3. Hotelbeoordelingen: Ile de France

Moderne kamer en goede ligging bij Paris La Défense

• Beoordeeld op: 29 oktober 2023

Fijne verblijf
    • Studio (2 Volwassenen)

Beperkte parkeergelegenheid. Verouderde inrichting.

De gunstige locatie. Het is dichtbij openbaar vervoer. Het personeel van het hotel is zeer gastvrij en behulpzaam. Dit draagt bij aan een positieve ervaring.

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Recidhome Bois Colombes Monceau
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Lawaaierig door de afzuiging op dak (7e verdieping), parkeer garage onverlicht en lastig in parkeren en uitrijden met een brede auto (electrische SUV)

Goed hotel voor een paar nachten, goede locatie en restaurants op loop afstand. Bad om in te douchen is wellicht voor sommige te krap en klein. Parkeer garage te reserveren.

• Beoordeeld op: 8 juni 2023

fijn voor kort verblijf
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

keuken was echt vervallen, vaatwasser was kapot. 1 zijde van de kledingkast konden we niet gebruiken omdat daar een kapotte airco in was opgeslagen, niet handig voor de gast. het halletjes rook muf

de ligging is goed. we kochten een dagkaart voor het OV en zo was je binnen 15 minuten op centraal station. station zelf ca 10 min lopen, ideaal. om de hoek van het hotel een fijn bakkertje, parkje en eettentjes. konden ondergronds gratis parkeren

• Beoordeeld op: 1 mei 2023

verschillende mankementen in hotelkamer

makkelijk bereikbaar per trein vanuit Parijs

• Beoordeeld op: 12 april 2023

Ruim appartement met grote buitenruimte in rustige buurt met goede treinverbinding naar het centrum
    • Studio (2 Volwassenen)

De inrichting van het appartement en de keuken zijn wat verouderd. Maar alles werkt naar behoren.

Het hotel ligt in een prettige en rustige buurt met alle benodigde voorzieningen (parkeerplaatsen, supermarkt, treinstation). En toch dicht bij het centrum (25min met trein). Het ruime 2 kamer appartement had een mooi dakterras met uitzicht over Parijs.

• Beoordeeld op: 6 januari 2023

Hadden het heel goed naar onze zin.
    • Studio (2 Volwassenen)

Wankele tafel. Hotel kan een opknapbeurt gebruiken.

Rustige locatie. Met de fiets konden we snel het centrum van Parijs bereiken. Bakker en supermarkt recht tegenover het hotel. Hygiëne goed. Balkon.

• Beoordeeld op: 3 januari 2023

prijs-kwaliteit was oké
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

veel kleine dingen kapot, eenvoudig te repareren door technische dienst

rustige locatie, veilige wijk

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

• Studio (2 Volwassenen)

De locatie was geweldig. Nette buurt. De Monoprix supermarkt kon je (op het pleintje tegenover het hotel) in een paar minuten lopen bereiken. Daarnaast had je een bakker. Wij hebben dus geen duur ontbijt genomen in het hotel, maar zelf verzorgd. Naast het hotel is een pizzaria. Hier kun je 's avonds heerlijk eten. Zeer netjes met leuk terrasje. De kitchenette stelde niet veel voor. Pannen zonder steel of handvat. De koekenpan was wel handig om eieren te bakken. Geen waterkoker alleen een koffiezetapparaat aanwezig. Kleine vaatwasser wat heel fijn was, maar hij maakt veel lawaai. Dus niet aanzetten als je wilt gaan slapen. Er waren geen vaatwas tabletten aanwezig. We hadden geen dagelijkse schoonmaak erbij, schijnbaar hadden we dat extra moeten bijbetalen bij het inchecken. Dit was ons niet verteld. Op dag drie hebben we dus zelf de handdoeken moeten verwisselen en het vuil weggebracht. Kluisje werkte niet omdat er geen batterijen in het slot aanwezig waren. De douche hing een beetje losjes aan de muur boven het bad (dus een hoge gladde uitstap) Maar wel veel opbergruimte bij de wastafel en de föhn werkte. Wat losse laminaat plakjes, gaatjes in de gordijnen en iets verf aan het afbladderen van de douche deur. Dichtbij het treinstation Bécon les bruyères. Hier kun je overdag een weekkaart kopen (Navigo Découverte) voor al het vervoer in Parijs. De matrassen waren aan de harde kant. Verduisterende gordijnen...al met al een goede prijs-kwaliteit verhouding voor dit hotel. Ik zou zeker terug komen in dit hotel bij een bezoek aan Parijs.

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

fijn

balkon ruim netjes

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

• Grote Studio

wat afgeleefd, heeft opfrisbeurt nodig

ligging ruime kamer met voldoende mogelijkheden( koelkast, microgolf, …)

• Beoordeeld op: 13 maart 2022

Mits de nodige renovatie heeft hotel mooi potentieel
    • Studio (2 Volwassenen)

Hotel heeft opfrissing nodig, wat afgeleefd. Verfwerk beschadigd, zetelbed niet proper.

Ligging

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 5 januari 2022

superverblijf met zeer goede service

niks

locatie, hygiëne en voorzieningen de service toen onze kamer nog niet klaar was, we kregen een suite upgrade gratis. supervriendelijk personeel. dichtbij station becon l bruyeres, altijd makkelijk

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 24 oktober 2021

• Studio (2 Volwassenen)

Vriendelijk ontvangen en prima plek buiten de stad om centrum van Parijs te bezoeken. Bus om de hoek die je naar La Defense brengt en vandaar met metro of trein naar centrum. Kan alleen geen kaartje in bus kopen en advies om gewoon in te stappen. Verder veilige plek, parkeerplaats onder aparthotel , bakker om de hoek, restaurantje op loopafstand. Kamer van studio niet groot, maar prima verblijf om te overnachten. Wij hebben niet gebruik gemaakt van het ontbijt.

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

Fijn verblijf, maar wel wat verbeterpuntjes ;-)
    • Appartement met 1 Slaapkamer (4 Volwassenen)

Appartement geboekt voor 4 personen, met 1 slpk. Bij de receptie vraagt men mij of we met 3 zijn, nee dus... We krijgen de sleutel van de kamer, en dan blijkt dat dit een gewone 2-persoons kamer is. Terug langs de receptie, en uiteindelijk ontvangen we dan de badge voor het appartement. Bij het binnenkomen merken we meteen dat er gerookt was, dus meteen alle vensters wagewijd open. (ook even gemeld bij de receptie, met als oplossing wat 'luchtverfrissers') Verblijf was netjes, maar ook niets meer dan dat. We vonden onder de zetel/uittrekbed nog wat 'afval'... Mini-kitchenette biedt wat opties, maar qua servies ed zeer beperkt. Enkele 'afwasblokjes' en ook een sponsje oid was handig geweest. Het bed in de woonruimte (slaapzetel) stelt zwaar teleur. Dunne matras waardoor je de veren ed voelt, en maakt ook aardig wat lawaai als je ook maar een beetje beweegt. Je kan bij het boeken ook vragen om een parkeerplaats te huren in de ondergrondse garage (aan €14/dag). Dat blijkt pas mogelijk bij aankomst, en naargelang beschikbaarheid. Zou handig zijn dit ook effectief te kunnen vastleggen bij reservatie. Wij hadden geluk, en dat is best handig want je parkeert gewoon onder het gebouw en komt met de lift rechtstreeks in de lobby.

Locatie is goed. Zeer rustige omgeving, bushalte vlakbij die je snel tot het centrum brengt. Aan de overzijde van de straat een bakker en supermarkt. Het appartement met 1 slpk had ook een dakterras wat wel zeer fijn was met het mooie weer - ontbijt in het zonnetje. Wel veel lawaai van installaties van omliggende gebouwen, slapen met het raam ver open is geen optie zonder oordopjes. Lakens en handdoeken aanwezig. Parkeermogelijkheid onder het gebouw is zeer handig, en de prijs van €14/dag is ok (parkeren op straat kost al gauw €35/dag).

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

Oude meuk

• Beoordeeld op: 17 september 2021

Teleurstellend
    • Studio (2 Volwassenen)

De kamer kan wel een opknapbeurt gebruiken, zeker als je er langere tijd verblijft. De kamer was klein en erg gehorig aan de straatkant. Automatisch schone handdoeken zou fijn zijn, nu moet je er om vragen. Omdat het een appartement hotel betreft kan er wel een nieuwe eettafel komen. Die van ons was erg onstabiel.

De ligging is perfect, de badkamer was redelijk. Het personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 augustus 2021

• Grote Studio

Keuze van het ontbijtbuffet en smalle parkingplaatsen

Netjes, vriendelijk personeel, aangenaam kader, heel mooi uitzicht op het park.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2022

• Beoordeeld op: 5 oktober 2022