2. Hotelbeoordelingen Indonesië

7,5

7,5

6,9

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Mooi nieuw basic onderkomen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Mijn advies is om toch ook een laken te leveren voor onder de deken. Dat slaapt net iets comfortabeler. En je hoeft de deken dan ook niet elke keer te reinigen.

Het is een eenvoudig onderkomen. Maar dat voldoet prima, omdat de meeste gasten natuurlijk al 's nachts weer opgehaald worden voor bezoek aan een vd omliggende bergtoppen voor zonsopgang en daarna een bezoek aan de Bromo. Het is echt een goed bed, met frisse kussens, fijne dikke matras, matras hoes en alleen een deken, geen laken. Badkamer is wc en douche in een. Check out is tot 12 uur, wij waren rond half 9 alweer terug. Je kunt dus nog prima douchen na terugkomst of zelfs nog wat slapen. Heb je vragen dan kun je die al vooraf via WhatsApp met hun regelen. Je kunt eten bij het restaurant vd Lava View Lodge 100 mtr verderop. Goed gevarieerd menu. Weet wel 's ochtends hebben ze alleen een volledig ontbijtbuffet. Je kunt niks apart bestellen.

• Beoordeeld op: 10 april 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid om je bagage op te bergen, geen haakjes voor de kleding. Enkel een wollen deken op het bed, die jeukte.

De lokatie was geweldig, uizicht op de Bromo en de z.g. savanne

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Prima voor een nacht, Cahyo is een leuke man!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Faciliteiten zijn super simpel, je komt hier niet voor luxe maar dat hoef je voor de prijs ook niet te verwachten. Binnen Cemoro Lawang is dit voor deze prijs waarschijnlijk de beste keuze

Cahyo is een fantastische host. Heeft ons tot in de puntjes uitgelegd hoe we het meeste uit onze dag bij de Bromo konden halen.

• Beoordeeld op: 15 maart 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer

Top locatie. Eigenaar hielp ons met vervoer van probollingo naar zijn homestay. Hij hielp ons ook met vervoer naar ijen. Je kan heel bromo zelf wandelelend bezoeken. Kamers zijn inderdaad heel basic maar voor 1 nacht vormt dit geen probleem. De warme douche is zalig, alleen maak je zo wel heel de badkamer nat.

• Beoordeeld op: 14 maart 2024

Prima maar basic

Conform verwachting

Top locatie met direct uitzicht op de bromo. Kamer was klein maar schoon, douche had warm water. Ook gratis warm en flesjes water gratis beschikbaar. Eigenaar kan taxi naar luchthaven / trein en trip naar bromo voor je regelen. Basic maar prima voor 1 of 2 nachten.

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer

Mag iets beter schoongemaakt worden

Locatie

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Basic homestay
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De homestay ligt vlak bij de toegangsweg naar Bromo en al de viewpoints. Dat is een voordeel maar heeft als groot nadeel dat er vanaf 2u 's nachts een constante stroom van luide brommertjes en jeeps passeert. De eigenaar? is niet zo behulpzaam en kon zijn gasten gerust wat meer aandacht geven. Ons algemeen gevoel bij Bromo is dat het daar enkel om het geld draait.

Voor het geld krijg je een propere kamer met een goed bed en een warme douche.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2023

Basic en prima verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Niets, je weet wat je boekt en verwacht dan ook geen luxe maar alles basic.

Ligging was prima, recht tegenover krater. Accomodatie is eenvoudig, douche had heerlijk warm water en bed was prima. Uiteraard geen enkele luxe maar prima keuze voor bezoek aan Bromo en behulpzame eigenaar die vervoer prima regelde. Naast accomodatie ligt een restaurant.

• Beoordeeld op: 30 september 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Als je weet wat je kan verwachten, valt er niets tegen.

Het was een zeer primitieve kamer, maar dit wisten we op voorhand. We kozen voor basic omdat we hier slechts 1 nacht verbleven en 's nachts opstonden om naar het uitzichtpunt te gaan. Het uitzicht vanaf de homestay zelf was ook prachtig! Je kijkt uit op de vulkaan en de sea of sand. Op enkele meters bevindt er zich een restaurant waar je 's avonds en/of 's morgens kan eten. Vanaf de homestay is het ongeveer 30 min wandelen tot een uitzichtpunt waar je de zonsondergang kan bekijken.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

Goede locatie. Basic, maar zeker voldoende voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Prima accommodatie voor een kort verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer

De locatie is echt geweldig. Eigenaar vriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

Prima voor een nachtje
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Je krijgt alleen een fleecedeken, geen laken. Ik twijfel of het gewassen wordt. Douche had alleen koud water.

Een prima homestay voor een nachtje. De locatie is top. Cahyo regelde voor ons een jeep, wat heel fijn was. Voldoende ruimte in de kamer. Er was een verwarming wat heel fijn was. We kregen een fles water. Je moet wel zelf om je handdoeken vragen.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Prima
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Geen eten aanwezig, en het dichtstbijzijnde restaurant was ook niet geweldig. Prijs kwaliteit verhouding vond ik minder.

Dichtbij de vulkaan, privé kamers, Cahyo staat klaar om je te helpen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

prima uitvalsbasis voor een geweldige ervaring op de Bromo vulkaan.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Het was fijn maar klein,

Aan het randje van de Caldeira van de Bromo, supergoede locatie dus. Accommodatie was conform de verwachtingen, vrij basic maar wel in orde. Er is geen eten bij maar in het dorpje is dat volop verkrijgbaar.

• Beoordeeld op: 13 mei 2023

Super locatie om mt Bromo en omgeving te verkennen
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Basic, maar prima kamer. Lakens op de bedden waren wel fijn geweest, ipv direct onder een fleece deken.

Prachtig uitzicht. Host kon informatie geven over de omgeving en vervoer regelen.

• Beoordeeld op: 9 maart 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer

De kamer is heel basic, had geen haakjes om bv je handdoek op te hangen.Het is koud dus je moet echt onder een deken liggen, een laken voor onder de deken zou een goede aanwinst zijn. Matras is oud of van mindere kwaliteit je voelt de veren. Er komt alleen heet water uit de douche, je moet wel zelf mengen met koud water in een emmer anders is het niet te doen.

Ligging en uitzicht is fantastich, prima voor 1 nacht. Er is een restaurant naast de home stay en in het dorp andere plaatsen waar je kan eten.

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

Room with a view
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

De locatie is top! Uitzicht op Bromo. Er was een warme douche. Tegen betaling kimen ze je van alle uithoeken halen en brengen.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2022

Uitstekende uitvalsbasis voor Bromo.
    • Deluxe Tweepersoonskamer

We hebben het koud gehad 's nachts, dus extra deken is welkom WiFi deed het niet zo goed.

Nabijheid van Bromo. We waren er maar een dag. Vroeg op, heerlijk gewandeld naar uitzichtspunt voor zonsopkomst. Daarna ontbeten in het dorp en door naar de Bromo. Cahyo was behulpzaam in de aanloop naar ons verblijf. Eenvoudige maar schone kamer. Ruime douche/wc met hete douche.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2022

Prima verblijf voor tour Bromo
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Douche niet gebruikt, want dan is meteen de hele ‘badkamer’ drijfnat. Verwacht geen luxe.

Top locatie voor tour naar Bromo, werd allemaal goed geregeld! Kamer is was eenvoudig, maar prima voor een nacht. Zit 1 restaurant naast de deur.

• Beoordeeld op: 13 september 2022

Genoten!
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

Binnen is het erg koud dus wellicht een extra deken erbij geven.

De locatie is perfect. Het is ongeveer anderhalf uur lopen naar King Kong Hill, maar je kunt ook een jeep regelen. Cahyo is onwijs aardig en helpt je met van alles. Hij heeft ons vervoer geregeld en heeft ons laten zien waar we kunnen eten.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Precies wat je ervan verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer

- Bed was aan de goedkope kant, want je kon de veren voelen. - Geen beddengoed; TIP: neem zelf een laken mee

- Goede locatie. Direct bij de vulkaan - Goede host - De kamer was prima voor één nacht

• Beoordeeld op: 24 augustus 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer

Super vriendelijke uitbater! Regelt vlot een chauffeur voor je indien nodig. ewWe konden via hel een prachtige tocht boeken naar de Bromo vulkaan!

• Beoordeeld op: 22 augustus 2022

fantastische locatie om de Bromo te bezoeken met een erg behulpzame en vriendelijke host.
    • Familiekamer met Tweepersoonsbed

centrale ligging & behulpzame host! We hebben erg genoten van ons verblijf bij Cahyo Honestay. Nette en schone kamer en fijne douche met warm water. Cahyo is erg behulpzaam en heeft voor ons een mooie route uitgelegd om de Bromo te bezoeken en de zonsopkomst te bekijken.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

we komen weer in deze homestay

geen

omgeving is super mooi, vlakbij Bromo vulkaan ,