2. Hotellrecensioner GRE

4,0
    Helt digitaliserat och Katastrofalt dåligt
    • Par
    • Vistelsen var 1 natt

Hotellets nya ägare har ett digitalt koncept som inte fungerar tillfredsställande - milt sagt. De koder som vi fick för att komma in genom entrédörren fungerade inte och det visade sig att ingen annan gäst heller hade fått en fungerande kod. Om inte restaurangen som låg i samma byggnad hade varit öppen samt att deras personal var mycket hjälpsam hade vi inte kommit in. Hotellets support via WhatsUp kunde inte heller öppna och svarade checkt att i deras system såg allt ut att fungera perfekt - vilket flera restauranger intill berättade för oss att inget fungerat på flera dagar. Vi hade tänkt spendera en sen kväll på stan för att fira en person som fyllde år men fick tänka om helt eftersom vi var tvungna att gå in på hotellet innan restaurangen stängde - det blev inte det trevliga firandet vi sett fram emot vilket kändes otroligt ledsamt och tråkigt. Utöver ovanstående så fungerade inte deras digitala incheckningsrutiner - det jag hade registrerat (och fått konfirmerat på mail) ersattes av en annan persons uppgifter - Inte så seriöst utifrån ett GDPR perspektiv. Vi fick även höra från våra vänner att deras rum luktade fruktansvärt pga. att avloppet inte fungerade - vilket recensioner på Tripadvisor indikerade att det varit så i flera dagar. Digitala lösningar kan vara bra, men när det inte finns någon back-up så är det en KATASTROF

Frukosten var mycket bra, bra variationer och mycket att välja på. Hotellets läge är perfekt, nära Akropolis och massor av restauranger runt omkring

Bodde här september 2023

• Recenserades: 27 september 2023

9,0
    Fantastiskt
    • Par
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här september 2023

• Recenserades: 25 juli 2021

8,0
    Mycket bra
    • Grupp
    • Vistelsen var 1 natt

Denna gäst har inte lämnat några kommentarer.

Bodde här juli 2021