3. Hotelbeoordelingen: Cycladen

Beoordelingen over North Wind Luxury Suites

Eparchiaki Odos Firon-Ias, Oia, 84702, Griekenland

#22 van de 69 hotels in Oia

• Beoordeeld op: 1 juni 2024

Zalig verblijf in een top boetiekhotel met zeer vriendelijk personeel
    • Deluxe Suite met Panoramisch Uitzicht op Zee en Hot Tub Buiten

De jets van de jacuzzi mochten misschien iets harder en we vochten met de klep van het toilet als we hierop gingen zitten (deze viel regelmatig tegen onze rug). Het zwembad was nog redelijk koud voor de tijd van het jaar. Ga je iets later in de zomer dan zal het al voldoende opgewarmd zijn. Verder niks op aan te merken!!

Het charmante boetiekhotel is net buiten het stadscentrum van Oia gelegen. Het centrum is vlot te voet te bereiken. Dat het niet in het drukke centrum lag was voor ons positief. Het hotel is gelegen in een zijstraatje van de toegangsweg naar Oia waardoor het veel rustiger gelegen is dan andere (veel duurdere) accomodaties. Het ontbijt was top. Je kan kiezen om het aan het zwembad op te eten of naar je kamer te laten brengen. De bediening van het personeel is top! Zeer vriendelijke en charmante mensen. De ontvangst gebeurt door Electra! Wat een charmante, behulpzame en vriendelijke vrouw! Zij straalt mee de kwaliteit van het hotel uit! We konden onze huurauto op de parking naast het hotel kwijt. De kamer was top! Wij hadden kamer 106 (er zijn er maar 8 in totaal) en sliepen op de bovenste verdieping. Als was aanwezig! Leuke badkamer en wat een zalig bed! Meerdere kussens aanwezig! We hebben zalig geslapen. We hadden mooi zicht op de zee en konden genieten van onze privé jacuzzi. Al bij al een toplocatie en tophotel om van hieruit Oia en het gehele eiland te verkennen.