2. Hotelbeoordelingen Indonesië

#21 van de 395 hotels in Ubud

• Beoordeeld op: 22 mei 2024

Een droomverblijf

Niks!

De kamers en badkamers zijn geweldig, zoveel ruimte. De omgeving en groenvoorziening is onvoorstelbaar mooi. Medewerkers van Alam Shanti zijn super gastvrij en zorgzaam. Ontbijt is top! Zwembad is prachtig. Eerste 10 die we geven na 15 jaar internationaal reizen als stel/gezin.

• Beoordeeld op: 15 april 2024

• Grand Deluxe Garden

Kan niet iets bedenken

De locatie is werkelijk fantastisch,niets is te gek personeel is zo lief.Onbijt kies je uit vanaf de kaart stuurt via whatsapp en komen het op je eigen terras brengen❤️En je ziet ook nog wel een 🐒langs lopen😀,.De plek ademde zoveel rust uit😍 transfer brengt je naar het centrum en pikt je als je wil ook weer op .Alles werkt via whatsapp,topie.

• Beoordeeld op: 31 januari 2024

Fantastische Balinese service en ervaring, heerlijk hier!
    • Superior Tweepersoonskamer

als je het hier niet fijn hebt is er iets mis met je...

Dit is een van mijn favorieten, kom graag ieder jaar terug. Heerlijke plek, geweldige spa, loopafstand van de gezelligheid maar heerlijk rustig in de nacht. Fijne grote balkons met fraai uitzicht, royale badkamers en verrukkelijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 januari 2024

Fantastisch!
    • Suite met 1 Slaapkamer

Helemaal niks, wij hadden een toptijd en onze kinderen ook!

Het personeel was echt ZO leuk en vriendelijk, vooral de mensen die telkens naar onze kamer kwamen. Het ontbijt was ontzettend lekker en het fijnst was nog wel dat ze het serveerden op ons eigen balkon, met alle vriendelijkheid, net als de afternoon tea, echt superleuk. De locatie is heerlijk rustig in het groen, weg van het toerisme in Ubud. De shuttlebus was ook een erg fijne service. Alam Shanti is gewoon een ontzettend bijzondere en fijne plek met de liefste mensen.

• Beoordeeld op: 13 november 2023

Vanuit deze plek kan je heerlijk ubud verkennen
    • Suite met 1 Slaapkamer

De plek was magisch. Een erg mooie tuin, een relatief rustig stuk van ubud, shuttle service naar de stad (en weer terug). Fantastisch ontbijt en apen die voorbij trekken.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2023

Mooie plek en top service
    • Grand Deluxe Garden

Niets. Let op met boeken dat de keuze wel of geen prive zwembad bestaat.

Heerlijke plek, service is dik in orde. Mooie ruime kamer en goede airco. Top plek.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Geweldige verzorgd verblijf op een prachtige rustige plek in het verder zo drukke Ubud

Geen op-/aanmerkingen.

Alam Shanti ligt op een prachtige, groene plek in Ubud, de tuinen zijn mooi en geven een authentiek gevoel. De staff is de beste en meest vriendelijke die wij zijn tegen gekomen tijdens onze rondreis van twee maanden door Thailand en Bali, behulpzaam, verzorgend en er wordt nagedacht hoe het het best voor de gasten te organiseren; geweldig. Het ontbijt op de veranda was een droom. Wees niet bang voor de apen, het is prachtig om ze langs te zien lopen en mochten ze dichterbij komen dan is de staff er om te zorgen dat er afstand blijft. De authentieke details in de kamers zijn sfeervol. De shuttle naar Ubud is perfect geregeld, een appje en je kunt even later vertrekken of wordt opgehaald. Het wijkje bij het hotel is leuk en sfeervol, veel leuke restaurantjes.

• Beoordeeld op: 23 november 2022

Mooi onderkomen in een prettige omgeving en dichtbij Ubud centrum maar ver genoeg om de drukte te ontlopen
    • Superior Tweepersoonskamer

het personeel is te formeel, wel aardig en behulpzaam. niet echt gezellig.

lekker rustig buiten Ubud stad maar wel dichtbij genoeg en leuke restaurantjes in de straat en apenbos op loopafstand. het ontbijt in het hotel is fantastisch en kun je ook op je eigen terras laten serveren.