4. Hotelbeoordelingen Samos

Samion Agoniston 69, Samos, 83100, Griekenland

#1 van de 12 hotels in Samos

• Beoordeeld op: 20 oktober 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel heeft veel trappen, wat het niet altijd makkelijk maakt met valiezen. Het is een eind stappen tot aan het centrum (+/- 1,5 km).

De inkleding van het hotel was zeer mooi en het uitzicht van op het terras was zeker de moeite. Het is leuk dat je gratis handdoeken ter beschikking hebt. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Echt geweldig, aanrader!!
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Kleine dingen: geen haakje of iets in de douche voor je handdoek. Geen wc rol houder. Wel een inductieplaat, geen pannen? En het licht bij de spiegel/wasbak was niet optimaal.

Geweldig hotel, we zouden direct weer boeken. Wij hadden de Deluxe Suite met Uitzicht op Zee, je betaalt iets meer maar dan heb je ook wat, wauw!! Wij raden iedereen deze kamer aan. Perfecte kamer (goede harde bedden, veel ruimte, lounge bank, inloopkast, grote koelkast & een super uitzicht). Geweldig zwembad (mooi, schoon, groot) waar je uitstekend kan relaxen. Ontbijt ook super, veel keuze en ook weer met een prachtig uitzicht. Personeel was ook top (persoonlijk, vrolijk, behulpzaam). Locatie: Samos-stad kun je lopend heen maar vonden wij niets. Met 20 min rijden ben je in Pythagorion of Kokkari, vonden wij heel goed te doen. Je kunt de noord, oost en zuid-oost kant van het eiland prima bezoeken vanuit dit hotel met je huurauto. Restaurant van het hotel is trouwens ook erg goed, voor lunch/diner. Hotel heeft een grote parkeerplaats. Ik heb helaas alleen een video van de kamer gemaakt, dus ik heb screenshots uit mijn video toegevoegd.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Vriendelijk personeel, heerlijk uitgebreid ontbijt en diner was verrukkelijk. Bediening was TOP.. Kamers schoon en fris.

• Beoordeeld op: 1 september 2023

Het hotel zorgt voor een goede sfeer op vakantie.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

Het hotel in het algemeen was perfect, de faciliteiten die erbij zaten zoals het ontbijt en het restaurant waren echt top.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

Absolute aanrader
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Erg persoonlijke aanpak. Duidelijke antwoorden op al je vragen en wensen. Nette en propere kamers. Fantastisch uitzicht op de zee en bergen. Ontbijt is top. Veel keuze en lokale producten. Tophotel !

• Beoordeeld op: 20 juli 2023

Zeer tevreden over het verblijf
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Het hotel personeel was erg vriendelijk en stond klaar voor de gasten. Het hotel was schoon en we kregen dagelijks schone handdoeken. Het ontbijt was vers, uitgebreid en smaakte goed.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

relaxed en goed verzorgd.
    • Deluxe Suite met Uitzicht op Zee

de sfeer van de locatie; gemoedelijk, relaxed, vriendelijke eigenaar en personeel

• Beoordeeld op: 30 juni 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Ontbijt is simpel. Het brood is niet geweldig. En de kaart voor wat te eten smiddags is ook erg klein.

Heerlijke bedjes bij het zwembad. Niet ver van Samos stad. Personeel heel lief en wil alles voor je doen.

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

Prachtig en erg gastvrij Hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er viel eigenlijk niks tegen:)

Het ontbijt is heerlijk vers en heeft voldoende keuze. Daarbij heb je ook nog eens een prachtig uitzicht. De kamers zijn erg schoon en erg ruim. De gastvrijheid van Erika en Dimitri is meer dan gastvrij. Ze staan 24 uur per dag voor je klaar. Of het nou een speciaal verzoek is of een restaurantje laten reserveren tussen de locals, ze helpen je overal mee.

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

Warm familiegevoel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Gezien de ligging is een huurauto gewenst.

Uitstekend ontbijt Ontzettend lieve en warme ontvangst Mooi ingericht Goede faciliteiten Rust

• Beoordeeld op: 31 oktober 2022

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamer uitzicht en het vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 27 oktober 2022

mooi hotel met vriendelijk personeel, supermooi zwembad en alles zag er super uit.

Alles was top.

Supermooi hotel met hele gezellige aankleding, vooral rond het zwembad zag het er heel mooi uit. Ook het terras is erg mooi.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

De trappen, erg vermoeiend wanneer je koffers moet sjouwen. Het hotel ligt vrij hoog waardoor je een prachtig uitzicht hebt op de baai van Samos maar van de andere kant lastig omdat we elke keer met de auto door nauwe straatjes moesten rijden om bij het hotel te komen. Je kunt daar ook niet goed lopen, gevaarlijk door de auto's en scooters etc die vrij hard rijden. De oprit en afrit van het hotel waren met de auto moeilijk te nemen.

Het ontbijt was erg goed, op een terras buiten met prachtig uitzicht op de baai van Samos stad. Fijne kamer met nespresso koffieapparaat. Prachtig uitzicht op de zee. Mooie bomen en planten. Kleinschalig hotel met zeer vriendelijk personeel. Mooi zwembad.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

We waren teleurgesteld dat het restaurant al dicht was. Het was het eind van het seizoen, maar het restaurant was een van de redenen dat we dit hotel verkozen boven een aantal andere opties. Die informatie had duidelijker op Booking moeten staan.

Ontbijt was zalig, uitzicht prachtig, locatie heel goed, maar een auto is wel een vereiste.

• Beoordeeld op: 20 september 2022

heerlijk ontspannen verblijf gehad

afstand tot centrum

het zwembad en het personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

een heel ontspannen en prettige ervaring
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

een muffe geur uit de afvoerputjes in de douche

uitzicht over de Egeïsche zee, moderne inrichting en ontbijtmogelijkheid tot 11:00 uur.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

geweldig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het personeel was zeer vriendelijk. mooie locatie met een prachtig uitzicht. de kamers waren sfeervol en heel schoon. een prachtige locatie om je vakantie op samos door te brengen

• Beoordeeld op: 24 juni 2022

Geweldig goed hotel op een paar minpuntjes na
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Bed was iets doorgelegen. De douche was nieuw maar helaas een te weinig waterdruk. Zoals wel vaker in Griekenland slechte wifi in de kamer.

Zonder enige uitzondering ontzettend aardig personeel. Een extra vermelding voor Vicky die helemaal top was: altijd goedgehumeurd en behulpzaam, gaf ook goeie tips voor de te bezoeken plaatsen. Restaurant is best ok. Leuk zwembad met ligzetels. Kamer gerenoveerd. We zouden opnieuw voor dit hotel kiezen.

• Beoordeeld op: 5 juni 2022

Top hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel ligt net iets buiten Samos stad, maar Samos stad valt tegen.

Prachtig hotel, super mooie en schone kamers. Zwembad en ligbedden top en personeel, eigenaars, zo vriendelijk en behulpzaam. Komen er graag terug bij deze accomodatie, vooral de nieuwe suites, die bijna klaar zijn en wij al hebben gezien, wat een luxe, top gewoon.

• Beoordeeld op: 19 september 2021

Uitzicht van ons balkon adembenemend.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Heel veel trappen om tot bij onze kamer te geraken. Je moet goed te been zijn. Na het gebruik van de wastafel moest je de douche even laten lopen want anders hing er een rioolluchtje. Op een dag gooide we 1 vuile handdoek op de grond met de bedoeling dat we daarvoor een propere zouden krijgen maar men had hem gewoon terug in de badkamer gehangen. Kussens van ligbedden waren niet ze proper.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Men zorgde zelfs voor vervoer om ons naar de port te brengen. Zeer goed ontbijt. Mooie kamer met ijskastje, kluisje, mooi balkon met een prachtig uitzicht. Mooi zwembad. Grote parking. Goed bed. Kans om eigen koffie of thee te maken op de kamer. Badkamer met warm water.

• Beoordeeld op: 18 september 2021

Alles wat super goed

De ligging, het zwembad, heerlijke kamer en badkamer

• Beoordeeld op: 8 augustus 2021

• Comfort Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er viel eigenlijk niets tegen, alleen als je slecht ter been bent is dit denk ik geen goede bestemming. Het ligt hoog, dus veel traplopen en er is geen lift

Heerlijk ontbijt. Súper mooie kamer met fantástisch uitzicht op zee. Ontzettend lief en behulpzaam personeel. Mooi zwembad met fijne ligbedden

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

• Suite met Kingsize Bed en Bubbelbad