2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over La Cocoteraie Ecolodge - Luxury Glamping Tents 3 sterren

Gili Trawangan, 83352 Gili Trawangan, Indonesië

#6 van de 121 hotels in Gili Trawangan

• Beoordeeld op: 26 november 2023

Glamping om zeker naar terug te keren!
    • Luxe Glampingtent

Super leuke glamping hutjes met heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

Prettige oase aan rust op druk Gili Trawangan

Niet veel

De accommodatie is erg school. Een prettig sfeer hangt er als je binnenkomt en dat blijft zo. De manager neemt uitgebreid de tijd om alles uit te leggen zeer aangenaam. Eten was lekker en iedereen deed enorm zijn/haar best.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Super
    • Luxe Glampingtent

Prachtige plek, mooie verblijven en super vriendelijk personeel. Ik zou het iedereen aanraden.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Tropische tuinen op het drukke Trawangan
    • Luxe Glampingtent

De tweede ochtend kwamen ze helaas mijn afgesproken ontbijt tijd niet na. Daardoor kwam ik in tijdnood met overstap naar Meno. Ontbijt overgeslagen, maar ze kwamen het alsnog brengen, zonde! Want ik had geen tijd meer om het te eten, voedsel verspilling. Ook het zwembad was erg vuil met dode vliegen en muggen. Dat mogen ze meer bijhouden.

De ligging en het uiterlijk. Het bed sliep erg goed! Ik was doodziek toen ik aankwam, dat maakte alles goed. Persoonlijk hou ik niet van Trawangan, meer van rust op Meno. Dit was een korte overgang voor mij. De accommodatie was kleiner (het totale terrein) dan ik verwacht had. Maar het zag er prachtig uit met de tropische tuintjes en de tenten. Echt een plaatje!

• Beoordeeld op: 29 september 2023

• Luxe Glampingtent

De tenten midden in mooi stukje groen.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Heerlijke dagen gehad!

Niets!

Alles! Ik hou van kamperen, hier dus in de luxe variant. Alles goed geregeld met horren en een soort klamboe om je bed. Locatie is ook top, niet naast de drukke strip, maar wel met 2 minuten op het strand.

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Top verblijf op gili
    • Luxe Glampingtent

De tenten zag er super uit! Ik verbaasde me hoe koel je deze kon houden met de airco. Er was een mooie gemeenschappelijke ruimte om te zitten en het eten was heeeeeerlijk!!! Het personeel is super vriendelijk en helpt je met alles. Ze spreken je aan met je naam en gaan regelmatig een gesprekje met je aan. Dit maakt het persoonlijk. Zou hier zeker terug gaan!

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Echt eilandleven
    • Luxe Glampingtent

Super leuke, mooie en schone glamping tenten aan de mooiste kant van het eiland. Deze accommodatie zit aan de sunset kant van het eiland, waar het overdag lekker rustig is maar savonds van alles te beleven is.

• Beoordeeld op: 16 september 2023

Fantastisch!
    • Luxe Glampingtent

Er is niets wat niet beviel.

Wat een fantastische plek, het hele terrein is prachtig aangelegd, de tenten zijn van alle gemakken voorzien en het team van La Cocoteraie is onwijs vriendelijk. Ze geven je een heel warm gevoel en voorzien je van alle informatie om het eiland te verkennen. Gelegen op een rustiger deel van Trawagan, maar met de fiets kun je de drukte zo opzoeken.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Geweldig

Niets!

Prachtige tenten, heerlijk ontbijt

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Eerste keer glampibg, voor herhaling vastbaar!

Gehorig

Geweldige locatie en leuk opgezet!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Fraaie idyllische oase op Gili Trawangan.
    • Luxe Glampingtent

Op de lodge hadden wij weinig aan te merken. Het eiland kon ons iets minder bekoren. Het is voornamelijk gericht op feesttourisme en duiken. Maar dat is uiteraard een kwestie van persoonlijke voorkeur.

De Cocoteraie Ecolodge is een uitermate fraaie locatie met zeer behulpzaam personeel. Het eten vonden wij erg goed. Voor een klein bedrag kun je een aantal prima fietsen gebruiken. De tenten zijn netjes en comfortabel met airconditioning, goede bedden en een eigen badkamer.

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Sterke aanrader op Gili T.!
    • Luxe Glampingtent

Prachtige accommodatie aan de aangename kant van het eiland. Makkelijk om in het verblijf fietsen te huren en erop uit te trekken. De luxetenten zijn uitstekend voorzien met alle nodige faciliteiten. Bij aankomst krijg je een overzicht van het eiland met alle bezienswaardigheden en het personeel staat ook steeds paraat om je ergens mee te helpen. Tip: vraag naar de gratis snorkels als je schildpadden wilt gaan spotten!

• Beoordeeld op: 23 juli 2023

• Luxe Glampingtent

Alles was perfect aan dit verblijf. Om te beginnen is het personeel super vriendelijk, kamers zijn zeer netjes, het eten was super lekker, … we voelde ons hier meteen thuis. Je komt hier echt tot rust! We raden dit verblijf zeker aan en hopen hier zelf nog eens terug te komen!

• Beoordeeld op: 15 juli 2023

Amazing
    • Luxe Glampingtent

Niets, je slaat in tenten dus geen luxe maar was zeer geslaagd!

De sfeer was super! Zeer geslaagd!!

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

Ontzettend leuke plek voor kamperen op Gili T

niks eigenlijk

Alles was leuk op het verblijf. we voelde ons meteen welkom en de tenten zijn erg prettig. de badkamer er achter is fijn en schoon. de airco in de tent zorgt voor een minder camping gevoel maar is wel nodig. personeel is erg behulpzaam!

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

je moet hierheen
    • Luxe Glampingtent

geen minpunt maar een tip, klein koelkastje in de tent zou fijn zijn , verder geweldig!

het is echt een fantastische accommodatie, super leuke tenten met alles erop en eraan. een lekker harde douche , goede WiFi en je loopt zo naar het stukje strand waar een prachtige sunset . fietsen kun je huren voor weinig. tip: neem fietslampjes en een zaklampje mee, de weggetjes zijn donker en niet alle fietsverlichting werkt.

• Beoordeeld op: 3 juni 2023

Verblijf was top, wat ons betreft (wij hebben allebei de 60 aangetikt!) een aanrader
    • Luxe Glampingtent

Op de Ecolodge zelf niets, gelukkig op een zeer rustig deel van het eiland. De bootreis (Padongbai-Gilli T) veel enigszins tegen vanwege de enorme drukte en "chaos".

Uitzonderlijk vriendelijk personeel, zeer gezellige sfeer, mooie omgeving, kortom een een perfecte vakantie plek

• Beoordeeld op: 29 mei 2023

Super verblijf op Gili T!
    • Luxe Glampingtent

Alles was super, vriendelijk personeel, fijne tips, hele comfortabele tenten, persoonlijke service! Een mega aanrader als je naar Gili T gaat!

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

fantastisch verblijf op Gili T
    • Luxe Glampingtent

Heerlijk verblijf op fiets afstand van het druk gelegen gebied. Personeel is fantastisch 😃 Bij aankomst geven ze uitleg over het eiland wat erg fijn was. Het verblijf was waanzinnig en de faciliteiten waren erg goed. - Gratis snorkel gear te leen bij de receptie - Fiets verhuur verkrijgbaar hij de accommodatie (3eu p.d)

• Beoordeeld op: 19 april 2023

The best

Prachtige accommodatie Heerlijk eten Super vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 16 april 2023

• Luxe Glampingtent

super vriendelijke mensen. heel mooi en alles super proper. het beste verblijf in Indonesië

• Beoordeeld op: 13 maart 2023

We komen graag ooit nog eens terug!
    • Luxe Glampingtent

Alles! Prachtige glamping tenten, super aardig personeel, heerlijke plek om te verblijven. Voor ons (met een zoontje van 3 jaar) extra fijn om niet ín het drukke gedeelte van het eiland te zijn, dit was helemaal perfect!

• Beoordeeld op: 4 februari 2023

10/10, fantastisch verblijf!!
    • Luxe Glampingtent

Niets! Vooraf lazen wij over geluidsoverlast van de moskee en een slechte weg naar de accommodatie, echter hebben wij dit helemaal niet als vervelend ervaren. Het grootste deel van de bevolking hier is Moslim, dus het is logisch dat je de moskee hoort overal op het eiland.

Alles was top, wij hebben ontzettend genoten van dit verblijf!! Oorspronkelijk hadden wij 1 nacht geboekt en we zijn uiteindelijk 3 nachten gebleven. Je wordt super fijn ontvangen, krijgt veel informatie over het eiland, de tent is erg schoon en ruim en het team bestaat uit allemaal super leuke en lieve gasten. Het ontbijt en diner is ontzettend lekker, alles wordt vers bereid en de menukaart is erg uitgebreid. De tent wordt dagelijks schoongemaakt, de fietsen zijn splinternieuw, je kunt gratis snorkel spullen lenen en je wordt overal hij geholpen. Ook de spa die ze aanraden is heerlijk (You Spa). Kortom een fantastisch verblijf! Bedankt Abdul en de reat van het team!