2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk
  3. Hotelbeoordelingen Glasgow
  4. Beoordelingen van Boutique 50

Beoordelingen over Boutique 50 4 sterren

50 Bentinck Street, North West, Glasgow, G3 7TT, Verenigd Koninkrijk

#28 van de 82 hotels in Glasgow

• Beoordeeld op: 16 april 2024

Aanrader!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat miezerig straaltje uit de douche, maar dat is een kleinigheidje

Mooi ingericht, zeer vriendelijk personeel, perfecte locatie en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 18 april 2022

Mooie hotel in hippe buurt in Glasgow
    • Deluxe Familiekamer

De badkamer viel tegen. Het douche systeem werkt slecht en ondanks voldoende ruimte is er een hele kleine wastafel.

Heel vriendelijke ontvangst, ondanks dat wij te vroeg waren konden wij toch al onze kamer in gebruik nemen De locatie van het hotel is heel goed. De kamers zijn mooi ingericht, ruim en comfortabel

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

wegblijven als je een echt hotel zoekt !
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Eigenlijk bijna alles : het begon met de parking, dat hebben ze niet en de straat is geen optie, en de jongen aan de balie wist ons niets in de buurt aan te wijzen ! We hebben verschillende jonge (best aardige) mensen aan de balie gezien : geen éen van hun wist iets nuttigs zoals de metro of bushalte ! Natuurlijk in dat soort "chique" boutique hotel met heel weinig personeel heb je nergens een kleine plattegrond van de omgeving, zoals vaak gebruikelijk is in grote steden... Daarna onze kamer (nummer 8) : beneden onder de begane grond, dus weinig licht, en heel erg klein. We hadden een standaard kamer gekozen, omdat de prijzen nogal hoog waren voor een "comfort" kamer (op de verdieping) maar eigenlijk is het beneden standaard. Helemaal geen plek om spullen neer te zetten : een veel te kleine bureautafel vol met onnodige dingen (een platenspeler, die niet eens werkte !), alleen 1 stoel om onze kleren te zetten (wij waren met z'n tweeën) en geen prullenbak in de kamer (enkel de kleine van de badkamer) Het bed was kapot aan mijn kant : ik viel er bijna van af, zo beschadigd was het matras. De deur van de badkamer was doorzichtig : ja, echt, hoe dom kun je zijn als designer !!! Mijn nachtlampje deed het niet : aan de balie gaven ze mij een andere gloeilamp met hetzelfde resultaat. En niemand heeft zich verder bekommerd om de lamp die het niet deed, terwijl we daar 3 nachten hebben geslapen ! Ik vermoed dat de la:mp al langer stuk was, maar ze doen er niets mee... De cleaners hebben de eerste dag de prullenbak niet leeggehaald en de tweede dag het bed niet opgemaakt, terwijl ze iedere keer de handdoeken meenamen, wat helemaal niet nodig was !!! Dan het ontbijt : we hadden zoiets nooit gezien, koffie in zakjes zoals thee, niet oplosbaar nee, zoals je thee maakt ! Natuurlijk niet te drinken. Alleen 1 soort brood (van de supermarkt) aanwezig, en de croissants niet vers.

De locatie naast Kelvingrove Park en het museum dat echt fantastisch is. Genoeg pubs en restaurants in de buurt (al is de straat zelf heel rustig) De douche was lekker. Televisie OK en groot, spiegels aanwezig in de slaapkamer : je hoef niet iedere keer naar de badkamer te lopen voor je makeup ofzo. Ze hadden paraplus bij de ingang, wat goed van pas kwam met het weer dat we hebben gehad.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

• Deluxe Familiekamer