2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Jl. Munduk Catu No.8, 80361 Canggu, Indonesië

#39 van de 160 hotels in Canggu

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

DJ op de vrijdag was zwak

Personeel was vriendelijk. Zwembad goed onderhouden. Restaurant kleine menu kaart maar gerechten waren goed. Locatie was populair bij vakantiegangers.

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

Top!

Niets!

Tijdens verblijf elders ben ik ziek geworden. Had rust en confort nodig, daarom hier een kamer geboekt. Kon direct terecht, met een dag verlengt, was geen probleem.

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Prima verblijf zou zeker aanraden
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Schimmel geur op de kamer was minder prettig

Personeel en het ontbijt waren uitstekend

• Beoordeeld op: 18 maart 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel fantastisch ontzettend aardig , Ontbijt geweldig ❤️ wij komen hier zeker terug

• Beoordeeld op: 2 maart 2024

Zeer relaxte afsluiter van de vakantie voor een zeer goede prijs.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hele kleine dingen zoals grotere parasols bij het zwembad om goed in de schaduw te kunnen liggen of een tafel op je balkon. Dit doet echter niks af aan het fijne verblijf.

Zeer ruime kamer, fijn bed, grote douche met een apart toilet. Uitgebreid ontbijt tot 11.30, dus ook de mogelijkheid om laat te ontbijten. Erg vriendelijk personeel in het gehele complex.

• Beoordeeld op: 20 februari 2024

Top!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een scooter huren of de was laten doen via het hotel is relatief duur. Aanrader om dat zelf te regelen.

Het hotel is top gelegen en heeft hele mooie ruime kamers. Het ontbijt is heel uitgebreid en heerlijk.

• Beoordeeld op: 15 februari 2024

Goed hotel
    • Deluxe Kamer

Ligging, wandeling naar het strand niet echt fijn ook het strand zelf erg vuil.

Goed ontbijt, fijn zwembad met voldoende ligbedden.Kamer ruim met goede bedden en heerlijk douche, ook n fijn balkon.Dichtbij leuke eettentjes.

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

SUPER FANTASTISCH !
    • Deluxe Kamer

Until now I can’t mention.

Het is trendy hotel voor allerlei leeftijdsgroepen. Sinds mijn ervaringen in de hotel industry dit hotel is heel goed hotel om te beginnen, te eindige je vakantie in Bali of zelf te blijven de hele vakantie en vanaf deze hotel te boeken allerlei dag tour in Bali. Vanaf de ontvangt binnen komen bij de receptie worden door de medewerkers begroet met de glimlach en eventjes wachten voor de inchecken vanwege de drukte. En we hebben gewacht tot de kamer klaargemaakt bij de bar naast de zwembad tot die tijd we hebben nog niet gehoord van de receptie maar snel de serveerster bij de bar naar de receptie gevraagd en bevestig dat ons kamer is klaargemaakt. Bedankt OKTALIA voor je vriendelijk en aandacht en alle medewerkers. * de hotel 5 minuten lopen van het strand echo beach. * bij de straat van hotel zelf heel veel restaurants en bars( lees google reviews zo veel mogelijk de slechte en de goede reviews voor dat je teleurgesteld ben…sommige restaurant en bar is gewoon niet eerlijk met eten, prijs en rekening ). Maar dat houdt je niet om je vakantie te vieren. Bij de hotel ze hebben ook restaurant om heerlijk maaltijd te genieten. * de hotel hebben goed groot zwembad, je kan eten en drinken bestellen terwijl je aan het zonnebaden zoals bij de Courtyard hotel Seminyak ook ) alleen Eastin is veel goedkoper maar de service en de qualitative super goed ). *de ontbijt heel compact… niet te veel en niet te weinig. Ze hebben heel veel keuze qua Aziatisch eten en ook westerse. Fantastisch dat ze elke dag altijd vernieuwd menu zodat de klanten niet saai gevoel hebben en als de regulering, eten aantrekkelijk, en de smaakt van het eten lekker is …. Worden alle eten ook opgegeten en elke dag ook vers. EN HEEL BELANGRIJK ontbijt gratis met allerlei sort koffie.. cappuccino, americano, macchiato of gewone koffie. * ons kamer is deluxe. Deze kamer is heel groot voor de gemiddelde deluxe kamer in Bali.

• Beoordeeld op: 18 januari 2024

Uitstekend bijkomen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er wordt op dit moment gebouwd in de omgeving, dit hoor je soms. Zelf had ik er geen problemen mee

Zeer goed ontbijt Vriendelijk personeel, staan altijd voor je klaar Prettige gym die 24/7 open is

• Beoordeeld op: 18 januari 2024

• Deluxe Kamer

Zwembad wordt oud (tegels laten los) en er wordt heel veel gebouwd naast het hotel

locatie midden in Changgu

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad tegels lieten op meerdere plekken los. Heb er niet minder om gezwommen, maar het is wel een beetje slordig in vergelijking met de rest van het hotel.

Prachtige kamers. Super service.

• Beoordeeld op: 2 december 2023

Super fijn hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Iets minder waren de flinke verbouwingen naast het hotel, maar daar waren we van tevoren over ingelicht.

Super fijn hotel! Uitgebreid ontbijt, lekker zwembad met goede service en een uitgebreide menu/drankkaart aan het zwembad. Eigenlijk geen taxi hoeven nemen om ergens heen te gaan. Strand ook op loopafstand.

• Beoordeeld op: 1 december 2023

Een leuke schoon hotel
    • Deluxe Kamer

Bij kinderen zwembad waren een paar tegel los. Airconditioning/ventilator maakt best veel geluid. Verlichting was minder goed. Room service is een beetje duur maar heel canggu is duur dan het rest.

Medewerkers waren aardig en behulpzaam. Kamer was schoon, en ze hadden een leuk verassing gemaakt voor verjaardag. Bij het ontbijt was ook genoeg keuze. Douche was perfect.

• Beoordeeld op: 8 november 2023

Perfect, alles dichtbij
    • Junior Suite

Inloggen en het bereik van Wifi

Het personeel

• Beoordeeld op: 1 november 2023

• Deluxe Kamer

Groot zwembad, zeer verzorgde kamers, goed bed, uitgebreid ontbijt, locatie aan het strand

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

er is vroeg al bedrijvigheid in en om het hotel: dat hoor je wel. En het matras van het bed is behoorlijk hard

de locatie, het personeel, de uitstraling, het ontbijt, de grootte van de kamer, het zwembad, de horeca

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

Komen graag terug

Niets.

Alles! Super goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Fijn hotel, leuk personeel, top verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij zijn hier al eens een keer eerder geweest in 2019 en toen beviel het ons al echt heel goed. Dit keer zijn we hier voor onze huwelijksreis naar toe geweest. Het is nog steeds een top hotel. Het personeel is echt onwijs vriendelijk! Met extra complimenten aan Puji, Ema en Pandita (bedankt voor alles!) Het hotel is schoon en van alle gemakken voorzien. Je ziet ook dat het personeel het hotel goed onderhoudt (tuin, facilitaire zaken etc.) Het eten is erg goed en er wordt zeer goed rekening gehouden met allergieën en dergelijke. Het hotel heeft een fijne uitstraling en een mooi groot zwembad en genoeg ligbedden. Het strand ligt op 5/10 minuten lopen, wat ook erg fijn is als je een stranddag wilt hebben of gewoon de zonsondergang wilt bekijken. Rondom het hotel zijn er leuke eet tentjes en zijn er veel winkeltjes. Tips: PennyLane, Dang Cookies, the Lawn, Labrissa, en Warung Bumi. Bij het hotel kan je ook scooters huren als je daar gebruik van wilt maken of een driver waar je bijvoorbeeld een dag mee naar Ubud kan gaan. Al met al een hele fijne tijd gehad en kan niet wachten om terug te komen!

• Beoordeeld op: 13 september 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg vriendelijk personeel, lekker en uitgebreid ontbijt. Het zwembad met bar en muziek is leuk

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Prachtige moderne hotel met heerlijk ontbijt en zwembad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zwembad tegeltjes beginnen los te laten, jammer. Ik hoop dat ze het snel repareren voor het erger wordt.

Beste ontbijt en douche dat we hebben gezien in bali. Personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Locatie is niet zo veel. Strand stelt niks voor.

Goed hotel met lekker zwembad. Alles is schoon, kamers comfortabel. Eten en drinken zijn dik in orde

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel schoon, grote kamers, dichtbij t strand en winkels, zeer vriendelijk personeel, heerlijk zwembad met voldoende bedjes. We hebben een topweek gehad.

• Beoordeeld op: 22 juni 2023

Relaxed, luxe en alles aanwezig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is wel vrij prijzig voor Balinese begrippen, maar het viel ons wel op dat dat gebruikelijk is in Canggu in verband met het toerisme :)

Locatie was super, dicht bij het strand en praktisch alles op loopafstand! Heel erg behulpzaam personeel, wanneer er iets gemaakt moest worden werd dat gelijk geregeld. Super ontbijt, veel opties en alles aanwezig. Fijn zwembad, ze bieden zelfs yoga aan en hebben een sportschool.

• Beoordeeld op: 13 juni 2023

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bouwwerkzaamheden naast het hotel zorgde wel vroeg op de dag voor enig geluidsoverlast, maar dat was te overzien met oordoppen.

Prachtige, ruime en moderne kamers. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden tijdens mijn verblijf. Dichtbij het strand voor de liefhebbers.