2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

Gebaseerd op 47 beoordelingen over dit hostel

7,6

• Beoordeeld op: 20 januari 2024

• Vrouwenslaapzaal met 8 Bedden

Beetje verwarrend dat er kamers aan de overkant van het straat zijn en ik dus niet met een vriendin in hetzelfde gebouw zat.

De gordijntjes zijn goed en de lockers onder het bed zijn ruim.

• Beoordeeld op: 30 december 2023

Top locatie! Betaalbaar en bedden zijn prettig. Modern maar wordt niet goed genoeg onderhouden en dat is echt zonde.
    • Slaapzaal met 4 Bedden

Sanitair wordt zo’n 2 keer per dag schoon gemaakt. Begint om 07:00. Deze jongen belde tijdens schoonmaken luidruchtig (schreeuwend) en maakte iedereen wakker. Was zo hard dat het door oordoppen heen ging. Verder werd er een doekje over alles heen gehaald maar écht schoonmaken gebeurt niet. Er is overal (beginnende) schimmel te zien, wasbakken zitten verstopt, handdroger is stuk etc. Zonde want het sanitair lijkt vrij nieuw maar ze kunnen zo alles over een paar jaar weer vervangen. En wat echt niet kan: er zijn GEEN PRULLENBAKKEN in de wc’s. Echt niet relaxed om de “walk of shame” te doen naar de enige vuilnisbak bij de wasbakken. Oja en voor koffie moet je bij gordons aan de overkant zijn!

Locatie is fantastisch! Verder vond ik de bedden erg prettig. 2 stopcontacten en 2 usb aansluitingen. Het gordijn sluit helemaal waardoor je veel privacy hebt. Er zit ook een (felle) lamp in het bed maar bleek juist een nadeel (kamergenoten die daarmee tot 02:00 de gehele kamer kunnen verlichten).

• Beoordeeld op: 4 december 2023

Redelijk!
    • Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

De faciliteiten voor hygiëne, op de afdeling waar ik zat maar 2 douches en 2 toiletten. Geen losse wasbakken voor tanden poetsen oid. Wasserette deed het niet waardoor er geen handdoeken te huur waren, kan altijd gebeuren maar geef het even aan. Evenals dat je korting krijgt in de bar als je vermeld dat je in het hostel slaapt... kleine moeite om dat ook tegen je gasten te vermelden.

Locatie is super! Er werd voor mijn idee vaak even gepoetst, waardoor het netjes oogt binnen.

• Beoordeeld op: 20 september 2023

Prima verblijf

De bedden

De locatie

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

• Slaapzaal met 6 Bedden

De douches waren enorm klein. De druk en temperatuur moest tesamen geregeld worden dus ofwel had je een zwakke ijskoude douche, ofwel een veel te harde en warme douche.

Er werden leuke avondactiviteiten georganiseerd! Toffe manier om mensen te leren kennen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2023

zeer tevreden, een aanrader!
    • Slaapzaal met 12 Bedden

het toilet en douche waren best smal

de hygiëne van de bedden (toilet en douche), de bereikbaarheid en de omgeving

• Beoordeeld op: 15 juni 2023

Prima voor de prijs.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Badkamer

helaas zijn beide nachten dat wij er waren alarmen aan gegaan. De eerste nacht heeft deze van 01:30 tot 07:15 geloeid, wij kregen pas duidelijkheid wat er aan de hand was toen wij dit bij de receptie vroegen. De tweede nacht ging deze af om 07:10 en werd hij (gelukkig) wel na 10 minuten uitgeschakeld. Onwijs jammer want door zo’n alarm heen slapen een hele nacht (zelfs met oordoppen) lukte niet erg. Uitgerust waren wij helaas niet.

een onwijs gezellig hostel, vooral de bar ernaast was erg leuk om aan het eind van de dag nog een drankje te doen!

• Beoordeeld op: 6 juni 2023

Prima prijs kwaliteit hostel voor een nachtje
    • Slaapzaal met 4 Bedden

De ruimtes waren prima, maar wat klinisch en ongezellig, de 'hostel sfeer' van een praatje maken en samen wat eten was niet aanwezig.

De locatie was top! Direct naast Waverley station. Gordijntjes voor je bed zodat je een stukje privacy hebt was ook erg prettig.

• Beoordeeld op: 22 mei 2023

De locatie is perfect. De prijs/kwaliteit klopt.
    • Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

In het 'bij-gebouw' aan de overkant kan in de kamers geen raam open. Dat is met 10 man op 1 kamer best muf.

Het ontbijt bij Belushi's was oké: een klein ontbijtbuffet voor 5 pond. Alleen de koffie was erg slecht.

• Beoordeeld op: 4 april 2023

Prima voor kort, maar niet top
    • Vrouwenslaapzaal met 8 Bedden

Op de verdieping waar wij zaten waren geen wastafels, en de hoeveelheid toiletten en douches waren beperkt. Ik moest regelmatig naar boven om te kunnen douchen of voor het toilet. Boven zaten wel 2 wastafels, wat weinig was voor de hoeveelheid kamers en bedden. Het was niet heel schoon; menstruatieprullebakken zaten voor, douches met haar en beddegoed met vlekken. Ik reisde met iemand met gluten allergie, bij de receptie werd aangegeven dat er genoeg glutenvrije opties zouden zijn bij het ontbijt. Bij het ontbijt zelf werd echter ineens gezegd dat ze dit van te voren aan had moeten geven zodat ze glutenvrije opties konden regelen.

De locatie was top, in het centrum van Edinburgh. Het personeel was vriendelijk en de bedden hadden een gordijntje, wat fijn was voor je privacy. Boven elk bed zat een lamp met daarbij USB-aansluitingen en (engelse) stopcontacten, waardoor je bij je bed je telefoon ed. kon opladen.

• Beoordeeld op: 16 december 2022

• Slaapzaal met 12 Bedden

De toiletten waren vaak erg vies, maar dit is ook moeilijk bij te houden denk ik. Toch was het wel erg storend.

Het personeel was ontzettend vriendelijk en ik had geen betere locatie kunnen wensen. Ik heb me geen moment verveeld.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2022

Fijn verblijf.
    • Tweepersoonskamer met een Eigen Badkamer

Hygiëne kon wat beter.

Lokatie en prijs was top.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2022

• Slaapzaal met 12 Bedden

Hygiënisch was het niet heel goed en het beddengoed was niet het goede vermaat voor het bed

Kamers waren prima en mensen waren aardig. Ontbijt was lekker en locatie was top

• Beoordeeld op: 13 september 2022

• Slaapzaal met 12 Bedden

Mensen lieten al hun spullen gewoon achter in de douches

De locatie was fan-tas-tisch en het was heel fijn dat er zoveel wcs en douches waren! Ook was de kamer schoon en had een goede sfeer.

• Beoordeeld op: 8 juli 2022

Vlakbij station

• Beoordeeld op: 12 mei 2022

• Slaapzaal met 10 Bedden

Niet heel schoon sanitair, 10 op 1 kamer, in het weekend rumoerig met laat terugkerende gasten.

Midden in het oude centrum, vlakbij station.

• Beoordeeld op: 9 mei 2022

Een belevenis in hartje Edinburgh voor een zeer schappelijke prijs met de nodige faciliteiten.
    • Slaapzaal met 12 Bedden

Huisregels voor de kamer mogen duidelijker; hoe de kluis te gebruiken, bedden zelf verschoenen wel/niet achteraf, elektriciteitsmogelijkheden etc.

We verbleven er 1 nacht, omdat we pas laat in de avond aan kwamen en in de ochtend weer vroeg weg moesten. De locatie was perfect hiervoor. Vlakbij het station dus we waren zo op plaats van bestemming. We konden nog even de pub in welke al om de hoek te vinden waren. We hadden gekozen voor een 12 persoonskamer. Natuurlijk moet je rekening houden met geluiden van anderen gedurende de nacht, daarvoor is het een hostel dus dat hebben wij geaccepteerd. De badkamer/faciliteiten zaten tegenover de kamer, welke boven verwachting 'schoon' waren. Verwacht geen volledige schone ruimtes maar voor de hoeveelheid mensen die er gebruik van maken vond ik het erg goed bij gehouden.

• Beoordeeld op: 5 mei 2022

super goed hostel met vriendelijk personeel maar hygiëne heeft nog Verbeterpunten
    • Slaapzaal met 12 Bedden

hygiëne van douches en wc’s waren niet goed, flessen die mensen lieten staan bleven de gehele week staan en dus niet opgeruimd/ schoongemaakt, erg jammer

gezellige hostel en super vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Leuk om mensen te ontmoeten, niet om uit te rusten!

De hygiëne

De locatie!

• Beoordeeld op: 24 oktober 2023

Goede locatie maar niet schoon of comfortabel. Voor een nachtje is het te doen.
    • Vrouwenslaapzaal met 10 Bedden

De bedden waren erg hard. Daarnaast was het niet zo hygiënisch. De kamer werdt zelden schoongemaakt, de douches en wc werden vaak schoongemaakt maar niet goed waardoor het nog steeds vies was. Ook waren er maar 2 douches en 2 wc's voor ruim 20 personen. Mijn kamer zat aan de overkant van de weg naast een sportcafé waardoor je dat een beetje hoorde. In de ochtend hoorde je de treinen rijden. Ik had verwacht dat er afgesloten lockers waren op de kamer. Echter was dit een afgesloten open kist waardoor al het stof van de bedden en het zand van de vloer in je locker/kist kwam.

De locatie is top! Midden in het centrum en op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Je kunt er gemakkelijk met de bus of Tram komen vanuit het airport.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

korter dan verwacht en niet zoals gehoopt
    • Slaapzaal met 12 Bedden

in de dormroom rook het vies en heb ik niet kunnen slapen vanwege een snurkende kamergenoot. Hierom (en vanwege de geur) ben ik 3 nachten eerder weggegaan (waar ik wel voor betaald heb). verder is het moeilijk om te kunnen slapen in zo’n kamer, omdat de deur veel geluid maakt en de kluisjes naast het bed zijn (deze maken ook veel geluid).

de mensen waren vriendelijk en de douche en toilet was prima schoon.

• Beoordeeld op: 19 november 2021

Voldoende
    • Slaapzaal met 9 Bedden

Beetje duur voor heel simpele faciliteiten (niet super proper), redelijk veel lawaai zeker van de bar

Geweldige lokatie, vriendelijk personeel

Verbleven in november 2021

• Beoordeeld op: 8 november 2023

Prima locatie, fijne sfeer!
    • Slaapzaal met 10 Bedden

‘S nachts werd er luidruchtig gepoetst op de gang

Locatie en personeel bij receptie

• Beoordeeld op: 24 mei 2024

• Slaapzaal met 9 Bedden