3. Hotelbeoordelingen: Macedonië

#46 van de 78 hotels in Thessaloniki

• Beoordeeld op: 26 mei 2024

Heerlijke tijd 😀!
    • Comfort Tweepersoonskamer

Weet ik niet zo goed. De kledingkast in onze kamer had iets groter gemogen en verlichting in de buurt vd kast (donkere plek) was fijn geweest maar ik kan niet zeggen dat dat echt iets was wat tegen viel.

Wij komen al een aantal jaren in hotel Plaza en het bevalt ons erg goed daar De mensen die er werken zijn erg vriendelijk en heel behulpzaam. De locatie is voor ons ook ideaal. We hebben bijna iedere keer nog een andere kamer gehad, die zijn ook altijd prima!

• Beoordeeld op: 10 mei 2024

Prima prijs/kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer

Parkeren erg lastig. We zijn met alarm lichten aan op een extreem drukke weg stil gaan staan, een van ons tweeën is naar het hotel gelopen en heeft gevraagd hoe het zat met parkeren. Daarop is een jongen van het hotel met ons meegegaan en heeft gezegd waar we konden parkeren. Zeer goed geregeld, maar gezien de extreme drukte hebben we wel 4 rondjes moeten maken voordat we ergens enigzins veilig konden stoppen. Het hotel kan er niets aan doen, maar dit is best stressvol.

Ontbijt was erg uitgebreid

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Prima geslapen en heerlijk ontbeten
    • Comfort Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer uitgebreid en erg lekker.

• Beoordeeld op: 22 april 2024

• Comfort Tweepersoonskamer

Eerste kamer erg gehorig en licht van de gang scheen door de ruime openingen van het kozijn.

Lokatie, mogelijkheid voor betrekken van een andere kamer

• Beoordeeld op: 17 april 2024

Perfecte locatie om de stad te verkennen.
    • Comfort Tweepersoonskamer

Het zicht vanuit de kamer was lelijk

De locatie is perfect om de stad te verkennen. Het ontbijt is gevarieerd en overvloedig.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2023

• Comfort Tweepersoonskamer

De locatie was top, parkeren ook goed geregeld voor een lage prijs en een zeer overvloedig en lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Prima hotel voor een nacht in Thessaloniki
    • Comfort Tweepersoonskamer

Goede locatie. Prima ontbijt. Lekkere bedden en kamers niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 27 september 2023

Zeer vriendelijk personeel/ onthaal

Beetje ouder interieur

Gratis upgrade naar suite

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Prima stadshotel in levendige uitgaansbuurt. Dichtbij de bezienswaardigheden.
    • Comfort Tweepersoonskamer

Het uitzicht op een rommelige binnenplaats. Maar het is dan ook een stadshotel, dus dan past dat binnen de verwachting. Soms is het laat in de nacht lawaaiig door de muziek van de omliggende clubs. Maar: raam dicht, airco aan, en je hoort het niet meer.

De vriendelijkheid van het personeel. Iedere dag schone handdoeken, en goede schoonmaak. Uitgebreid ontbijtbuffet met veel keuze. De ligging midden in de uitgaanswijk Ladadika, dichtbij gezellige, authentieke horeca. En alle bezienswaardigheden op loopafstand,

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Prima basic hotel als je in het centrum wil verblijven.
    • Comfort Tweepersoonskamer

Met de auto erg moeilijk bereikbaar. Centraal gelegen en daardoor heel erg veel feestgedruis te horen tot vroeg in de ochtend.

Prima basic hotel waar alles aanwezig is en schoon. Personeel was erg aardig en ontbijt was uitgebreid.

• Beoordeeld op: 26 juni 2023

Prima hotel voor redelijke prijs op top-locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Parkeergelegenheid

niets

Service met name met parkeren.

• Beoordeeld op: 20 juni 2023

Een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer

Erg vriendelijk personeel en een fijne kamer!

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

Personeel met een glimlach
    • Comfort Tweepersoonskamer

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Je loopt direct het uitgaansgelegenheid in. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 juni 2023

Locatie

• Beoordeeld op: 25 mei 2023

Geweldig genoten, heerlijk hotel, fantastische mensen en heerlijke stad

Er is niet echt iets wat ons tegen viel. Het is alleen erg jammer dat de wc slecht doorspoelt. Er zit te weinig druk op het water. En iets meer verlichting op de kamer zou fijn zijn. Nu is het vrij donker.

Wij komen hier al een aantal jaren en vinden het geweldig! Midden in de Ladadika (uitgaansgebied) zonder dat je er last van hebt. We vinden het personeel (dames en heren vd receptie en het ontbijt) ontzettend aardig en altijd behulpzaam om je ergens mee te helpen. Wij zijn en worden heel blij van Plaza Hotel dus hopelijk kunnen we nog vaak terugkomen.

• Beoordeeld op: 5 april 2023

Heel fijne ervaring in hartje Thessaloniki!
    • Comfort Tweepersoonskamer

- Vochtige geur in de (bad)kamers - Hotel ligt in een drukke buurt (café/bars, restaurant, hotel) dus je hoort best wat lawaai snachts.

+ Personeel supervriendelijk + Lekker ontbijt + Fantastische ligging

• Beoordeeld op: 15 februari 2023

• Comfort Tweepersoonskamer

Moest (als wel vaker) puzzelen bij de douche. Maar die was prima toen er eenmaal water uitkwam!

Geweldig ontbijt, heel vriendelijk personeel. Is in een buurt vol leven en vlak bij de baai.

• Beoordeeld op: 16 december 2022

prima locatie om Thessaloniki stad te verkennen

geen minpunten

locatie top! uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, midden in uitgaansgebied met het raam dicht heb je totaal geen overlast.

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Prima hotel voor 2 nachten
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Het bed was redelijk hard en de 2e nacht ging het brandalarm meerdere malen af zonder dat er iets aan de hand was. Dat was minder 😄 er zit een nachtclub vlakbij, echter wanneer de ramen dichtzitten hoor je het bijna niet.

De locatie was super en het personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 september 2022

• Junior Suite met Uitzicht op Zee

herrie in de omgeving uitgaan publiek

personeel behulpzaam

• Beoordeeld op: 10 september 2022

• Junior Suite met Uitzicht op Zee

Vanwege de ligging in de wijk met bars en disco's hadden we tot 03.30uur geluidsoverlast. Zelfs met alles dicht en de airco aan went de herrie niet. Vanwege de hoge ligging van de kamer is er geen beschutting aan de achterzijde. Dus ook hier vandaan tot laat hertie. Het hotel moet echt iets doen aan een betere geluidsisolatie in de kamers.

We hadden kamer 701, bovenste etage, wat eigenlijk een suite is voor een kleine meerprijs tov een standaard kamer. Grote voordeel is het enorme balkon. Dat geeft een heel ruimtelijk gevoel. Hier heb je echt cityview en kijk je over de lelijke, verlaten kantoorgebouwen tegenover het hotel heen. Hotel is gelegen in de uitgaanswijk Ladadika met eetgelegenheden op steenworp afstand. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. De kamer is schoon en de bedden zijn goed.

• Beoordeeld op: 10 september 2022

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Geluidsoverlast tot 02.30 uur door de ligging nabij bars en disco's. Daardoor moet je met alles dicht slapen en airco aan. Bereikbaarheid met de auto is lastig, maar het personeel is erg behulpzaam. Het uitzicht ("city view") is een enorm verlaten verwaarloosd kantoorgebouw op 6 meter aan de andere kant van de straat.

Centraal gelegen in de uitgaanswijk Ladadika en de boulevard. Het hotel regelt parkeergelegenheid nabij in de haven! Onze kamer (302) was goed en schoon. Het sanitair is prima, zo ook de bedden. Het ontbijtbuffet beneden is uitgebreid. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Airco was goed en stil.

• Beoordeeld op: 8 september 2022

Goed begin van onze vakantie in Griekenland!
    • Suite

Badkamer werd erg vochtig, douchekabine sluit niet goed.

Uitstekend en uitgebreid ontbijt, voldoende keuze en veel "Griekse" delicatessen. Daarnaast was receptie personeel zeer vriendelijk (NB zeer goede tips ontvangen mbt restaurants). Ligging vonden wij superleuk, veel restaurants en bars op loopafstand. Via hotel een parking geregeld (aanrader).

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Centraal gelegen hotel met prima kamers, maar wel met geluidsoverlast.
    • Comfort Tweepersoonskamer

De herrie van de nachtclub tegenover het hotel is extreem. Je hebt in de nacht echt oordoppen nodig om te kunnen slapen. Isolatie voor die geluidsoverlast is onvoldoende. Ruimte voor het ontbijt is wat aan de krappe kant voor het aantal klanten.

Goed bed en een uitstekende douche. Hotel is super centraal gelegen. Je loopt zo het centrum in. Het ontbijt is zeer uitgebreid en vers. De prijs kwaliteit verhouding van dit hotel is erg goed. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.