2. Hotelbeoordelingen Verenigd Koninkrijk

100 - 110 Euston Road, Camden, Londen, NW1 2AJ, Verenigd Koninkrijk

#225 van de 1.009 hotels in Londen

7,6

• Beoordeeld op: 29 april 2024

Fijn verblijf in modern hotel op perfecte locatie
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

schoonmaak van kamer kon beter (o.a. stoffig en lege shampoo fles) ook airco werkt niet naar behoren

Perfecte locatie, direct naast St. Pancras. Vriendelijk personeel en werkelijk fantastisch ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Prima voor twee personen .
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Sofa bed was extreem klein ik denk 130 breed dus absoluut niet voor twee kinderen geschikt . Ook volledig doorgezakt moesten matras op de grond leggen .

Goede ligging vanuit de trein

• Beoordeeld op: 18 maart 2024

We hadden een zeer aangenaam en zorgeloos verblijf.

Niets.

We hadden deze accommodatie gekozen omdat ze vlakbij Saint-Pancras Station gelegen was en we de bagage in bewaring konden geven zowel bij aankomst als vertrek. Bij aankomst leek onze kamer reeds beschikbaar en konden we ons zelfs al dadelijk een beetje opfrissen. Bij vertrek konden we probleemloos onze bagage in bewaring geven. Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. De keuze was zeer uitgebreid. Alle personeelsleden waarmee we in contact kwamen waren erg behulpzaam en vriendelijk. Bij een volgende reis naar Londen kom ik zeer hier terug.

• Beoordeeld op: 10 maart 2024

Hip hotel op top locatie!
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Ondanks dat de kamer prima was, het ligt niet helemaal in lijn met hoe bijvoorbeeld de lobby is. De kamers kunnen een kleine renovatie gebruiken, om het allemaal iets ‘frisser’ te maken. Maar heel eerlijk, we hebben er echt alleen geslapen, dus we hebben er niet veel last van gehad!

Echt een super fijne locatie op 3 minuten lopen van het St. Pancreas trein en metro station. Fijn om aan te komen (en ook voor vertrek) maar ook om met de metro de rest van de stad te verkennen! Ook kun je lopend veel fijne plekjes bereiken. Het hotel heeft een fijn restaurant voor lunch en diner en ook het ontbijt was erg lekker. Het is allemaal wel wat prijzig, maar dat is alles in Londen dus het ligt wel in lijn met de prijzen die je in Londen vind. Wel werd iedere dag de mini bar gratis aangevuld! Het is een hip en sfeervol hotel en zou hier zeker nog een keer verblijven.

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

Prima
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Veel geluidsoverlast van de straat buiten. Kamer was aan de kant van een drukke weg waar veel hulpdiensten langs kwamen met loeiende sirenes. Weinig geslapen.

Goed, gevarieerd ontbijt en vriendelijk behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 19 februari 2024

Goed bereikbaar hotel met goed ontbijt.
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Restaurant 's avonds best van tevoren te reserveren, voor ons was geen plaats meer, in nabijheid gelukkig voldoende alternatieven. Kamers waren aan de warme kant, raam kon niet open. Na melding bij het overigens zeer vriendelijke personeel werd aangegeven dat blijkbaar in de winter de airco wordt afgezet en enkel de verwarming draait. Op de bovenste verdiepingen kan het daardoor warm worden bij mooi weer (10 graden). Er werd aangeraden om alles af te zetten maar met vier op een kamer was dat geen optie.

Vriendelijk personeel Mooie propere kamer Voldoende toiletartikelen in de badkamer, op aanvraag zelfs een extra set met watjes gekregen Lekker uitgebreid ontbijt Dichtbij drie treinstations en metrostations Slaapbank voor de kinderen (7j en 10j) aan de smalle kant, maar voor twee nachten oké.

• Beoordeeld op: 16 februari 2024

Pullman St.Pancras
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

De kamers waren erg warm, de ramen konden maar op een klein standje open. Logisch vanwege de hoogte. Ventilatie stond aan maar hielp weinig. Bij het ontbijt was het soms zo druk dat we het op hadden voordat de koffie geserveerd was.

De locatie was top. De sfeer was gezellig. Prachtige aankleding van het hotel! De kamer was netjes. Het eten was voortreffelijk. Personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

Genoten van London

nvt

ontbijt uitgebreid en goed. Personeel heel vriendelijk. Locatie goed ivm reizen Eurostar en goede omgeving

• Beoordeeld op: 11 februari 2024

Een fantastisch verblijf
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt was uitstekend met veel keuze en ook het personeel heel vriendelijk en behulpzaam zeker een hotel om aan te raden

• Beoordeeld op: 6 januari 2024

• Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Weinig tot niets… de bedbank was helemaal ok voor onze dochter maar leek ons misschien wel aan vernieuwing toe

Wij kwamen in de loop van de ochtend aan in het hotel en mochten onmiddellijk en ver voor het check-in tijdstip, op onze kamer. Het personeel was steeds heel vriendelijk en attent. De kamer had een mooi zicht op de stad. Het ontbijtbuffet was goed en het ontbijtruimte is leuk ingericht. Onze bagage konden we na het uitchecken kosteloos, nog de hele dag in het hotel achterlaten.

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Ideaal voor stedentrip
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Badkamer is een beetje klein.

Prima hotel vlakbij internationaal treinstation (Eurostar) en veel metrolijnen.

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Leuke, ontspannende citytrip!
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitgebreid, lekker ontbijt! Personeel was zeer vriendelijk en hulpvaardig. Ook het eten in het restaurant was zeer lekker. Dessertjes waren top. Kamers waren ook dik in orde. Zeer netjes en proper.

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Heel fijn
    • Superior Kamer met een Kingsize Bed en een Slaapbank

Toiletten beneden veel kranen stuk, ontbijt was goed maar geen variatie

Locatie en het personeel waren top

• Beoordeeld op: 19 december 2023

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Restaurant was eigenlijk te klein in vergelijking met het aantal kamers in het hotel. Bij aankomst konden we niet meer in het restaurant terecht omdat het volzet was. Voor het ontbijt op bepaalde uren wachttijden tot een half uur.

Degelijke kamers. Heel vriendelijk personeel. Dichtbij alle openbaar vervoer.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

Ligging

• Beoordeeld op: 9 oktober 2023

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Of de airco staat aan met veel lawaai, of het raam staat open met nog veel meer lawaai. En uit dan wordt het snel warm. Toch enkele haren gevonden (lang en blond, dus niet van ons).

Locatie, modern gebouw en goed bereikbare kamers en restaurant. Kamer heeft verder alle faciliteiten, ook waterkoker en koelkast.

• Beoordeeld op: 23 september 2023

Ok, maar niet voor herhaling vatbaar omwille van onvriendelijk personeel.
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

Personeel was absoluut niet vriendelijk.

De accommodatie was goed. Goede, propere kamer.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

Locatie heel fijn bij St. Pancras. Iets betere prijs-/kwaliteitsverhouding zou mooi zijn.
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tapijt in de kamer bij de badkamer ingang aardig versleten, kamers kleiner dan je verwacht voor deze prijs. Handdoeken werden niet goed verwisseld en we misten een toiletborstel.

Locatie bij treinstation, zeer vriendelijk personeel, prima bedden, fantastisch ontbijt en uitstekend eten in de avond. Centrale ruimtes luxueus ingericht. Neem vooral de lift naar de 16e verdieping om van het uitzicht te genieten!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

Geweldig hotel met gezellige cocktailbar en goed restaurant
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De liften werden niet allemaal gebruikt (1 stond vaak vast op de 15e / 16e verdieping) waardoor je veel liften voorbij moest laten gaan voordat je erbij paste (stonden dan te vol)

Het restaurant en de cocktailbar met live muziek waren geweldig !!!! De bedden waren heerlijk zacht. Het personeel was zeer vriendelijk. Een aanrader dus...

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Prijs is OK Maar ietsjes duur

De location. Kamet was prima. Hotel / lobby leuk aangekkeed

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

• Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Stroom was soms weg in de kamer. Snachts wakker omdat er een heel irritant geluid was. Ze dachten dat het de airo motor was. Die hadden ze vervangen maar na 2 nachten was het ratel geluid terug.

Personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 juli 2023

Comfortabele hotelkamer voor 1 nacht verblijf juist naast st pancras international trainstation
    • Classic Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Centrale ligging naast Pancras International, comfortabele hotelkamer, goed bed, behulpzame receptie (ontbijt om 5.00 h mee in goodie bag!)

• Beoordeeld op: 16 juni 2023

Luxe hotel op super locatie
    • Classic Kamer met Kingsize Bed

personeel leek wat overwerkt. wel vriendelijk maar bij het brengen van het drankje gelijk de betaalautomaat onder je neus. Dat had anders gekund

de locatie, 5 minuten van de trein en metro. luxe hotel met ruime kamer. gezellige lobby.

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

locatie en het ontbijt!