3. Hotelbeoordelingen: Epirus

#2 van de 44 hotels in Parga

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Fantastisch!
    • Suite met Uitzicht op het Zwembad

Dit is een fantastische accommodatie. De kamer is ruim en smaakvol ingericht. De badkamer is megagroot en gemaakt van mooie materialen. Op de materialen en inrichting is zeker niet bezuinigd. Het zwembad is groot genoeg en met eigen ligbedden eraan is het heerlijk relaxen. Het ontbijt was erg gevarieerd en vers. Griekse specialiteiten, verse jus, diverse soorten e10, muesli/cruesli met joghurt of melk, vers fruit etc. Het ontbijt eet je op je eigen terras en je kunt nemen wat je wilt en hoe vaak je wilt. De afstand tot Parga en dichtstbijzijnde strand is ongeveer 15 minuten lopen. Naar de dichtstbijzijnde supermarkt/bakker tussen de 5 en 10 minuten lopen. Voor de andere stranden heb je een auto nodig. Eigenaar is heel vriendelijk en doet alles om het naar je zin te maken. Het appartement wordt iedere dag gepoetst en handdoeken worden vaak vernieuwd. Het was een top verblijf!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Voor altijd in ons hart. Lakis en Yana doen er alles voor om je bij hen een thuisgevoel te geven.
    • Suite met Uitzicht op het Zwembad

Uitgebreid ontbijt dat met liefde klaargemaakt / klaargezet wordt door Lena. Altijd met een vriendelijke woord en een vriendelijk gebaar. Vers geperst fruitsap, geserveerd aan tafel.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2022

Geen opmerkingen!

Mijn man en ik hebben eind september de laatste 5 dagen in Griekenland bij F & S Lounge vertoefd. De naam suites doet de groot afgewerkte kamers eer aan. Eenmaal de eigenaar ontmoet heeft hij alle kamers laten zien en ik stond erg versteld van de hoge afwerking. Elke kamer is uniek, schoon en hoog afgewerkt net als het terras, zwembad en ontbijtgedeelte. In de ochtend kan je een zeer uitgebreid ontbijt verwachten. Van super gezond naar lekkere zoetigheden. Er is voor ieder wat wils. Complimenten voor Team F & S Lounge, bedankt voor alles!

• Beoordeeld op: 25 juni 2022

Ultiem genieten!
    • Suite met Uitzicht op het Zwembad

De gehele beleving van de luxe suite i.c.m. het vriendelijke personeel. Alles is mogelijk!

• Beoordeeld op: 30 mei 2022

Eigenlijk helemaal niest

super mooie moderne accomodatie. Echt voorc rustzoekers. Heel fijn.

• Beoordeeld op: 17 juli 2021

Prachtig domeintje

Niks!

Het domeintje waar de suites liggen, is prachtig verzorgd en ingericht met enorm veel smaak. De kamers zijn heel proper en groot. Fijne Ritualsprodukten in de badkamer. De eigenaars zijn super vriendelijke en behulpzaam, je kan ze alles vragen. Fantastisch verzorgd ontbijt!