2. Hotelbeoordelingen Indonesië
  3. Hotelbeoordelingen: Bali
  4. Hotelbeoordelingen Menanga
  5. Beoordelingen van Tapa Agung View

Beoordelingen over Tapa Agung View 3 sterren

Jalan Raya Besakih, Menanga, Indonesië

#3 van de 3 hotels in Menanga

• Beoordeeld op: 18 mei 2024

Prima verblijf met uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Waar wij ons op verkeken is dat het inderdaad best afgelegen ligt. En er liep een mieren weg boven het hoofdeinde, ze kwamen nergens anders, voor ons geen probleem, voor anderen misschien wel.

Vriendelijk personeel. Lekker eten. Goed zwembad. Nette badkamer. Als het niet bewolkt is heb je prachtig uitzicht op Mount Batur.

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Veel ongedierte bij de lampen in het restaurant tijdens het diner.

Gewoon alles top voor elkaar. Zels onze taxi werd bij de poort nog gecheckt op explosieven.

• Beoordeeld op: 5 maart 2024

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Een prachtig uitzicht, heerlijk rustig en relext plekje. We hebben een scooter gehuurd via het hotel, we kregen tips van het personeel wat er in de buurt te zien was, het personeel neemt hiervoor de tijd om een praatje met je te hebben.

• Beoordeeld op: 14 januari 2024

Rustgevend, mooi en verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De locatie is iets wat ver van de stad en toeristische plekken.

Zeer mooi hotel met ontzettend aardig personeel! Ik had helaas een voedselvergiftiging, en ze stuurde thee om mij beter te laten worden. Ze vroegen vaak hoe het ging. Het uitzicht is mooi, met verwarmd zwembad. Het eten is lekker, wel iets duurder dan gemiddeld maar zeker nogsteeds een goede prijs! Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en het resort zag er altijd heel netjes uit. Bij alles wil het personeel je helpen en tevreden stellen. Zeker een aanrader! Enige nadeel is de locatie, met de scooter is het te doen, maar telkens met een taxi niet. Als je van plan bent veel naar de stad te gaan is dit niet de beste locatie. Maar het zorgt wel voor rust en een mooi uitzicht!

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Fantastische ervaring, met uitzonderlijk vriendelijke personeel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De insecten, maar die kwamen van buitenaf

De locatie was prachtig, de kamers prima en het personeel was het aller beste!

• Beoordeeld op: 23 november 2023

Prima verblijf!
    • Deluxe Kamer

Een minibar in de kamer zou handig zijn, zodat je koud water kunt drinken.

De omgeving is prachtig. Ik zou wel een scooter huren, want het is niet erg toeristisch, in het dorpje zelf is niet heel veel te beleven. Het bed ligt prettig, de douche is prima. Het eten in het restaurant is in verhouding tot dat wat je in de directe omgeving betaalt vrij prijzig. Het eten is wel erg goed.

• Beoordeeld op: 22 november 2023

• Deluxe Kamer

ontbijt, en de prijzen van de drank

zwembad, uitzicht,omgeving,kamer

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Super
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

De weg ernaar toe was wat hobbelig maar je kon dit prima bewandelen of met scooter/taxi doen. Let op Grab of Gojek werkt hier niet.

Personeel was erg vriendelijk, regelde voor ons een snorkeltour waarin we mantas, mooie vissen en koraal en zelfs een schildpad hebben gezien! We werden hierheen gebracht op de scooter. Was top! Verder is de badkamer super groot en schoon. De kamer is ook schoon. Zwembad is heerlijk, mooi uitzicht. Leuke restaurants in de buurt!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Niets.

Vriendelijkheid, service gastvrijheid. Echt een luxe hotel, met prachtig uitzicht en pool. Sommigen klagen over de prijs van scooter, lunch of diner, maar deze mensen moeten dan gewoon niet in een luxe hotel gaan zitten. Je betaalt wat extra voor het ontzorgen. Heerlijk.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

Heerlijk ontspannen verblijf, oasen van rust.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

- De prijzen voor de scooter zijn 2x zoveel als overige plekken, dit komt ook omdat de locatie erg afgelegen is - de prijzen in het restaurant zijn ook een stuk duurder dan op andere plekken, wel vergelijkbaar met toeristische restaurants gericht op Westers eten. Het eten is voldoende. - pannenkoeken bij het ontbijt zijn erg klein - het personeel probeert wel eens diensten die het hotel aanbiedt, aan je te verkopen. Dit is niet storend of overdreven, maar valt wel op.

- Locatie is mooi, prachtig uitzicht. - Het hotel en de kamers zijn nieuw en mooi onderhouden. - Het personeel kan uitstekend Engels en zijn erg behulpzaam. We hebben dit hotel ook met extra dagen verlengt omdat je hier goed tot rust kan komen.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

Boven onze verwachtingen. Het was een onvergetelijk bezoek.
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

De service was erg goed! De ligging was ook erg mooi! Het was erg schoon.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Prachtig, rustig verblijf

Koelkastje miste

Uitzicht

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

Geschikt om tot rust te komen.
    • Bungalow met Uitzicht op de Tuin

Niet rolstoel vriendelijk, overal trappen of treden i.v.m. hoogte verschillen.

Rust met prachtig uitzicht. Menukaart zeer beperkt maar wel smaakvol.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Top verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Echt een top hotel met een zeer gastvrije staf die voor je klaarstaat. Verder heeft het super schone kamers en een zwembad met een prachtig uitzicht op de berg.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Mooi hotel, maar service items zijn prijzig
    • Deluxe Kamer

Alle extra’s zijn behoorlijk prijzig, zoals een scooter of taxi. Als je vertrekt boek dan een taxi van tevoren anders betaal je minstens het dubbele dan Gojek of grab bij het hotel. Onder het niet een hele toeristische regio is, is het moeilijk om a la minute zelf een taxi te boeken. Tot slot was het personeel vriendelijk, maar iets te pushy om je geld in het hotel uit te laten geven (iets dat we nog niet eerder in Bali waren tegenkomen)

Hele mooie kamer en net hotel. Het uitzicht is prachtig, maar meestal was het te bewolkt om de Agung te zien. Alsnog was het een mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 28 september 2023

Niets op aan te merken.

Het uitzicht!!

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Prachtig uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Ligt wel afgelegen, zeker als je geen scooter rijdt maar dat maakt het uitzicht het wel weer waard. Met sommige dingen zijn ze nog zoekende maar staan open voor feed-back

Zeer mooi pasgeopend luxe hotel met prachtig uitzicht en infinitypool. Kamer wordt elke dag schoongemaakt en personeel erg vriendelijk en hulpzaam

• Beoordeeld op: 27 september 2023

I really loved my stay here

Niks, alles was top

Fantastisch nieuw resort met waanzinnig uitzicht op Mount Agung. Alles was perfect, een 10/10. Het personeel was super gastvrij en dat voor een hele lage prijs per nacht.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Heerlijk verblijf met prachtig uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Prijzen van het diner wat aan de hoge kant ten opzichte van de rest van Bali. Verder merk je dat het nieuw is en ze ooit nog wat zoekenden zijn maar al met al zeer genoten!

Een net geopend hotel, prachtige locatie met adembenemend uitzicht! Heel erg vriendelijk personeel, regelen een scooter voor je en daarnaast ook erg schoon.

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Prachtig uitzicht met hele mooie kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Tuin

Ze zijn nog bezig met wat verbouwingen, maar dat is niet gek bij een nieuw hotel.

Het uitzicht vanuit jet hotel is prachtig! Heerlijk zwembad met uitzicht op de berg. Restaurant heeft een kleine kaart maar daardoor wel erg lekkere gerechten! Ik zou zeker weer gaan

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

• Deluxe Kamer

Mager ontbijt. ‘Any style eggs’ inbegrepen, maar ziek na ‘Eggs Benedict’. Een cappuccino zou gratis bij het ontbijt verkrijgbaar moeten zijn, evenals goede natural ongezoete yoghurt, knapperige crüesli, en een goede fruitsalade. Het aanbod was behalve het Indonesische ontbijt (nasi etc) wat bleke sneetjes fabrieks toast brood, een dunne viezige blauwe drinkyoghurt, weke havermout vlokken en een paar schijfjes papaya. Als je zoveel buitenlandse gasten hebt, zou je als hotel echt beter je best moeten doen. Zeker gezien de forse kamerprijs. De muren in de kamer hadden erg veel vochtplekken na zware regenval, heel vreemd, want ik zag geen lekkage.

De locatie is mooi, erg goed zicht op Mount Agung. De opzet is ruim, mooi groot buiten restaurant. Ook het terras is groot, maar lijkt niet af (betonnen vloer, geen zitmeubilair). Het zwembad (slechts 1.20m diep!) met ligstoelen en handdoeken is ok maar koud. Deluxe kamer met balkon ok, maar niet bijzonder. Met 2 kamerjassen en minibar, badkamer met toilet, wastafeltje en een douche met shampoo en douchegel. Ik boekte deze kamer voor een zeer gereduceerde prijs. Als ik de volle prijs had betaald had ik dat beslist veel te veel gevonden voor wat je daarvoor krijgt.

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

• Beoordeeld op: 22 april 2024