2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

Beoordelingen over Montcalm Royal London House, London City 5 sterren

22-25 Finsbury Square, City , Islington, Londen, EC2A 1DX, Verenigd Koninkrijk

#269 van de 1.005 hotels in Londen

• Beoordeeld op: 29 mei 2024

Mooi hotel met prachtig zicht van rooftop over de stad!

De verwarming/koeling is centraal gestuurd en kan je zelf niet bijstellen. Hierdoor moeilijke balans tussen te warm of te koud op de kamer.

Een zeer aangenaam hotel met alle nodige faciliteiten. Zeker de rooftop-view en het zwembad waren een absolute meerwaarde aan dit verblijf. Personeel is zeer vriendelijke en correct. Locatie dicht bij metro Moorgate ideaal om de stad te ontdekken.

• Beoordeeld op: 27 mei 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vind de prijs-/kwaliteitbalans uit verhouding. Dan verwacht je dat alle faciliteiten inbegrepen zijn.

De mensen die er werken zijn allemaal ontzettend vriendelijk en verwelkomend! De locatie is prima, op wandelafstand van de bezienswaardigheden. Het bed is fijn, de kamer is prettig en het dakterras enorm leuk! Lekker restaurant ook, op dat dak!

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Fantastisch verblijf. Door de attentheid van het personeel, voelden we ons direct thuis.
    • Club Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was in orde, maar wij Belgen hebben graag bij het ontbijt een goede koffie. Helaas kwam de koffie steeds na het ontbijt.

Heel vriendelijk personeel, persoonliojke aanpak, zeker door de facility manager.

• Beoordeeld op: 14 mei 2024

Sjieke uitstraling en leuke buurt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rooftopbar was overvol. We konden daar geen gebruik van maken Restaurant is ook geen eigendom van hotel dus veel inloop van heel veel anderen. Daarom ook lang wachten op lift

Ligging is top Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 mei 2024

Goed naar mn zin gehad.
    • Montcalm Club Tweepersoonskamer

De kamer die ik kreeg met uitzicht dat viel enorm tegen voor de hoeveelheid geld dat ik ervoor betaald heb en het mocht wel wat schoner.

Zwembad was heerlijke en het restaurant op dak super.

• Beoordeeld op: 4 mei 2024

Top!
    • Familiesuite

Nvt

Personeel was top en de locatie is ideaal voor een stedentrip.

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Zeer aangenaam

Wat formeel voor gezinsvakanties

Hele mooie accomodatie in hartje Londen. Wel iets meer op zakelijk publiek gericht dan op gezinnen, maar daar merk je niet heel veel van. De pub aan het hotel is wel een sfeermaker.

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Dichtbij Liverpool Street relaxed hotel

Maar een half uurtje gebruik maken van Spa faciliteiten is wel wat kort.

Ruime kamer, goeie douche, lekker bed

• Beoordeeld op: 9 april 2024

Relaxed
    • Club Tweepersoonskamer

De wellness viel tegen. Hamam verouderd.we kregen gratis half uurtje wellness als je extra uur wou moest je massage van 122 pond bijboeken. Uitleg ivm wellness is niet duidelijk uitgelegd.

Mooie kamers. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijt en rooftop restaurant was lekker. Was toffe ervaring.

• Beoordeeld op: 7 april 2024

Comfortabel en goed maar niks bijzonders
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiëne en de prijs van de minibar die je op voorhand moet betalen ookal neem je er niks uit

Ligging

• Beoordeeld op: 3 april 2024

Wellness omdat het zwembad het niet deed. Het bed was wel lekker zacht, alleen een beetje ingezakt in het midden. Dus daar kan wel opgelet worden

De ruime kamer en badkamer. De rooftop bar was ook makkelijk te reserveren. Ook nog eens lekker eten. En dan na het etennkan je nog even genieten van het uitzicht.

• Beoordeeld op: 15 januari 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De welness faciliteiten waren alleen na reservering beschikbaar. Misschien zorgen dat je dit ook online kan inzien welke tijdstippen nog beschikbaar zijn.

Het ontvangst was fantastisch

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Relax
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwembad/welness is niet van het hotel. Wel hebben ze een regeling dat hotelgasten 30min per dag welness mogen gebruiken. Je moet echter wel reserveren, waardoor beschikbare nooit uitkwam voor ons. Ook restaurant wordt door een extern beheerd. Helaas was alles volgeboekt waardoor we geen gebruik hebben kunnen maken.

Strak, schoon, goed personeel

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Heerlijk
    • Montcalm Club Tweepersoonskamer

Rioollucht in de badkamer

Uitstekend eten, prachtig uitzicht in de kamer als je de montcalm kamer neemt. Het personeel was heel vriendelijk en de spa was heel fijn na een lange dag lopen. De lounge was ook een pluspuntje. Ik vond London zelf niet heel geweldig maar het hotel maakte de vakantie heerlijk.

• Beoordeeld op: 27 december 2023

Geweldig

Niet kunnen parkeren voor de deur

De ligging en de gastvrijheid

• Beoordeeld op: 24 december 2023

Het was een zeer aangenaam verblijf!
    • Junior Suite

Verouderde badkamer

Het bed

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Top!

Vanwege kerst borrels was er nergens plek voor hotel gasten om even rustig wat te drinken

Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 18 december 2023

Het hotel is een beetje donker van binnen. Wij vonden het matras een beetje te zacht, maar dat is een kwestie van smaak. Het beddengoed paste niet goed om het bed heen waardoor de beschermhoes van het matras de hele tijd los ging. De vloerbedekking was op sommige plekken plakkerig. De afvoer van de douche liep niet helemaal lekker door en er was geen wc-borstel aanwezig. Ik vind het hotel de 5-sterren niet helemaal waard.

Hotel ligt dichtbij verschillende metrostations en is daardoor goed bereikbaar. Wij verbleven hier in het weekend waardoor het in de omgeving van het hotel rustig was. Personeel was vriendelijke en behulpzaam. De deuren van het hotel werden voor je open gedaan. De kamer en de badkamer zijn ruim.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Leuk voor een keertje London!

Reservering benodigd voor wellness. Prijs kwaliteit verhouding is aan te twijfelen

Leuk hotel en goede locatie

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Zeer klantvriendelijk en heel goed gelegen, maar kan zeker nog beter scoren op hygiëne.

Hygiëne was ondermaats. Bij de eerste kamer die we kregen zag je meerdere vlekken op de tapijt, ook in de badkamer zaten de tegels onder de vlekken. Het bad had lichte roestplekken. Bij aankomst liet een medewerker de kamer zien en hoe alles werkt. Alleen werkte het bedieningspaneel niet, hiermee kan je housekeeping roepen, de kamertemperatuur regelen en ‘niet storen’ aanzetten. Dit zou gemaakt worden zodra we uit het hotel zouden gaan. Eenmaal terug in het hotel in de avond was het bedieningspaneel nog steeds stuk. We belden meteen, maar doordat er geen nieuwe kamer vrij was op dat tijdstip konden we pas de dag erna in een andere kamer terecht. De tweede kamer zag er iets beter uit, maar ook daar zagen we vlekken op de vloer. Ook de kussens zagen er niet heel schoon uit. In deze kamer deed de douchekop het niet goed, er kwam een hele zachte straal uit. De lakens werden niet dagelijks verschoond, wat je m.i. wel mag verwachten van een 5-sterren hotel. Verder is door de housekeeping slechts 1 baddoek bijgevuld, terwijl we toch echt met zijn tweeën waren. Nou heeft mijn vrouw wel haar eigen baddoek ook mee, dus was het niet zo een ramp. Ook ging het brandalarm 2 keer laat in de avond af. Vals alarm en het hotel kan daar niet zoveel aan doen, maar toch best vervelend als je net de ogen sluit. Het bedieningspaneel in de tweede kamer werkte de laatste dag ook niet meer, die was schijnbaar vergrendeld en er moest een wachtwoord ingevuld worden.  We wilden niet steeds maar roomservice bellen, zeker omdat het verblijf kort was en we al een keer van kamer verwisseld waren. Maar het hotel heeft zeker nog verbeterpunten m.b.t de hygiëne. We hebben onze feedback gegeven aan de manager vlak voor ons vertrek. De manager was heel lief en begripvol en heeft ons een compensatie van £100 gegeven. Ook hebben Londen zelf als heel leuk ervaren, dus het was zeker een onvergetelijke vakantie. Maar het hotel kan zeker nog groeien, met name op het gebied van hygiëne.

De klantvriendelijkheid was top! We hoefden de koffers niet te dragen en werden naar onze kamer gebracht onder begeleiding van de manager. Verder zit het hotel op een goede locatie, alles was zeer goed bereikbaar met het openbaar vervoer. Binnen 10 minuten was je hartje centrum van Londen.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2023

Niets eigenlijk.

Het bed. Zalig geslapen. Erg aardig personeel. Prettig uitzicht in de ontbijtzaal. Savonds lekkker eten dat snel klaar was.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2023

Aanrader!

Kamer.

Het is altijd weer een feest hier. Prachtige kamers, uitstekende bedden, veel faciliteiten!

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

Gewoon goed
    • Club Tweepersoonskamer

Het ontbijt was niet helemaal mijn smaak

Vriendelijk personeel. Perfecte plek in Londen, zowel zakelijk als privé

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

Goed hotel, prachtig uitzicht vanaf het dakterras

Het ontbijtconcept werkt niet. Het is geen buffet maar een kleine kaart waar je uit kunt kiezen. De keuken kan dit duidelijk niet aan. Zeker in het weekend was het veel te druk. We waren anderhalf uur kwijt en dat is veel te lang.

Mooie ruime kamers. Metro dichtbij en een uniek dakterras. Prima plek om te verblijven als je naar Londen gaat.