2. Hotelbeoordelingen Indonesië

Beoordelingen over Bay Shore Huts 4 sterren

Tamarind Beach Lembongan Island, 87500 Nusa Lembongan, Indonesië

#25 van de 57 hotels in Nusa Lembongan

• Beoordeeld op: 27 april 2024

Prima verblijf op een klein eiland waar alles te bereiken is met een scooter, duiken met Mantas TOP.
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

Niets, zag er precies uit zoals in de folder.

Prima bungalow voor een paar dagen, schoon en behulpzaam personeel. Zwembad was prima, ontbijt niet uitgebreid maar goed om de dag te kunnen beginnen.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

• Deluxe Huisje met 1 Slaapkamer en Tuinzicht

De temperatuur van het zwembad is wat hoog.

Geweldige locatie aan zee met een prachtig zwembad. Het hotelpersoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben met de hotelmanager een rondrit gemaakt over het eiland, die op ons verzoek eindigde bij Dream Beach. Na de lunch heeft hij ons daar weer opgehaald.

• Beoordeeld op: 13 april 2024

Fantastisch resort, echt helemaal prima.

Zwembad (zie boven)

Een heel mooi resort met een super goede ligging, aan zee en rustig. Prachtige tuin, mooie kamers, heel goede keuken, relatief goedkoop en heel sympathiek personeel. Enige minpunt is zwembad, geen overgan tussen diep en ondiep. Ik kom hier graag terug. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Top verblijf
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

Aardige mensen en een mooie plek.

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

Zorgenloos genieten
    • Deluxe Huisje met 1 Slaapkamer en Tuinzicht

Airco was wat te sterk en lastig te regelen, een luxe probleem. Was anders op te lossen. Kluisje deed het niet en werd vervangen.

De locatie was super. Je kon in een paar minuten wandelen naar Mushroom Bay en je kunt kiezen of je daar ook aankomt cq vertrekt met de boot (met Tanis). De buitendouche verder met grote en warme straal was zalig. Personeel was vriendelijk en behulpzaam bij het creëren van passende tourtjes. Snorkelen 's ochtends, een mangrove tochtje, een rondje eiland, etc. Het bed was top en lekker breed ook nog. Ook verrassend genoeg vrijwel geen muggen. De regen 's nachts was ook genieten in bed.

• Beoordeeld op: 1 december 2023

• Deluxe Huisje met 1 Slaapkamer en Tuinzicht

Huur van een transport is wel nodig om wat van het eiland te zien.

Geweldig eiland, fijne locatie, dichtbij de meeste faciliteiten. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 25 november 2023

Goede prijs-kwaliteitverhouding op een tropisch eiland met voldoende comfort en vriendelijk personeel.
    • Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Het ontbijt is ietwat beperkt waardoor je iedere ochtend voor een deel dezelfde dingen krijgt.

Leuke hutjes. Je hebt echt het gevoel dat je op een tropisch eiland bent. Toch ook met de nodige gemakken zoals airconditioning. Ontzettend aardig personeel.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2023

Op loopafstand van mushroom bay.
    • Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Leuk complex aan zee gelegen. Hele leuke huisjes met buitendouche. Lekker terras. Goed verblijf gehad en op loopafstand van restaurants. Kortom prima. Ontbijt sober en weinig afwisseling. Koffie niet lekker. Aanrader is de fietstour via Bali e-bikes, kan sinds kort ook op Nusa Lembongan.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Bay Shore Huts een mooie herinnering aan overgehouden
    • Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Heel mooie villa's. Wij hadden een Villa met zeezicht en op het zwembad villa nr.1. Personeel is heel aardig en bieden goede service. Johman kent de beste snorkeling spots. Bij Bay Shore Huts en bij de Mangrove. Erg mooi koraal en veel vis gezien. Johman gooide een boei met een touw in het water en deze zat vast aan de boot, dan kunnen wij soms daar aan vasthouden. Johman is echte een gastheer voor alle gasten. Ook het restaurant heeft een mooi uitzicht en het eten is daar heerlijk. Dicht bij alle bezienswaardigheden. Aanrader!

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Hele mooie locatie met super leuke activiteiten.
    • Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Toen we eenmaal hadden betaald en gingen uitchecken keek niemand naar ons om en hielp ook niemand ons. Een personeels lid kwam ons vertellen dat de taxi er was maar hielp niet met onze koffers tillen en liep stug door. Dit was wel vermeld dat iemand ons zou komen helpen met de bagage. Dit was erg jammer.

De locatie was prachtig. Wij hadden een bungalow met zee uitzicht en dit was echt prachtig. Het zwembad was heerlijk qua temperatuur en heel mooi.

• Beoordeeld op: 4 juni 2023

• Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

mooi uitzicht en top personeel 👏🏼

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

• Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Badkamer zou een opknapbeurt kunnen gebruiken maar is prima en schoon.

Mooie huisjes met een heerlijk zwembad met uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 11 mei 2023

• Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Het personeel was niet zo toegankelijk. Ze deden alleen het hoognodige, maar waren niet heel vriendelijk. Met uitzondering van een enthousiaste werknemer die iedere dag een praatje maakte :) Het eten in het restaurant valt tegen. Het is een prachtig verblijf, maar prijs-kwaliteit kan beter. Relatief duur voor Balinese begrippen.

De locatie is top! Vanuit het zwembad kijk je naar de zee. Lopend naar de restaurants. Huisjes zijn ook erg mooi. Het is ontbijt is simpel, maar prima.

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

Top
    • Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Ontbijt was voldoende maar weinig variatie.

Slaapgelegenheid en de tuin met zwembad eromheen

• Beoordeeld op: 23 januari 2023

Prachtig uniek verblijf
    • Deluxe Huisje met 1 Slaapkamer en Tuinzicht

De mooie hutten, prachtige inrichting, mooie zicht aan het strand, lekker ontbijt!!!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2022

Geweldig!!!! Leuk en geweldig personeel.

net

Gewoon alles!!! Mooi, netjes, comfortabel en gezellig. Alles waar je op hoopt!!!!

• Beoordeeld op: 5 oktober 2022

Het was Top!!
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

de WiFi had geen bereik in onze eerste huisje. In de buiten badkamer waren veel mieren.. zelf hebben wij daar niet zo’n last van gehad maar het waren er wel veel!

wij kregen na 1 nacht een gratis upgrade naar een veel groter huisje!

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

ik wil terug! super verblijf.
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

Niet in het topklassement betreffende hygiëne

Prachtige locatie! de huisjes zijn geweldig!

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Goede locatie maar te duur
    • Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

Bedden niet comfortabel en kleine huisjes. Ontbijt heel basic. We zijn 1x buiten gaan ontbijten omdat we niet 4x hetzelfde ontbijt wilde eten. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding niet overeenkomen.

Dichtbij het levendige centrum en mooi uitzicht over de zee

• Beoordeeld op: 18 november 2023

I believe there are better options
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

Tijdens onze 3 weken op Bali, was dit ons minst fijne verblijf. Bij aankomst werden we gelijk aangesproken door iemand van de staff of we wilden gaan snorkelen. Ik vond deze persoon erg dwingend, maar omdat wij graag een snorkel tocht wilden doen stemden wij hiermee in. Echter de prijzen die werden genoemd, waren hoger dan de prijzen op het bord bij de receptie. De persoon beloofde ons dat het een extra speciale tour zou zijn (wij horen dit wel vaker) & dat als we geen manta roggen zouden zien, we maar de helft zouden betalen. Wij stemden hiermee in. Echter op de dag van het snorkelen, draaide hij ineens z’n belofte om: trouwens wat ik gisteren jullie geloofde, dat is niet zo. Je betaalt gewoon het volledige bedrag. Het gaat ons niet om het geld, maar wel om het feit dat er verkoop praatjes worden gehouden die niet worden waargemaakt. Ook vonden wij hem veels te dwingend & dit had invloed op ons verblijf. Na afloop van het snorkelen, gaven wij bij hem aan dat we de situatie als erg onprettig hadden ervaren. Toen gaf ie aan dat we de helft konden betalen, als we maar geen slechte recensie zouden schrijven. Dit vond ik nog ongepaster. Ook de manier waarop klachten van andere gasten werden afgehandeld, ging niet geheel vlekkeloos. Meer mensen hebben het als onprettig ervaren. De airco koelt de kamer ook niet goed. Dit maakt de kamer té warm voor deze temperaturen. Ontbijt was ook te eentonig.

Ruime kamer, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 14 september 2023

Gezellig resort met vriendelijk personeel
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

Het was leuk en uniek om een buiten-badkamer te hebben maar helaas kon de achterdeur niet helemaal afgesloten worden waardoor beestjes makkelijk de kamer in kwamen.

Het was een gezellig aangelegd resort met fijne bedden en aardig personeel. Het lag een klein stukje van het drukkere gedeelte, maar met de scooter was je overal zo!

• Beoordeeld op: 1 januari 2023

Overrated, te duur voor wat je krijgt
    • Superior One-Bedroom Huts with Ocean View

De toiletbril was echt wel aan vervanging toe. En het huisje begon ook al aardig naar de schimmel te ruiken die het een der in de hoeken zichtbaar was. Het ontbijt was ronduit slecht voor de prijs wat je betaalt voor een overnachting

De periode dat wij er waren, was het ondanks dat het volgeboekt was toch lekker relaxed rustig.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2022

Prima, maar iets te duur
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

Locatie te duur voor wat je er voor terug krijgt. De badkamer was verouderd. De ligbedjes bij zwembad versleten. Pizza in restaurant van slechte kwaliteit. Gehuurde scooter van hotel niet meer op orde.

Uitzicht over de baai. Bed lag goed. Fijn zwembad.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2022

Zeer lekker verblijf met hele leuke hutjes! Personeel is echt heel erg vriendelijk en wil je graag met alles helpen, aan
    • Superior One-Bedroom Huts with Garden View

Er zijn dingen die verbeterd kunnen worden. Oude verkleurde toiletbril bijvoorbeeld.

Mooie locatie aan zee, met zeer vriendelijk personeel.