2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen: Groot-Londen
  4. Hotelbeoordelingen Hillingdon
  5. Beoordelingen van Radisson Hotel and Conference Centre London Heathrow

Beoordelingen over Radisson Hotel and Conference Centre London Heathrow 4 sterren

Bath Road, Hillingdon, UB7 0DU, Verenigd Koninkrijk

#32 van de 40 hotels in Hillingdon

7,2

7,5

7,3

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Was Oké
    • Cosy Tweepersoonskamer

Het heeft een renovatie nodig alles is oud

Dichtbij het vliegveld

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

• Standaard Kamer

Prijs kwaliteit, de kamers wat aan de verouderde kant. Niet zo groot en vrij basic.

Dichtbij de luchthaven. Ontbijt goed en eten dat w geserveerd ook heel goed. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

• Standaard Kamer

Zwembad was niet in gebruik, ik boek al jaren altijd met een zwembad en had graag gezien dat ze op de site vermelden dat het buiten gebruik was, dan had ik een ander hotel geboekt. De metro was volgens de site 500 meter lopen, ook dat was niet zo je moest eerst een stuk lopen dan een bus pakken die vervolgens naar de metro ging. Ontbijt werd gezegd tot 11 uur, de eerste dag waren we om ff 10 uur daar en moesten we snel wat pakken want het was maar tot 10 uur. Kortom dit was een zeer teleurstellende ervaring en voor de prijs die ik betaald heb zeker niet in verhouding.

Het personeel was aardig en het eten goed

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

alles was volgens verwachtingen

niets

ok ruime keuze

• Beoordeeld op: 13 maart 2023

Prachtig weekend Londen gehad met fantastisch optreden in Royal Albert Hall.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Luchthaven

We misten wel een haardroger in de badkamer. Niet op gelet tijdens de boeking, maar kwam wel in orde na aanvraag aan het onthaal.

Heel vlotte verbinding met openbaar vervoer naar luchthaven. Bushalte bijna vlak voor de deur.

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Luchthaven

de standaard kamer had een slechte badkuip. Het sanitair brokkelde af waardoor er water lekte. Wij hebben een superior kamer in ruil hiervoor gehad.

superior kamer is ruim en schoon. Het ontbijt is top en er is genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 13 februari 2023

• Standaard Kamer

De vriendelijkheid en de betrokkenheid van het personeel. Vooral als iets wilde bestellen aan de bar leek het alsof ze meer met hun zelf bezig waren dan het verzorgen van de klant

Ontbijt was ruime keuze De ruime kamer was netjes en mooie badkamer

• Beoordeeld op: 5 februari 2023

• Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Luchthaven

Locatie. Vlakbij Heathrow

• Beoordeeld op: 30 juni 2022

Hygiëne

We hebben een andere kamer moeten vragen omdat er verschillend insecten aanwezig waren. De andere kamer was netter, maar overal lag er afval in de gangen.

• Beoordeeld op: 19 juni 2022

teleurgesteld
    • Standaard Kamer

was veel te weinig personeel, de airco deed het niet, andere kamer gekregen deed de airco het ook niet.

kwaliteit eten was goed, personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 april 2022

Hygiene in de badkamer

Ontbijt en personeel prima

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Niet voor herhaling!
    • Familiekamer

Ontbijt, schoonmaken van de kamers.

Personeel

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Teleurgesteld
    • Familiekamer

Ouderwets en niet conform site informatie… Enkele personeelsleden lopen harder dan de ander om kwaliteit van het hotel te garanderen. Je benaderd het hotel met een vraag en je krijgt antwoord 4 uur na je bent uitgecheckt. Je dient een verzoek voor late check out in en je krijgt qua antwoord. We doen niet aan vanwege annulering van vluchten op de luchthaven en de kamers zijn verkocht. Bij inleveren van de sleutel word je zsm de deur gewezen op een subtiele manier; the shuttle depart now to the airport…

Alleen de buitenkant was aantrekkelijk te zien, verder niets!

• Beoordeeld op: 31 december 2023

1,0
    Slecht! parkeerplaats was vol!!! in de avond en daarvoor betaal je nog parkeergeld! kamer was smerig onvriendelijk perso
    • Standaard Kamer

Kamer was smerig! hotel is groot, 5 keer verdwaald geen goed uitleg gegeven! welke kant ligt je nodig hebt om naar je kamer te gaan!

Slecht! personeel heel erg onvriendelijk

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

Ontspannend, mooi hotel op goeie locatie met bijzonder vriendelijk personeel en goede faciliteiten.
    • Standaard Kamer

De parking is niet ruim berekend waardoor het altijd een tijdje zoeken is naar een plekje, daar niet van dat deze te betalen is. Op een avond hebben we zelfs geen plaatsje gevonden en moesten we ons wel ongemakkelijk parkeren... Jammer voor de anders ontspannende beleving van het hotel.

Nadat we een bijzonder slechte dag achter de rug hadden waarbij, onder andere, ons initieel geboekt hotel zeer teleurstellend bleek, konden we last minute in dit hotel terecht. Wat een goedmaker! We werden professioneel en zeer hartelijk ontvangen. Er stonden meerdere mensen klaar om onze dag terug aangenaam te maken en volgende dagen zorgeloos en vlekkeloos te laten verlopen. Verrassend: nagenoeg geen vliegtuig te horen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en degelijk voor een keten. De kamers zijn stijlvol ingericht en goed gefaciliteerd. Het restaurant en de bar zijn een genot na een lange dag om daar lekker te kunnen eten of nog van een drankje te kunnen genieten.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

1,0
    Vreselijk en vermoeiend! Zonde van het geld!!
    • Familiekamer

Kamers waren niet schoon en werden niet schoongemaakt. Alleen de bedden werden recht getrokken en schone baddoeken gelegd. De vloer was nog vuil en dit bleef een paar dgn tot wij weggingen. Moest het zelf maar een beetje bijhouden. 1 ste dag een ander kamer gehad omdat die van ons vol met stof zat. Mijn man heeft een allergie en kan hier helemaal niet tegen. Tweede dag terug in het hotel na een dag wandelen, werkt onze kaart niet. Hele gezin weer naar beneden. Wisten niet wat het was uiteindelijk deed de kaart het weer??? Geboekt inclusief ontbijt, maar bij de eerste x gezeur dat we niet voor de ontbijt hebben betaald. Gezien dat ze fout zaten maar alsnog een bedrag gerekend en van de creditcard afgehaald! Zo brutaal!!!! Ontbijt helemaal niet geweldig. Meer warme maaltijden in de ochtend dan verse broodjes en beleg bijv. Borg van 50 pond nogsteeds niet terug gehad. Paar x al berichtjes gestuurd voordat we naar het hotel gingen en weer weggingen. Nooit een reactie ontvangen. Alleen automatische berichten voor aankomst en bij het uitchecken. Niemand reageert op je berichten belachelijk gewoon!! Deze hotel gekozen voor ons gezin maar dit hotel is zeker geen 4 ster waard. Het is alleen de ‘naam’ maar de kamers zijn erg oud. Schreeuwende kinderen helaas ook naast ons. En dit in de avond en vroeg in de ochtend… Chagrijnige personeel. Zo jammer dat we zoveel kwijt waren aan dit hotel. Je kan beter goedkoop en kleiner gaan zitten. Deze dure hotel is het zeker niet waard!!!

Leuke zwembad en een mooie lobby

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Zeer teleurstellend
    • Standaard Kamer

Zwembad was gesloten, is toch wel iets wat je op de booking site moet zetten, ik boek altijd met een zwembad en was zwaar teleurgesteld dat het gewoon dicht is had ik dat geweten had ineen ander hotel geboekt. Volgens site 500 meter lopen naar metro station! Klopt ook niets van je moest eerst naar een busstation lopen en dan met de bus naar de metro al met al veel extra tijd kwijt en net als met het zwembad had ik dat geweten had ik een ander hotel geboekt en qua prijs ( niet echt goedkoop) had ik meer verwacht. Er werd ons verteld dat je tot 11 uur kon ontbijten! De eerste dag waren we in ff 10 uur in de ontbijt zaal en kregen we te horen dat het dus maar tot 10 uur kon. Dit is de eerste keer in al de jaren dat ik boek bij booking.com dat ik (wij) een hele negatieve ervaring hebben gehad wat onze paar dagen London niet echt leuk hebben gemaakt.

Eten en aardige staff

• Beoordeeld op: 1 augustus 2023

Duur overnachten nabij de luchthaven
    • Standaard Kamer

Wat een oude en gedateerde badkamer. Uit de sproeikop kwam nauwelijks warm water. De vloerkleden in de ontbijtruimte zijn vreselijk vies. Je vindt hotels die maar 25% van dit hotel kosten en onbeschrijflijk veel gezelliger, properder en beter zijn.

Het ontbijt was uitgebreid en goed en de bar/lounge waren relatief aangenaam om te vertoeven. Het bed was comfortabel. Het hotel is dicht bij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

• Standaard Kamer

Wachttijd bij de receptie, zelf check inn ging niet goed. Konden de drukte niet aan, kamer dubbel verhuurd!!! Er stond s nachts ineens een man in de kamer van onze dochters. Daarna niet meer kunnen slapen door de schrik.

Er was plek

• Beoordeeld op: 24 juni 2023

• Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Luchthaven

Het was niet heel schoon. Airco werkte niet. Drie keer van kamer gewijzigd waarvan 2/3 keer de airco niet werkte. Dit maakte het heel benauwd. Veel chloor

Het personeel en de locatie

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

slecht middelmatig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Luchthaven

de accommodatie is niet schoon! overal ligt er stof en overal ligt er troep. ook was het zwembad niet open. ik heb dit hotel geboekt zodat mijn gezin veilig gebruik kan maken van de voorzieningen. de veiligheid staat op het spel met de viezigheid.

het personeel. super aardige mensen en dachten mee aan ons. met name Melissa. deze supervisor is een hele goede medwerkster

• Beoordeeld op: 18 maart 2023

Erg slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Luchthaven

Alles, moet nodig gerenoveerd worden. Badkamer vreselijk water koud warm niet te doen enz. Kan nog een heleboel opnoemen wat niet ok is voor een 4*

Helemaal niets

• Beoordeeld op: 9 maart 2023

ik kom hier niet meer terug
    • Standaard Kamer

de badkamers waren oud en vies. Kamers waren klein en de badkamer zat onder de schimmel en gebroken tegels. volgens het personeel kwamen de standaardkamers niet overeen met de foto’s die booking.com aanbied

het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam

• Beoordeeld op: 25 februari 2023

Tijd uitzitten
    • Cosy Tweepersoonskamer

Eten, niet schoon, schimmelvorming douchewand en in de kleedruimtes van het zwembad. Plafond badkamer schilfert enorm, vuile glazen kamer niet omgewisseld, etc. En de koffie in de bar was echt slechtste ooit en ipv van probleem oplossen kwamen alleen maar excuses. Overall zeer gedateerd/versleten indruk. Nooit meer Radisson voor mij.

Goed en gevarieerd ontbijt. Goed bed.