3. Hotelbeoordelingen: Ile de France

3, Boulevard de Grenelle, 15e Arrondissement, 75015 Parijs, Frankrijk

#817 van de 1.621 hotels in Parijs

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

• Familiekamer

Ontbijt was wat aan de karige kant. Ik had bv croissants verwacht bij het ontbijt, we zijn tenslotte in Parijs. Koffiemachine werkte niet naar behoren. Verder oké.

Perfecte locatie. Metro-halte vlak voor de deur, de Eiffel-toren ligt om de hoek, enkele relatief goedkope eetlocaties vlakbij. Vriendelijk personeel. Kamer was comfortabel. Geen geluidshinder, hoewel we aan de straatkant sliepen.

• Beoordeeld op: 27 januari 2024

Een prima hotel voor een paar dagen in Parijs, vlakbij de Eiffeltoren
    • Classic Tweepersoonskamer

Niets. Gewoon een prima hotel naast de Eiffeltoren!

Heel goede locatie met ondergrondse parkeerplaats op 50 m, Metro tegenover, de Seine om de hoek. Aardig en behulpzaam personeel. Kleine hotelkamer, maar het is dan ook centrum Parijs. Heel goed ontbijtbuffet voor minder geld dan de bistro's rondom het hotel.

• Beoordeeld op: 12 december 2023

• Classic Tweepersoonskamer

-Reageert soms niet binnen 24u op vragen -Ook ruime tijd op voorhand gevraagd voor kamer niet aan straatkant, maar toch gekregen en dus geluidsoverlast van het verkeer -Metro er tegenover voor een tijdje gesloten -vast tapijt

-Locatie achter Eiffeltoren -Ruime kamer -Goede badkamer -Lift -Je kon je bagage stockeren -Stopcontacten genoeg -Castorama ondergrondse parking naast de deur -Receptie zeer behulpzaam en vriendelijk -Goede bedden

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Super locatie en toch heerlijk rustig
    • Classic Tweepersoonskamer

Eigenlijk was alles goed.

Perfecte plek, vriendelijke mensen en heel rustig. We konden gewoon met open raam slapen en er was geen lawaai

• Beoordeeld op: 27 oktober 2023

Prima Hotel met vriendelijk personeel met een prachtige locatie voor de Eiffeltoren
    • Driepersoonskamer

Niks alleen zat de deur net op slot toen ik na de licht show wou meneer was in de kelder maar heb uiteindelijk gered

Locatie, Eiffeltoren om de hoek gezellig cafés en restaurants in de straat met goed eten

• Beoordeeld op: 12 oktober 2023

Location

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Goed hotel voor 1 nachtje Parijs met perfecte ligging.
    • Club Kamer

Onze kamer was aan de straatkant, best wel lawaaiierig.

We vonden de ligging zeer goed, handig met metrostation recht tegenover het hotel. Op wandelafstand van de Eiffeltoren. Het personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was voldoende.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2023

Mooie kamer, met aardig personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

Het personeel was erg aardig

• Beoordeeld op: 30 augustus 2023

goed
    • Driepersoonskamer

De vriendelijkheid en gedienstigheid van het personeel

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

• Superior Kamer

De airco werkte niet, maar men heeft dit wel gecompenseerd.

De ligging, kort bij de Eiffeltoren. 24/24 toegankelijk en bemand

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Fijn hotel, centraal gelegen met alles wat je nodig hebt op loopafstand.
    • Familiekamer

We hadden een familiekamer. Dit bleek een twee losse kamers te zijn met een tussendeur. Er was geen ruimte voor een zitje of tafeltje waar we samen konden zitten. Ook was de airco in 1 van de kamers stuk. Hier stond een ventilator. De eerste nacht was het hierdoor erg warm. Nadat de airco op de andere kamer de hele dag aangestaan had, was het beter te doen. We hebben wel een flink bedrag teruggekregen hiervoor!

De locatie is perfect, IJffeltoren is om de hoek en metro voor de deur (die hoor je nauwelijks). Heerlijk centraal in de stad, dus veel op loopafstand. Auto konden we heel vlak bij in een garage parkeren. Goed geregeld.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2023

Super
    • Classic Tweepersoonskamer

Bijzonder vriendelijk personeel en een goede ligging, perfecte uitvalsbasis om Parijs te bezoeken. Stille kamers, geen lawaai van de lift.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Weg goed!
    • Classic Tweepersoonskamer

De locatie was geweldig. Om de hoek bij de Eiffeltoren. Het ontbijt Wessel erg goed. Zelf verse jus orange persen. Kamer klein maar wel netjes. Badkamer vloer zat een scheur in maar was niet scherp. Tegenover de metro. Parkeren ging erg makkelijk in de parkeergarage een paar meter verder. Een échte aanrader.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Super locatie en geweldig personeel!
    • Familiekamer

Super locatie en heel aardig personeel! Winfried was een super host! Een gastheer die zijn vak verstaat. Audrey had een heerlijk ontbijt. De receptie is 24/7 bemand wat fijn is als je laat terug bent van een geweldige avond in Parijs. We hadden een familiekamer wat bestond uit een ruime kamer en een wat kleinere die verbonden waren via een gang die je weer kon afsluiten. Superoplossing is dat. Bedankt Winfried!

• Beoordeeld op: 28 juli 2023

Fijn, gastvrij hotel!
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamers mogen wel een upgrade gebruiken. Vloerbedekking is aan vervanging toe.

Mooi hotel! Zeer gastvrij personeel! Dichtbij de Eiffeltoren en tegenover het metrostation, ook vlakbij de Toot-bus. Restaurants en supermarkt om de hoek. Wij hadden het geluk van een ruime kamer aan de binnenzijde van het hotel, zodat we geen geluiden van buiten hoorden. We komen er graag nog eens terug!

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

• Driepersoonskamer

Personeel bijzonder vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

• Classic Tweepersoonskamer

Dat was het tapijt in de kamers super vies.

Heel dichtbij de Eiffeltoren super mooi en leuk als je helemaal Parijs fan bent. Personeel in het Hotel super hulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 mei 2023

Prima verblijf, alleen een paar dingen die misschien anders kunnen
    • Classic Tweepersoonskamer

Kamer was kleiner dan we dachten. Ruimte om 2 koffers op de grond te leggen was er niet. Ik had een raam kleiner gemaakt, zodat je een klepraampje hebt, die je dan open kon maken. Nu moest het hele raam open. Of het raam wat helemaal open gaat, ook als kiepstand laten zetten, kregen wij niet voor elkaar. De volgende ochtend hadden we het vaak warm. En de airco konden we zelf ook niet lager zetten. De lakens zou ik met elastiek doen, zodat deze beter bleven liggen, nu lagen ze vaak halverwege het matras. Wij legde onze handdoeken als we die gebruikt hadden op de grond, deze werden een paar keer van de grond gehaald en ergens over heen gehangen, wat wij niet zo hygienisch vonden, die handdoeken gebruikte we niet meer. Wc leek niet goed door te trekken, of de waterdruk niet goed was. Er waren gebreken te zien die wel gemaakt waren, maar zag er niet zo netjes uit. Gehorig vanaf de gang. Ontbijtzaal was warm en klein, we hebben iig de 1e ochtend bij andere mensen aan tafel gezeten. Het kleine lampje bij het bed werd heet, je zou je eigen kunnen verbranden.

Locatie was perfect. Vlakbij de metro, waar je in een half uur bij een bezienswaardigheid was. Vlakbij de Seine en Eiffeltoren. Vriendelijk personeel. De sleutel gaf je af als je weg ging. Goed idee. Kan je die iig niet kwijt raken. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 mei 2023

goede locatie midden in Parijs met vriendelijk personeel
    • Classic Tweepersoonskamer

vriendelijk en betrokken personeel en de locatie.

• Beoordeeld op: 4 mei 2023

• Classic Tweepersoonskamer

Locatie is uitstekend! Alle bezienswaardigheden is vanuit hier makkelijk te bereiken met de metro en is op loopafstand van de Eiffeltoren en de Seine. Leuke eettentjes rondom het hotel. Hotel personeel is zeer vriendelijk en attent! Communiceren in het Engels is geen probleem. De standaard kamers zijn aan de kleine kant maar zelf vond ik dit geen issue. Dagelijks worden de kamers schoongemaakt, handdoeken worden niet dagelijks verschoond enkel op aanvraag. Ontbijt is oké, op de kamer is ook een minibar aanwezig. Voor een volgend trip zal ik opnieuw hier verblijven!

• Beoordeeld op: 29 maart 2023

Goede uitvalsbasis vlakbij OV. Nette kleine kamers.
    • Classic Tweepersoonskamer

lange incheck tijd. De kamer was niet gereed op de afgesproken tijd. En het waren geen losse bedden maar een 2 persoons bed.

De locatie vlakbij de metro.

• Beoordeeld op: 28 maart 2023

De kamer was wat klein voor 3 personen

De locatie was top en het personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 7 maart 2023

geweldig

nvt

perfecte locatie, hygiënisch en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 maart 2023

Citytrip met mijn 2 volwassen kinderen waar dit hotel een heel prima onderdeel van was.
    • Driepersoonskamer

De wc zou iets krachtiger door kunnen spoelen.

De lokatie, parkeergarage dichtbij en heel vriendelijk personeel.