3. Hotelbeoordelingen: Toscane

#6 van de 18 hotels in Murlo

• Beoordeeld op: 27 september 2023

TOP
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Hele ruime kamer op een mooie locatie. We hebben 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant in het hotel. Zwembad met adembenemend uitzicht. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

Een aanrader en goede uitvalbasis v. Montepulciano - Pienza - Montalcino bezoek

Geen opmerkingen

Heel mooie ligging. Zeer mooie appartementen met alle comfort. Mooi zwembad en leuke omgeving en terrassen. Restaurant is ook een aanrader met zeer vriendelijke bediening We komen er graag terug

• Beoordeeld op: 19 oktober 2022

heerlijk ontspannen in Toscaanse stijl

nvt

ligging is perfect, prachtige oude stijl

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Heerlijk verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Fantastische locatie, mooi zwembad en lekker eten. Appartementen zijn ruim en hebben een mooi uitzicht over de heuvels van Toscane. Rustig gelegen vlakbij een klein dorpje, voor andere restaurants moet je een stukje rijden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Mooi verblijf, een aanrader.
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Het restaurant is in onze ogen te duur en de coperta van 3 euro is niet in verhouding met de rest van Italie, zeker als je daar logeert.

Zwembad was top met name het uitzicht. Huisjes werden heel frequent schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De openbare ruimtes buiten hadden naar onze mening beter onderhouden mogen worden. Sommige dingen waren kapot en nodigden daarom niet erg uit om er gebruik van te maken.

Het uitzicht vanaf de accomodatie is adembenemend! Heerlijke kamer met fijne douche en bed. Het voelt als een klein dorpje. Dit geeft een fijne, onderlinge sfeer.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

Prachtige plek om even helemaal tot rust te komen
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Prijzen in het restaurant. We hebben daardoor weinig in het restaurant gegeten.

Prachtige rustige plek. Accommodatie bestaat uit meerdere gebouwen waardoor het op een klein dorpje lijkt. Onze airco maakte lawaai, dit werd direct opgelost.

• Beoordeeld op: 6 juni 2022

• Tweepersoonskamer met Terras

Geweldig gelegen hotel, waar je helemaal tot rust komt (verder in de buurt ook weinig te doen, op fietsen en wandelen na). Op halfuur rijden van Siena. Heerlijk zwembad met verschillende soorten ligplekken. Eten erg goed, prijs voor het eten ook goed. Ontbijt iets beperkter, maar okee. Tafels buiten hebben prachtig uitzicht. Onze hotelkamer zat in het volledig vernieuwde deel en was zeer smaakvol verbouwd. Goed bed, goeie airco, luxe badkamer en kamer was volledig te verduisteren qua licht. Goede prijskwaliteitverhouding. Echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 november 2021

Super appartement op een fijne locatie
    • Appartement met 1 Slaapkamer en een Terras en een Tussenverdieping - Split Level

De appartementen zijn erg gehorig

Heerlijk ruim appartement en fijn zwembad. Het is alleen ontzettend gehorig...

• Beoordeeld op: 10 oktober 2021

Sfeervolle landelijke uitvalsbasis voor verblijf in Toscane
    • Appartement met 1 Slaapkamer

- het diner in het restaurant was wat beperkt qua menukeuze, had bijvoorbeeld geen visgerecht op de kaart. - het interieur van de kamer zag er wat afgeleefd uit - er wordt maar 1 x in de 4 dagen schoongemaakt, maar dit houdt ook in dat er maar 1 x in de 4 dagen nieuwe handdoeken worden verstrekt. Van mij had dit laatste wel vaker gemogen, uit hygiënisch oogpunt. - receptiepersoneel mag meer de gasten met een glimlach tegemoet treden. Ik werd nu tot twee maal toe door een van de dames aangekeken alsof ik ze lastig kwam vallen met een vraag. Dit kan echt klantvriendelijker en is doorslaggevend voor de manier waarop je aan je verblijf terugdenkt.

+ zeer vriendelijk, geïnteresseerd en attent personeel in het restaurant + ruime kamer + prachtig uitzicht vanuit kamer en restaurant + goed ontbijt + kwaliteit diner en wijnen in restaurant goed + locatie is landelijk maar relatief dicht bij Siena, en is uitstekend wanneer je met de auto de omgeving en andere Toscaanse steden of andere bezienswaardigheden wilt verkennen.

• Beoordeeld op: 24 september 2021

topper

alles was top

vriendelijk personeel zeer goed restaurant mooie omgeving ruim appartement

• Beoordeeld op: 14 september 2021

Hele mooie locatie en kamers en zeer vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Locatie. Ideaal tussen Siena, Montalcino en Montepulciano.

• Beoordeeld op: 8 september 2021

Karakteristiek hotel op een prachtige locatie
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt kan beter. Er is geen ei verkrijgbaar en de keuze is beperkt.

Het hotel is een soort oud klein dorpje. Erg idyllisch. Wij hadden een gerenoveerde kamer dus dat was erg fijn. Het restaurant is goed en specifiek de ober (Jenti was zijn naam geloof ik?) is zeer vriendelijk en heeft veel verstand van wijn. Als je van wijn houdt: ze hebben veel oude wijnen (uit 1997 en 1998) voor leuke prijsjes op de kaart staan.

• Beoordeeld op: 28 juli 2021

Heel erg leuk
    • Appartement met 1 Slaapkamer

Bed kraakte wel veel als je omdraaide, maar prima mee te leven.

De sfeer is echt heel erg fijn. Het zwembad is echt prachtig, genoeg plekken om te zitten als je geen balkon bij je appartement of kamer hebt. Ontbijt was wel een beetje aan de dure kant voor wat je kan kiezen. Verder echt heel leuk, de accomodatie voelde als een klein dorpje, grote aanrader.

• Beoordeeld op: 10 juli 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

De ligging : afstand ver van de dorpjes weinig restaurants in de buurt

Het appartement en zwembad

• Beoordeeld op: 21 mei 2024

Mooie locatie

De stoelen en banken

Mooie locatie, de bedden zijn prima. Stoelen zijn klapstoelen zitten niet comfortabel die mogen ze wel vervangen voor normale stoelen, de banken zijn tegelijk bedden zitten zeer oncomfortabel. dit is een minpunt. In het appartement wat wij hadden hoorde je om de 30 seconden een bromtoon, heel irritant was niet te verhelpen. In het restaurant kun je heerlijk eten en vriendelijk personeel, dat is een pluspunt.

• Beoordeeld op: 24 september 2021

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het kan komen dat wij dit zo hebben ervaren doordat we buiten het hoogseizoen hier verbleven. Toen wij aankwamen werden vrij snel geholpen naar onze kamer, ontvangst was niet erg hartelijk, ook weinig uitleg over faciliteiten/wifi, waar te ontbijten of mogelijkheid tot lunch. Na een lange reis hadden wij wel zin om iets te eten echter bleek dit niet mogelijk, het restaurant is enkel in de avond open van 19:30 tot 21:30, voor eten zouden we naar een minimarkt moeten, dichtstbijzijnde ligt op 15min rijden. De kamer had enkel een kleine minibar, het is dus niet mogelijk om eten in de koelkast te leggen. Als je ergens wilt lunchen moet je dus een stukje rijden. Wij hebben twee keer in het Restaurant gegegen, wij vonden het eten lekker maar waren wel verbaasd over de verhouding prijs/portie, zo kregen we voor een gerecht van 8 euro een groot bord spaghetti en voor een hoofdgerecht van 15 euro een paar dunne lapjes vlees met ijsbergsla. Verder hebben wij een aantal keren onze auto niet kunnen parkeren omdat de parkeerplaats vol was (vrij weinig plekken in verhouding tot hotelgasten als ook gasten die in het Restaurant komen eten), waardoor de auto aan de straat komt te staan, vonden wij minder prettig/veilig. Het zwembad had een mooi uitzicht en genoeg ligplekken maar kent ook veel regels, zoals niet praten, niet eten/drinken bij het zwembad, etc etc. Verder ook geen mogelijkheid om ernaast iets te drinken (denk omdat we buiten het hoogseizoen zaten). We hebben veel plaatsjes bezocht en zijn veel weggeweest, maar als je je instelt op een vakantie in een hotel waar je lekker wilt relaxen aan het zwembad, houdt er rekening mee dat je je eigen eten/drinken moet verzorgen.

Erg mooie kamers, het voelt als een dorpje, ziet er allemaal super uit. Kamers zijn voorzien van alle gemakken zoals SMART TV, automatische rolluiken, moderne badkamer met regendouche en verwarmd handdoeken rek. De eigenaren zijn ook architecten en dat zie je terug in hoe alles eruit ziet! Bij het zwembad heb je een super uitzicht over het landschap. Ontbijt was goed!

• Beoordeeld op: 12 september 2021

Mooie plek maar zeer verouderde inrichting verpest het beeld.
    • Appartement met 2 Slaapkamers en een Terras - 3 Verdiepingen

Gastvrijheid en gezelligheid. Heel sobere zeer gedateerde donkerbruine inrichting van appartement met nogal wat schade en gebreken, zoals losse tafelpoten, kapotte stoel. Keuken is een drama, niet goed te gebruiken vanwege oude apparaten, karige uitrusting zoals geen pan om iets te bakken, geen koffie apparaat, koperen wasbak die er snel heel vies uiziet. Badkamers zijn beter maar ook niet modern of luxe en niet echt schoon. Zitbanken zijn heel oude oncomfortabele doorgezakte slaapbanken, beviel ons heel slecht. TV is oud en gebrekkig. Geen terras bij zwembad of tuin waar je overdag een bakkie kan doen, heel raar omdat het ook een hotel is.

Locatie is top. Mooi uitzicht en dicht bij Siena en in de heuvels met strade bianche. Zwembad is klein maar heel netjes en met ligstoelen etc. Tuin is ruim en mooi met fijne zitjes. Terrassen bij apartement zijn mooi begroeid. Restaurant heeft eenvoudige kaart en uitgebreide wijnkeuze.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2021

• Tweepersoonskamer met Terras

Heel vriendelijk personeel. Vers en uitgebreid ontbijt. Prachtige , rustige ligging. Traditioneel langs buiten , modern aan de binnenkant. Prachtig uitzicht vanaf terras en zwembad.

• Beoordeeld op: 29 september 2021

• Appartement met 1 Slaapkamer

Prachtige accommodatie met schitterend uitzicht! Ook het restaurant is heerlijk. Vorig jaar ook bezocht, volgend jaar weer!

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

• Beoordeeld op: 10 mei 2024