2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Gebaseerd op 64 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Amazeballs
    • Deluxe Kamer

Vrijdag avond is het party night dus dan heb tot vrij laat nog muziek die je hoort in kamer.

Alles. Alles was geweldig!

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Perfect
    • Familiekamer met Stapelbed voor 2 Personen

Top locatie, top eten en lieve mensen.

• Beoordeeld op: 25 april 2024

Deze locatie en het hotel zijn een dikke aanrader!
    • Deluxe Kamer

Er stonden niet heel veel ligbedden bij het strand of zwembad (al hadden we in de ochtend altijd wel plek) en ik miste bij het zwembad op een paar parasols na schaduw. Het zwembad stast de hele dag in de volle zon, maar wat meer bomen of een schaduwdoek hadden geen kwaad gekund voor mijn Nederlandse huid ;) Ten slotte kon je niet heel lang douchen voordat deze 'koud' werd.

De kamer was fijn en comfortabel ingericht en schoon en het hotel ziet er mooi en gezellig uit. Je ziet dat er echt aandacht aan is besteed om het iets moois te maken. Wat mij vooral verbaasde was de kwaliteit van het eten; het was een beetje hipster eten wat niet helemaal mijn ding is (denk aan pulled jackfruit taco's, maar gelukkig ook burgers), maar alles was versgemaakt en super smaakvol. Zelfs een tomatensoep met (zelfgemaakt) zuurdesembrood kunnen ze hier verheven tot een kunst. Het restaurant werd dan ook de hele dag goed bezocht door gasten van het hele eiland. De ligging dichtbij de haven (max 10 min lopen) is ook heel fijn. Alles gaat hier te voet, op de fiets of met paard en wagen (paarden zagen er slecht uit). Dus als je met backpack of koffer van de boot komt is het wel heel fijn dat je niet naar de andere kant van het eiland hoeft te lopen. Ook ben je zo in het centrum bij de haven waar een hoop winkeltjes en restaurants te vinden zijn. Oh ja, wij vonden vanaf dit strand het uitzicht (op Lombok en andere Gili's) veruit het mooist! Kortom, dikke aanrader zowel qua locatie als hotel.

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Geweldig

Geen

Mowies is denk ik van Gili Air wel de leukste spot om s’avonds lekker een drankje te doen of lekker te gaan uiteten. Ook kun je hier heerlijk ontbijten of genieten van de zonsondergang. Het ligt dichtbij de haven , en ook dichtbij de ooskust (turtle point) waar je heel mooi kunt snorkelen.

• Beoordeeld op: 17 april 2024

typische strandvakantie
    • Deluxe Kamer

Geen koffie en thee mogelijkheden in de kamer. Muggen +++ Ontbijt vrij basic.

Prachtige locatie aan het strand, zeer vriendelijk en attent personeel, leuke bungalows met groot terras.

• Beoordeeld op: 12 april 2024

X

De locatie, het personeel ( ze waren ontzettend lief met onze dochter) een hele fijne vibe

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

Heel fijn !
    • Deluxe Studio

Niet heel erg schoon, veel schimmel en viezigheid in badkamer.

Locatie

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Beste eten en het leukste personeel van het eiland!!
    • Familiekamer met Stapelbed voor 2 Personen

Het resort ligt aan de westkant van het eiland, wat niet de kant is waar je goed kan snorkelen. Wel staat daartegenover een prachtige sunset elke avond!

Wat hebben wij een heerlijke week gehad bij Mowies. Het personeel is super relaxt, gezellig en oprecht. Ze laten je direct thuisvoelen en niks is teveel gevraagd. Het eten bij Mowies is uitzonderlijk lekker, zeker (een van) de beste op het eiland. Speciale gerechtjes voor een hele lage prijs, ontbijt en koffie ook top! Er staat in diverse reviews dat de airconditioner niet doet wat het moet doen, maar in onze kamer was het ontzettend koel. Wij gaan hier zeker nog eens terug naartoe!!

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Top resort op een mooie plek met aardig personeel.
    • Deluxe Kamer

Super mooie bungalows. Personeel helemaal top en je kunt er lekker eten, wel voornamelijk westers.

• Beoordeeld op: 3 november 2023

• Deluxe Studio

Het was niet heel schoon en er was wel een airco maar omdat het huisje niet goed geïsoleerd was werd het alsnog niet heel koel binnen.

Geweldige locatie, mooie huisjes en mooi interieur. Daarnaast heel goed en gezellig restaurant. Het personeel was ongelofelijk lief en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2023

• Familiekamer met Stapelbed voor 2 Personen

De airco deed niet wat hij moest doen

Heerlijk ontbijt en eten, goed personeel en mooie locatie

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

• Deluxe Kamer

Heerlijk het eiland gevoel. Leuke verschilde soorten huisjes. Zee voor de deur. Heerlijk restaurant. Prima vertoeven. Ongeveer 10 minuten lopen van de haven. Wij vinden het het leukste gedeelte van het eiland. En ook nog is een heerlijk zwembad voor als het eb is.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

• Deluxe Kamer met Eigen Balkon op de Bovenste Verdieping

Niks op aan te merken, helemaal top!

• Beoordeeld op: 29 september 2023

Aanrader op Gili Air
    • Deluxe Kamer

Het huisje waar wij in verbleven vonden we enigszins gedateerd. Ook mag de kamer wel wat “knusser” worden gemaakt. Het aanpassen van een aantal kleine dingetjes, zoals het vervangen van een kapotte spiegel of iets voor het plakfolie voor de ramen ophangen, zou dit al een stuk verbeteren. Bij andere huisjes stond op de veranda een bankje of een ligbed. Wij hadden weliswaar een van de goedkopere kamers, maar wij hadden graag gezien dat hier op de veranda ook iets anders stond dan alleen twee zitzakken.

Mooie plek, dichtbij de haven. Vanuit je huisje loop je binnen 100m het strand op. De strandbedjes zijn gereserveerd voor de gasten. Hier wordt ook goed toezicht op gehouden door het personeel, ze weten allemaal wie er bij hen verblijft. Heerlijk eten! Voor een klein bedrag kun je als gast een lekker ontbijt krijgen. Goede service vanuit het personeel. Wij hadden via hen boottickets geboekt, maar wilden uiteindelijk toch met een andere maatschappij varen. Tono heeft zijn uiterste best gedaan om een deel van het geld voor ons terug te krijgen. We vonden het bed heerlijk!

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Mega ontspannen verblijf op een heerlijk relax eiland
    • Familiekamer met Stapelbed voor 2 Personen

Huisje was wat gehorig waardoor je muziek hoorde van de andere barretjes uit de straat. Met name de slechte karaoke (gelukkig 1 avond maar) was niet om aan te horen haha. Kussens op de lig bedden aan stand zou het extra comfortabel maken.

Heerlijke locatie aan het strand, met echte relaxte island vibes. De mensen die hier werken zijn heel aardig en behulpzaam. Het eten is top, komen ook veel mensen van buitenaf om de prachtige zonsondergang te kijken tijdens het eten. Het huisje was schoon en fijn.

• Beoordeeld op: 25 september 2023

Top plekje!
    • Deluxe Kamer

Eigenlijk alles. De ligging op t eiland was top, dichtbij de haven, verschillende restaurants en winkeltjes. Service heel goed. Alles willen ze wel voor je regelen. Eigen strandbedjes voor alleen de gasten. Goed restaurant! Elke avond een sunset. Water voor hotel stond steeds erg laag dus wij hebben hier zelf niet gezwommen. Maar vlak voorbij de haven heerlijke bedjes en water!

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Mooiste plekje van het eiland
    • Superior Bungalow aan Zeezijde

Niet veel warm water dus een snelle douche.

Top locatie aan het strand en verreweg het mooiste plekje op het eiland. Bungalow was prima met heerlijke badkamer. De zee is azuurblauw en de sunset is fantastisch. Zwembad is ook fijn voor een verfrissende duik. Ontbijt is prima en het personeel.is super enthousiast en werkt hard. De strandbedden zijn gereserveerd voor de gasten. Het is een populaire spot dus er komen ook veel andere bezoekers voor een hapje en drankje. Maar dat maakt het wel weer levendig.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Top, aanrader!
    • Deluxe Kamer

Schoonmaak vd badkamers moet beter En beetje achterstallig onderhoud

Fantastische locatie, goed restaurant en top personeel! Altijd vriendelijk en goede service!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Zalig!
    • Familiekamer met Stapelbed voor 2 Personen

We misten een plek om onze kleren op te hangen. De enkele kapstokken waren niet erg functioneel. Aangezien er ook familiekamers zijn, zou een kinderwens ook handig zijn in het restaurant. Iets beter verduisterende gordijnen zouden ook wel handig zijn met kleine kinderen (langs de zijkanten komt veel licht door).

Direct aan het strand, kleinschalig, supervriendelijk, snel en behulpzaam personeel, leuk ingericht, aan de rustige kant van het eiland maar toch enkele winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Heerlijk restaurant met heerlijke cocktails. Welkomsmoothie is heerlijk! Familiekamers zijn leuk met het grote stapelbed en overdekt terras.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

• Deluxe Kamer

vlekken in het beddengoed na aangeven prima hersteld.

- vriendelijk personeel - de ligging was perfect - de mogelijkheid voor huren van fietsen. - geweldige keuken

• Beoordeeld op: 27 juli 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Ontbijt voor gasten mag iets meer keuze hebben!

Locatie is top, direct aan het strand en met gereserveerde strandbedjes voor gasten. Eten is ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

Wij komen zeker terug!
    • Familiekamer met Stapelbed voor 2 Personen

Locatie, de sfeer, vriendelijkheid van de mensen, het eten, alles super!

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Geweldig
    • Superior Bungalow

Geweldig verblijf gehad bij Mowies. Je ligt echt aan het strand. De kamer was mooi en schoon. Het personeel is behulpzaam en erg vriendelijk. Mowies is echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 13 mei 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer