2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#9 van de 70 hotels in Gili Air

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Absoluut aan te raden!
    • Deluxe Kamer

Het was wat rustig op het eiland maar de locatie was perfect. Heel schoon en het personeel heel vriendelijk.

Heel erg vriendelijk persoon

• Beoordeeld op: 7 september 2023

• Deluxe Kamer

Iedere dag hadden we wel een kakkerlak in de badkamer of kamer. Ik ben alleen bang dat dit onvermijdelijk is op het eiland? En de bedden waren wat hard. Maar de positieve punten wegen zwaarder dan het negatieve!

Het is echt een paradijsje om te zien. Super rustige locatie en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Fantastisch mooi plekje!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De bedden zijn erg hard. En voor het ontbijt moet je echt de tijd nemen, we hebben een paar keer zo’n 45 min zitten wachten voor een paar omeletjes en fruit.

De tuin en het zwembad zijn fantastisch, zeer sfeervol afgewerkt. Het personeel doet alles om het naar je zin te maken, echt top!

• Beoordeeld op: 8 juni 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Mogelijk verbeterpunt: het water van het zwembad zag er een beetje troebel/ niet helemaal schoon uit en voor mij daarom niet uitnodigend om erin te zwemmen. Maar alsnog een 10/10, gezien ik me er niet aan heb gestoord.

Prachtige tuin met zwembad, inrichting van het huisje erg sfeervol, we kwamen echt niets te kort: ontbijt, gratis water, schone kamer, aardig personeel, centrale ligging. Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast of de gedimde lichten in de kamer, dat vonden we juist wel gezellig.

• Beoordeeld op: 29 maart 2023

een zeer gehorig paradijs
    • Deluxe Kamer

Accommodatie ligt 200m van het strand. Dit betekend veel geluidsoverlast door de restaurants/clubs op het strand. Wij hebben helaas op de dag van aankomst tot 04:00 wakker gelegen door de harde muziek en de dag daarna tot 01:00. De eigenaar vertelde dat er elke woensdag feesten zijn tot zo 03:00. De andere dagen is er (harde) muziek te horen tot 00:00. Ook zijn de kamers erg gehorig en staan deze dicht op elkaar. Je hebt daardoor snel overlast van telefoons en personen die dingen met elkaar doen in de nacht… verder is het ontbijt eentonig en mist er een gezonde optie. gordijnen moeten vervangen worden. hier zit schimmel in en zijn versleten en laten teveel licht door.

Prachtige afgelegen locatie met mooi zwembad en aangelegde tuin. je begeeft je in een sprookjesachtige omgeving. En zeer vriendelijk/behulpzaam personeel. de mannen doen alles voor je en zijn ontzettend vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 januari 2024