3. Hotelbeoordelingen: Lombardije

Gebaseerd op 6 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Fantastisch!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De gastvrouw was enorm gastvrij, vriendelijk, behulpzaam en maakte ook nog eens een fantastisch ontbijt voor ons klaar! We konden genieten van een prachtig uitzicht bij het ontbijt 's morgens op het terras en ook het uitzicht aan de kamer was magnifiek! De B&B ligt rustig gelegen en toch dichtbij de meren om op uitstap te kunnen trekken! Ons dochtertje van drie werd in de watten gelegd met een knuffel op het bed, speciale bordjes bij het ontbijt en ook zij voelde zich meteen op haar gemak! Kortom een topverblijf!

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

Verrassende ontdekking, prachtige plek, warm en gastvrij ontvangst.

Alles was tip top.

Dit is zo'n mooie plek! Het is even doorbijten om door te zeer smalle, steile straatjes naar boven te geraken maar je word voor je moeite beloond. Het uitzicht is prachtig, de gastvrouw is een super fijne lieve dame. Je voelt je onmiddellijk thuis is dit prachtige huis en door het fijne gezelschap van Sofia.

• Beoordeeld op: 5 september 2021

Geen korte zin een woord geweldig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

De weg ernaar toe in het donker

Ontbijt was gezellig Locatiegewldig Kamer was geweldig Om er te komen was minder goed zeker in het donker Maar de eigenaresse stuurde ons de locatie in google maps en daar moet je op tikken en dan heb je de juiste locatie

• Beoordeeld op: 1 september 2021

Fantastische B & B
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Prachtige B&B, ze doen er alles aan om je een fijn verblijf te geven. Een warm welkom, Silvia verzorgt iedere ochtend voor een heerlijk ontbijt met zelf gemaakte verse producten. Goede tips om de omgeving te verkennen, mooie schone kamer, prachtig uitzicht en vooral rust! Een goede uitvalsbasis voor het meer van Lugano en het Comomeer. Wij komen zeker een keer terug!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2021

Breakfast with a view
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Prachtige b&b met een fenomenaal uitzicht. Enorm gastvrije en behulpzame uitbaters met oog voor detail. Mooie en ruime verzorgde kamer met eigen ingang. Een ongelofelijk ontbijt klaargemaakt door Silvia met alles wat je wat je maar wenst. Home Made croissant en home Made yoghurt met besjes uit de tuin, een vers gebakken eitje,... en dit allemaal prachtig gepresenteerd. Je krijgt hier meer dan waar voor je geld!