2. Hotelanmeldelser for Indonesien

8,5

• Anmeldt: 27. oktober 2023

Enestående
    • Jepun-suiteværelse

Værelset var meget åbent (skodder i stedet for vinduer og helt åbent badeværelse), og der var lidt flere dyr tæt på, end vi har prøvet før. Blandt andet nogle meget store og larmende gekkoer oppe under loftet, der gav sig til at larme midt om natten en del gange, så vi vågnede af det. Og så holdt der en "flying fox" til ude på vores terrasse, som hang der hver aften og så lidt uhyggelig ud. Og som sked ud over det hele, så vi først kunne bruge terrassen efter formiddags-rengøringen.

Vi boede i deres Jepun-suite (det største værelse, tror jeg). Virkelig dejligt sted. Helt stille og perfekt til afslapning med hotellets kun 5 værelser. Lækker mad på stedet og super morgenmad. Det dejligste personale, der gjorde alt for at forkæle os. Meget grundig rengøring og altid smilende og imødekommende personale overalt. Lidt langt fra centrum, men det vidste vi hjemmefra, og det fungerede fint med den gratis transport til centrum, som vi benyttede os af mange gange.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 4. oktober 2023

"Lækker resort med verdens sødeste personale 👍"
    • På rejse sammen med venner
    • Kupu-Kupu-suite

Svært at komme på noget, der ikke fungerer på Kano Sari 👏👏👏

Gode værelser, god beliggenhed, tropisk have med lækker pool. Og ikke mindst verdens sødeste personale 👍 Lækker morgenmad.

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 28. august 2023

"Fantastisk oase i central Ubud ❤️"
    • På rejse sammen med venner
    • Jepun-suiteværelse

Det her er er af de mest fantastiske steder, vi har boet på vores rundrejse på Bali. Personalet er helt enestående og særligt Agunty var fuldstændig fantastisk 🙏 Hun og hendes dygtige og søde kollegaer gjorde vores ophold helt fantastisk. Maden på stedet var så skøn. Udsigten fra værelset og poolområdet. Alt var bare helt perfekt.

Overnattede: august 2023

• Anmeldt: 22. september 2022

Fabelagtigt
    • Sungai Deluxe-dobbelt-/2-personersværelse
    • 1 overnatning

Lokationen lidt gemt væk desværre.

Virkelig virkelig smukt. Sødt personale og fantastiske faciliteter.

Overnattede: september 2022

• Anmeldt: 23. juni 2022

"Bedre sted på Bali findes ikke"
    • Tepi Deluxe-dobbelt-/2-personersværelse

Reneste sted vi har været på Bali. Hver eneste detalje er der tænkt over. De mest hjælpsomme, opmærksomme og sødeste personale. De har de været de fleste steder på Bali, men de her topper listen. Der er kun 6 værelser hvilket gør det intimt og du føler dig altid set og forkælet af personalet. det ligger derudover i gå afstand fra centrum. kan ikke anbefale dette sted nok og jeg har boet på mange hoteller både privat og arbejdsmæssigt!

Overnattede: juni 2022