2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over Puri Taman Sari 3 sterren

Dusun Umabian, Desa Peken, Kecamatan Marga, Bali, 82112 Tabanan, Indonesië

#7 van de 18 hotels in Tabanan

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Geweldige lokatie, hele mooie kamer
    • Suite

Hele mooie grote kamer met een geweldige buiten badkamer. Prachti gelegen tussen de rijstvelden. Geweldig

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

• Suite

Prachtige locatie, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, verschillende lokale activiteiten zoals kookworkshop. Mooie wandelingen te doen in de omgeving tussen de rijstvelden

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Een oase van rust en ruimte
    • Deluxe Kamer

De kamer was wat klein en donker en ook de WiFi kan beter

De locatie en de ruimte van het complex, hoewel de locatie wat afgelegen ligt ligt het wel midden tussen de rijstvelden in een prachtige omgeving

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

Prima verblijf in prachtige omgeving
    • Suite

Zwembad en huisjes iets achterstallig onderhoud.

Locatie prachtig. Mooi om te wandelen. Eten goed en lekker.

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

Supermooi verblijf
    • Deluxe Kamer

Niks viel tegen. Het was geweldig.

De sfeer op het resort is geweldig. Er is veel ruimte. Veel leuke hoekjes. Het personeel is supervriendelijk. De kamers waren heel fijn. Met buitenbadkamer..zalig! We hebben heerlijk gegeten. Leuke wandelingen langs de rijstvelden vanaf het resort. Goede zwembaden. Heerlijke plek!! Ongelooflijk dat het zo rustig was, er waren weinig andere gasten op dat moment.

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

Zalige twee dagen in dorp dichtbij Mengwi
    • Suite

Niet voldoende aandacht voor details : kraan los , vuil douchegordijn

De locatie bij het dorp en de authentieke architectuur.

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

• Suite

Prachtige omgeving, heel fijn verblijf, lief personeel. Geweldig. Ik wil zeker nog een keer terug.

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Thuis komen op Bali !
    • Suite

De hanen van de buren kukelen al om half vier in de ochtend, ècht Balinees. Met oordopjes opgelost.

Echt Balinese sfeer, je wordt daar helemaal in mee genomen. Geweldig lieve staff en manager. Er komen vaak groepen lunchen of overnachten. Dat betekent dat er groot deel van de dag rust heerst.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

• Bamboo House

Meer licht op de kamer en badkamer. Was, erg donker.

De plek tussen de rijstvelden waar druk gewerkt werd. De geluiden snachts. Personeel is zeer vriendelijk. In het dorpje zijn de mensen vriendelijk en in voor een praatje. Lekker zwembadje

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

Rustgevend eerste contact met Bali

Weg van alles

Rust en vriendelijkheid

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

Heerlijke oase van rust!
    • Suite

Het ontbijt is erg karig en de maaltijden bij lunch en diner ook. Dit mag wel wat verbeterd worden gezien je zonder eigen vervoer niet makkelijk buiten het resort kan eten. Er is ons nooit verteld dat er meerdere zwembaden waren waarvan 1 ook ondiep water had voor de kids. Hier kwamen wij per toeval achter doordat we gingen rondlopen.

Het hele terrein is ontzettend groot maar prachtig! Je kan er heerlijk rondwandelen en opzoek gaan naar de verschillende zwembaden (volgens ons 3). Je bevind je hier echt in een oase van rust! Plaatsje zelf is ook erg leuk om een scooter te huren en wat rond te rijden. Massage was erg fijn! Kamer is erg prettig, heeft een klamboe en een mooie buiten badkamer. Ook de eigen veranda is erg fijn. Huisjes liggen verspreid op het terrein zodat het je wel een gevoel van privacy geeft!

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

Aanrader
    • Deluxe Kamer

We hebben tijdens onze doorreis 2 nachten verbleven in Puri Tamam Sari . We werden vriendelijk ontvangen door Manager Donny en het personeel. Allen zeer vriendelijk en behulpzaam. De villa’s zijn ruim, netjes ingericht en gelegen vlakbij de talloze rijstvelden. Airco werkt prima en de wifi beschikt over een snelle internetverbinding. Het verblijf is goed gelegen en het is perfect mogelijk om meerdere culturele locaties te bezoeken op één dag zoals de nabij gelegen rijstvelden van Jatiluwih, verschillende Tempels zoals Tamam Ayun, Ulun Danu Berata en Batukaru, om vervolgens af te sluiten met zonsondergang historische tempel Tanah lot aan de zee. De keuken beschikt over verschillende traditionele gerechten. Voor de vegetariërs is de keuze echter beperkt. ‘S nachts zijn de krekels en vogels goed hoorbaar. ‘S morgens om 6:00 wordt de start van het ochtendgebed aangekondigd. Dit is goed hoorbaar vanuit de slaapkamer. Voor gevoelige slapers zijn oordopjes aan te raden. Wij ervaarden dit echter niet als storend, aangezien wij onze excursies vroeg in de ochtend planden en reeds wakker waren. Bovendien hoort dit bij de charme van het verblijf en diens cultuur. Een echte aanrader als je van plan kort in Tabanan te verblijven of op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 28 april 2023

Ontspannen vakantie in een rustige omgeving.
    • Suite

Eigenlijk beviel alles wel. voor vegetariërs is de keuze on het restaurant beperkt.

Mooi appartement. Alles sfeervol ingericht, schoon en fijne bedden. Prettig dat je voor je kamer buiten op een bankje kon zitten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2023

• Deluxe Kamer

Voor ons een top hotel , dus niets

Prachtig hotel, met uitzicht over de rijstvelden, lekker rustig. Tuin met veel authentieke monumenten. Goed ontbijt. Restaurant met goede maaltijden. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi infinnity zwembad om te relaxen.

• Beoordeeld op: 13 maart 2023

Heerlijk verblijf en zeer gastvrij!
    • Deluxe Kamer

Mocht men de puntjes op de i willen zetten dan zou er wat aandacht aan het onderhoud verricht moeten worden. Verder is de douche goed warm maar voor een gelimiteerde tijd.

We hebben 3 nachten verbleven en alles is ons erg goed bevallen! We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen door Donny en het personeel. Geen enkele vraag was teveel en ze doen hun best om aan alle wensen te voldoen. De villa’s zijn zeer idyllisch gelegen vlakbij een mooi zwembad. De kamers worden prima gekoeld door de airco en de bedden zijn ruim en comfortabel. Ook het internet werkt perfect. s’Nachts is het geluid van de krekels hoorbaar maar we hebben erg goed geslapen! Op de locatie konden we een scooter huren waarmee we langs een mooie landelijke route de Unesco rijstvelden ‘Jatiluwih’ hebben bezocht. Ook Tabanan is makkelijk te bereiken. Aan eten en drinken is geen gebrek en de keuken (ontbijt/lunch/diner) is erg lekker. Mocht je een uitstap willen maken in de regio van Tabanan dan is Puri Taman Sari zeker een aanrader!

• Beoordeeld op: 25 januari 2023

mooie locatie
    • Suite

er is achterstallig onderhoud. dit verdient een inhaalslag. anders gaat de zaak verloren.

de locatie vooral de huisjes die uitkijken op het zwembad en de kali (rivier) en het zwembad.

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Geweldig trip
    • Suite

Een pomp sprong op bij het gebruik van water. Wc bleef soms doorlopen waardoor de pomp bleef pompen. Maar dat was echt een kleinigheid.

Heel vriendelijk personeel, mooie kamer fijne plaats. Er waren verschillende huisjes en het zwembad we zalig.

• Beoordeeld op: 30 januari 2024

Mooie locatie.
    • Suite

Ze moeten het onderhoud scherp houden, voordat een en ander verpaupert

De locatie. Lekkere bebek betutu gegeten.

• Beoordeeld op: 10 januari 2024

Teleurstellend
    • Bamboo House

De airconditioning deed het niet, bleef warm. De foto van de kamer die je boekt is niet de kamer die je krijgt, we zaten in een bamboehuisje wat open was en er veel vlliegen en muggen in de kamer kunnen komen, het huisje viel bijna uit elkaar. Geen klamboe!!!. 150 meter verderop staat een moskee en om 05.00uur wordt je wakker van het gebed. Wij zijn er maar 1 nacht gebleven, omdat het erg teleurstellend was. Slecht ontbijt.

Dichtbij het strand

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

• Beoordeeld op: 4 juli 2023

Voldeed aan de verwachtingen, weinig gasten in het hotel en weinig sfeer

• Beoordeeld op: 2 april 2023