2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#27 van de 160 hotels in Canggu

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

Dank jullie wel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het ligt wat afgelegen, maar dat is ook juist weer prettig, grab is zo geregeld.

We hebben ons laten ophalen van t vliegveld, was een warm welkom. Niets is te gek. Prachtige villa, fijn verblijf, thuis gevoel. Hele lieve medewerkers, heerlijk eten. Lekkere bedden. Massages waren ook geweldig.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

Niets!

Dit hotel is geweldig! Rustig gelegen in het drukke canggu. De medewerkers zijn super aardig, heerlijk eten, heerlijke massages. Je komt hier niets te kort. Het is ons eerste hotel bij aankomst en beter hadden we het niet kunnen hebben.

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Fantastisch!

Het verblijf was top!

Sudi en Lilik (eigenaar) en hun team zijn zulke vriendelijke, behulpzame, lieve, warme en gastvrije mensen! Altijd ontvingen ze ons met een grote glimlach en stonden ze paraat om ons van dienst te zijn. Daarnaast kwamen de teamleden ook een praatje met je maken bij het ontbijt of tussendoor als ze je zagen lopen; puur ook om te checken of alles naar wens was. Ik voelde me zeer welkom om bij hen te verblijven (persoonlijke aandacht en service :)!). De spa is een echte aanrader! Zowel de massage als de facial waren voortreffelijk! Ook was het eten erg lekker (ontbijt/lunch/diner), waarbij het team je met liefde adviseert in de keuzemogelijkheden. Daarnaast hebben we genoten van de yogales van Lilik die ‘s ochtends om 08:00 a.m. wordt gegeven (een dag van te voren boeken). We zijn op het aanbod van Sudi ingegaan om naar zijn andere resort Kubu te reizen vlakbij het dorpje Belimbing en daar nam hij ons mee op reis in het echte Balinese leven van de locals. We hebben de zonsondergang gezien op een plaatselijke strandje (geen toeristen), een trekking gedaan door de rijstvelden (schitterend uitzicht!), verschillende soorten fruit geplukt en geproefd, gegeten in een plaatselijk restaurantje en verschillende Balinese gerechten mogen proeven (Sudi bestelde) en genoten van de verhalen die Sudi vertelde en de kennis die hij met liefde deelt over het leven van de Balinezen. En dan heb ik het nog niet eens over de villa Kubu. De villa is gebouwd op een heuvel en je bent omringd door de natuur (rijstvelden, kokosnootbomen, in de verte een berg). Het uitzicht is onbeschrijfelijk! Het is zeker een aanrader om hier een nachtje te vertoeven om volledig tot rust te komen.

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Prachtige locatie. Grote gastvrijheid. Veel faciliteiten

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Geweldige tijd gehad
    • Bungalow met Patio

Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam. Het eten is top en alles is netjes en schoon

• Beoordeeld op: 15 april 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Fantastisch resort met heel lief, behulpzaam personeel. Zij maken je verblijf echt super door net even dat extra.

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Top locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer

Je waant je gelijk bij binnenkomst in een Balinese sfeer. Super lieve mensen die alles voor je willen doen. Heerlijke massage gehad. Echt een aanrader!!

• Beoordeeld op: 16 maart 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Persoonlijke aandacht en zeer verzorgde kamers met aandacht voor details tot aan leeslampje bij het bed. Alles was perfect, de WiFi, warm water, hygiëne.daarbij een goed restaurant en een schitterend aangelegde tuin., geluid van fonteinen.

• Beoordeeld op: 4 januari 2024

Aan te bevelen!!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Zijn nog een villa aan het bouwen wat soms wat onrust gaf ivm werkzaamheden. Het is bijna af, dus volgende gasten zullen hier geen last van hebben.

Ik ben mijn trip op Bali bij KTS village begonnen. Kan dus nog niet vergelijken met andere accommodaties. De ontvangst was hartelijk. Het personeel doet er alles aan om je thuis te laten voelen. Fijne sfeer. Lekker ontbijt. Super host. En mogelijkheid voor bekwame massage; met aandacht. Een ruime schone kamer . De grote badkamer is deels buiten wat een heerlijk vrij gevoel geeft

• Beoordeeld op: 26 september 2023

Fantastisch verblijf gehad
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De omgeving, het personeel, het ontbijt en de kamer

• Beoordeeld op: 10 september 2023

• Villa met Eigen Zwembad

Helaas de locatie was net wat verder maar met scooter had het ook wel weer wat.

Heerlijk huisje. Met een heerlijk zwembad. En heel aardig personeel.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2023

Onze 1ste dag in bali was meteen een votreffer !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets heeft ons gestoord.

De typische sfeer van de accomodatie die vooral bali uitstraalde. De vele hoekjes en kantjes waar altijd wat anders te zien was. Heel vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Fantastisch… ze verdienen een dikke 10🙏
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Gastvrijheid was top! Lieve mensen die in alles met je meedenken. Kamers zijn ruim, schoon en luxe uitgerust en van alle gemakken voorzien! In het restaurant is het heerlijk eten en de vibe is goed!!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Geweldig verblijf gehad
    • Bungalow met Patio

De douche was moeilijk op temperatuur te krijgen en daarna werd hij wel snel koud. Niet echt een probleem maar moet iets te zeuren hebben.

Het personeel is echt super aardig en staan heel de dag voor je klaar. Bungalows zien er knus en gezellig uit. Goede airco. Top verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 10 juni 2023

• Villa met Eigen Zwembad

mooie accommodatie vriendelijk personeel top

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

Top locatie Canggu
    • Villa met Eigen Zwembad

Een erg mooie locatie met veel bijzondere plekjes. Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. In house is een hospitality opleiding voor balinese jongeren opgezet, sociaal belang hoog in het vaandel dus ! Goed restaurant, fijne zwembaden !

• Beoordeeld op: 14 mei 2023

Fantastisch verblijf, aanrader!
    • Villa met Eigen Zwembad

Geen supermarkt in de buurt.

Een prachtig complex in een rustige groene omgeving! Compleet met eigen rijstveldje, massage, restaurant, bar, zwembad, kookclub. Mooie kamers met een 'buiten-badkamer'. Canggu ligt op ca. 20 minuten rijden. Meer dan vriendelijk personeel dat erg attent was toen 1 van ons ziek werd!

• Beoordeeld op: 22 april 2023

Een stukje paradijs op Aarde.
    • Bungalow met Patio

Het smalle paadje naar de villa was in het donker wel moeilijk begaanbaar.

Het mooie huis, de sfeer, het vriendelijke personeel, de vele leuke en verrassende plekjes op het resort, het lekkere eten, het fijne zwembad, kortom alles stond in het teken van een heerlijk verblijf.

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Eigenlijk geen zaken die tegenvielen!

De Balinese eigenaar Suri heeft gezorgd voor een authetieke Balinese sfeer. De kamers zijn supermooi en sfeervol ingericht met veel oog voor detail. Geldt overigens voor het gehele resort. Goede spa met heerlijke massages. Tijdens Nyepi zorgde Suri voor Balinese kleding en konden alle gasten mee naar de parade, heel bijzonder om mee te maken. Het ligt rustig, wat afgelegen, maar met een grab ben je zo goedkoop in Canggu centrum of bij het strand. Tot slot is de staff fantastisch en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Geweldige ervaring en ik raad dit resort erg aan!

• Beoordeeld op: 23 februari 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Super vriendelijke mensen, hele mooie villa, leker eten

• Beoordeeld op: 17 februari 2023

Het was top!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Dat we via een buiten tuintje naar de badkamer moesten (maar dat is alleen omdat ik bang ben voor spinnen) dus ala je daar geen laat van hebt is dat verder geen probleem.

Het persoon is super vriendelijk en behulpzaam. Idyllische locatie en een stukje rust in het nog al drukke Canggu.

• Beoordeeld op: 21 januari 2023

indrukwekkend. leuke mensen.

alles was leuk

de mensen

• Beoordeeld op: 5 december 2022

Een genot om hier te verblijven
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Er was niets wat ons niet beviel.

Het personeel was ontzettend vriendelijk, het eten was ongeloofelijk lekker en heel goedkoop en het resort is prachtig. KTS Balinese Villas is echt voor iedereen aan te raden.

• Beoordeeld op: 30 november 2022

Authentiek en sfeervolle locatie!
    • Loft

authentiek en bijzonder verblijf!