergelegenheid bij appartement. Fijn terras/ tuin erbij (zaten beneden) Airco in elke ruimte. Bushalte tegenover. Heerlijke pizzeria verderop in de straat. Ik was jarig en kreeg een lekker flesje wijn aangeboden van La Musa. Heel attent!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

De kamer kon wat beter gepoetst. Ook even checken of er voldoende bestek aanwezig is, alsook tassen/glazen

Geweldige ontspannende vakantie gehad. Felix was heel vriendelijk, gaf goede tips voor uitstapjes. De tuin was echt een pareltje!

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

Erg mooie lokatie.

Eigenlijk niets.

Appartement in sfeervolle stijl. Fantastische tuin met zwembad. Afstand tot strand was niet ver. Eigenaren erg behulpzaam en vriendelijk. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

Prima plek om La Spezia en Cinque Terre te bezoeken
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Veel lawaai van de weg die er langs loopt en veel omgeving lawaai, leek wel of iedereen aan het zagen en boren was..

Locatie lag iets te ver van het stadje, tuin was erg mooi. Appartement was groot genoeg voor 2 personen. De hosts waren zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Zwembad was prima

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer

Je hoort wel de auto's van de doorgaande weg.

Mooie tuin, authentiek huis, smaakvol ingericht. Prima locatie voor vakantie. Zeer vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 26 september 2022

erg prettig en voor herhaling vatbaar
    • Appartement met 1 Slaapkamer

jammer dat je het verkeer hoort

ligging en uitstraling

• Beoordeeld op: 20 september 2022

Mooi appartement.

WiFi kan beter.

Mooi appartement gelegen aan een prachtige tuin met zwembad. Airco aanwezig. Eigenaren zijn vriendelijke mensen die altijd voor je klaar staan.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2022

Schoon/hygiëne

Botanische tuin sfeer

• Beoordeeld op: 3 augustus 2022

We komen zeker terug maar dan voor meer dagen.

Geen opmerkingen

Perfecte uitvalsbasis voor verschillende bezoeken Idyllische tuin Warm ontvangst Knap appartement

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

Sfeervolle accommodatie met een prachtige tuin!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

De weg naast de accommodatie is een tikje druk, toch was het fantastisch om in de tuin te zijn!

Het is een hele sfeervolle accommodatie met een prachtige tuin en heerlijk zwembad! Compleet ingericht huis met goed uitgeruste keuken! Daarnaast zijn Felix en Ursula een perfecte gastheer en gastvrouw! Mooie dorpjes in de omgeving! Kortom, wij hebben genoten!

• Beoordeeld op: 14 juni 2022

• Appartement met 1 Slaapkamer

Keuken heeft een kleine upgrade nodig, prullenbak is defect en het aanrechtblad zit los Appartement is schoon, maar op detail niveau kan er nog iets verbeterd worden, denk aan spinnenwebben en schoonmaken van keukenkastjes etc.

Zeer aardige eigenaren Zwembad met parasols en zon tot begin van de avond Fijn appartement met een apart eet en slaap gedeelte Prima bedden Voldoende parkeergelegenheid Mooie botanische tuin

• Beoordeeld op: 9 september 2021

Top lokatie

• Beoordeeld op: 4 september 2021

aangenaam verblijf in een mooi landhuis met prachtige tuin en ruime kamer .
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Jammer dat het verblijf langs een drukke weg lag. Gelukkig was de tuin zeer ruim zodat je er niet echt zoveel last van had, maar je hoorde toch nog het verkeer .

Mooie tuin met zwembad, aparte ruimte bbq-ruimte. Zeer vriendelijk onthaal.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2021

Zeer ontspannend.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Niet alle ligbedden aan het zwembad zijn even fijn. Wie laat is, moet zich behelpen.

Appartement ligt aan drukke doorgaande weg, maar daar heb je geen last van. Prachtige tuin met zwembad, appartement redelijk comfortabel ingericht. Wie rust zoekt, is hier aan het goede adres. De eigenaren, Ursula en Felix, zijn erg vriendelijk en behulpzaam, de sfeer is er relaxed.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

Geweldig verblijf!
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Liggend in de hangmat hoor je de weg maar bij het zwembad en ‘s nachts hoorde ik het niet/had ik er geen last van. Ik vond het geen punt van ergernis ieg! Je verbaast je,dat er achter zo’n drukke weg, zo’n paradijs verstopt zit.. De wifi werkte niet zo goed(als we alle vier op internet zaten). Het serviesgoed had wat uitgebreider mogen zijn. Een vaatwasser zou een aangename uitbreiding zijn(en ook wel horen bij deze prijsklasse, vind ik persoonlijk) Het was jammer dat we na 1 week weg moesten, we hadden er nog wel langer willen blijven! Als we nog een keer naar Ligurië gaan is de kans groot dat we hier naar terug zullen gaan!

Het appartement Clio was smaakvol ingericht en de tuin is een waar paradijs met een fijn zwembad. De bedden (binnen) liggen heerlijk en ook de 2 luxere buitenligbedden waren erg comfortabel. Er is ook een grote zit/loungehoek (maar die werd helaas steeds door dezelfde gasten ‘s ochtends al in beslag genomen.) We hadden een grote / luxe douche met veel mogelijkheden/instellingen. Sarzana is een erg leuk plaatsje met veel boetiekjes en restaurants. De eigenaren(sinds april 2021)zijn vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Sanitair viel tegen een kleine douche.

Een mooi verblijf in een prachtige tuin met zwembad. Gunstige ligging voor leuke plaatsjes te bezoeken.

• Beoordeeld op: 4 juli 2021

Fantastisch!

Niets!

Grote en natuurlijke gastvrijheid met prachtige appartementen en een schitterende tuin.

• Beoordeeld op: 4 juli 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Een prachtige locatie met mooie grote kamers.

• Beoordeeld op: 22 juni 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Je kan niet te voet naar het strand of het dorp

Prachtig huis/appartement met een fantastische tuin en zwembad, zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren, enkele min rijden naar het strand en ontzettend leuk dorp Lerichi waar je heerlijk kan eten

Verbleven in juni 2021