3. Hotelbeoordelingen: Provence-Alpen-Côte d'Azur

#6 van de 15 hotels in Cabriès

7,5

• Beoordeeld op: 9 mei 2024

Geen eigen zitje buiten.

Ligging, afgesloten parking, centraal zitje, strijk kamer.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2023

Het was een heerlijk rustig plekje waar je je helemaal kon ontspannen en het zwembad is super lekker
    • Superior Tweepersoonsstudio

De handdoeken iets vaker verschonen. En als je later voor het ontbijt kwam werd er niet altijd goed aangevuld. Het lag soms ook aan wie er die dag werkte. Wij gingen dus elke morgen vroeg uit bed om toch heerlijk te kunnen ontbijten. Want wat er was was heerlijk. Verschillende broodjes, beleg, yoghurts, actimel en noem maar op. Hele lekkere koffie!!

De badkamer was groot zat, de douche deed het prima alleen vind ik 1x per week 2 handdoeken een beetje te weinig. Uiteindelijk ben ik om schone gaan vragen. Personeel was erg behulpzaam: de 1ste kamer hadden we vreselijk last van mieren. Na 2 dagen kregen we een andere kamer. Bedden waren goed.!!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

• Superior Studio met 2 Bedden

De harde muziek van het terrein ernaast. Op de donderdagavond vond er een festival o.i.d. plaats tot middernacht, m'n bed trilde, zo hard stond de muziek. Buiten zitten was geen optie, met deuren dicht binnen was al eigenlijk niet te doen. We waren hierover niet van te voren geïnformeerd. Hotel heeft niet op m'n klachtenmail hierover gereageerd. Andere dagen kwam er ook muziek van dat naast gelegen terrein, maar was gewoon prima (je moet wel van het genre houden).

Ruime kamer. Klein maar prima eigen terrasje. Fijn keukentje met alles wat je nodig hebt.

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

Meer dan uitstekend.
    • Superior Tweepersoonsstudio

Bij aankomst was de poort dicht en kon je geen rechtstreeks contact met de receptie krijgen. Aanwijzing voor de bel kan beter. Ook vantevoren vermelden dat de toegang tot het terrein is gesloten. Wij kwamen rond 22.00 uur aan.

Goede moderne kamer met kitchenette en het zwembad

• Beoordeeld op: 15 september 2022

• Superior Tweepersoonsstudio

Piepklein terrasje. Je kon er 's avonds niets drinken, geen bar. Ook niet aan het zwembad.

Heel goed en groot bed. Mooi zwembad met heel leuke trappen om in te gaan.

• Beoordeeld op: 14 september 2022

• Superior Tweepersoonsstudio

Het poetsen was oppervlakkig maar dit wisten we op voorhand.

Accomodatie is goed gelegen en alles was aanwezig in de kamer om op jezelf te kunnen verblijven.

• Beoordeeld op: 12 september 2022

Eenmaal gevonden, een prima verblijf.
    • Superior Tweepersoonsstudio

Route via Google Maps erg slecht, binnenkomen is ook niet helemaal logisch dus niet meteen de beste 1e indruk.

Hele mooie kamer, prima zwembad en alles netjes.kqmer van alle gemakken voorzien, zelfs een mini vaatwasser.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2022

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer

wanneer er meer gasten verbleven werd de ontbijtruimte te klein en rumoerig, moest er meer gedaan worden aan onderhoud zowel de kamers en deel van de tuintjes aan de kamers zou het een ster meer waard zijn! schoonmaakpersoneel poetst niet in detail! dit is wel jammer waardoor de waardering daalt, het is echt wel een mooi complex maar denk te weinig personeel met de juiste inzet.

logies, zwembad, ontbijt waren zeker aangenaam!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Goed verblijf maar kon beter
    • Superior Tweepersoonsstudio

Tot heel laat luide muziek van de tennisclub ernaast Niet super netjes gekuist zwembad “handdoek leggen” was belachelijk. Mensen die ‘s ochtends hun handdoek kwamen leggen en pas in de namiddag daadwerkelijk kwamen Ontbijt was dikwijls complete chaos, zeker wanneer je later aanschoof

Ruime studio met alle benodigdheden. Groot domein en goed afgeschermd Goede uitvalsbasis voor steden rondom te bezoeken Vlakbij talrijke winkels en eetgelegenheden

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

• Studio Appartement

Het was proper, voldoende ruimte en het zwembad was lekker warm... De locatie was in the middle of nowhere en dat was wel leuk!

• Beoordeeld op: 19 juli 2022

Goed , schoon en veilig verblijf
    • Studio Appartement

iets te ver van Marseille gelegen

Mooi veilig afgesloten complex . Leuke omgeving met heel veel winkels , restaurants , fastfood ketens om de hoek

• Beoordeeld op: 22 september 2021

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Het kinderbedje dat we gevraagd hadden was enkel een reisbedje zonder matras. Ze zijn de dag erna direct een matras gaan kopen en een speeltje voor onze kleine. Super service! Vriendelijk personeel. Zeer proper zwembad. Het domein is veilig afgesloten en in een doodlopende straat.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2021

• Superior Studio met 2 Bedden

De kamer was oppervlakkig gepoetst. Stof op de kasten, haren in de douche, kitchenette was ´vettig´. Klein terras waar ´s morgens wel rekening moet gehouden worden met de sproeisystemen om te vermijden dat je stoelen en handdoeken nat worden.

Het ontbijt was gevarieerd, voldoende keuze. Geluidsdichte muren : hebben een paar dagen zeer luidruchtige buren gehad, hadden enkel hiervan last op ons terras, op de kamer merkten we er niets van.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Verblijf van een week
    • Superior Studio met 2 Bedden

- afstand tot bezienswaardigheden is snel 1 uur of meer rijden (bv Gordes, Verdon, Colorado Provençal..) - geen informatie folders omtrent de regio (to do, restaurant,…). Personeel kon hier ook niet bij helpen - badkamer is net maar in leefruimte wel nog wat stof en spinnenwebben aanwezig - tafel en stoelen op terras zouden aangepast kunnen worden zodat eten mogelijk is. Nu eerder enkel voor iets te drinken - ruime keuze ontbijt maar aanvulling ontbrak wel vaker (bv stokbrood)

- mooi, groot en goed onderhouden zwembad. We stonden ook versteld van de rust die rond het zwembad heerst. - dichtbij winkelcentra en eetgelegenheden (veelal fastfood) - (afgesloten) terras is een fijne ervaring - mooi ontbijt - studio is praktisch en fijn vertoeven. Badkamer is een grote plus met fijne regendouche. - recent vakantie park

• Beoordeeld op: 2 augustus 2021

Aangenaam verblijf in de buurt van Marseille
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Terras valt tegen. Zeer klein en weinig privacy (niet echt afgescheiden van buren). Goed om wat handdoeken te hangen drogen, maar niet echt gezellig om 's avonds te vertoeven.

Fijn en uitgebreid ontbijt. Mooi en modern zwembad. Locatie met alle nodige faciliteiten (wel auto nodig om boodschappen te doen). Goede uitvalsbasis voor het verkennen van het departement Bouches-du-Rhône.

• Beoordeeld op: 27 juli 2021

Goede verhouding prijs/kwaliteit - centraal gelegen.
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Bij onze aankomst was het personeel aan de receptie niet vriendelijk. De daaropvolgende dagen was het wel beter. Het vriesvak in de ijskast koelde niet voldoende. Niet mogelijk om er ijsjes in te bewaren. In de badkamer liep de douche niet goed door. Na tussenkomst van het personeel bleef het probleem voortduren. Geen mogelijkheid om buiten te eten - er staan wel stoelen maar geen tafel buiten (enkel bijzettafeltje)

De studio met mezzanine was proper. Er was voldoende opbergruimte. Het bed was heel goed. Zwembad was heel proper - goede ligbedden en parasols. Het was een centraal gelegen locatie!

• Beoordeeld op: 20 juli 2021

Niet helemaal tevreden
    • Driepersoonsstudio

Accomodatie is gelegen op een locatie waar je enkel met de auto weg kan. Vooral ''s avonds is dit een beetje jammer.

Mooi zwembad

• Beoordeeld op: 19 juli 2021

Fraai appartement

Appartement heel ruim. Mooie badkamer. Zwembad met prima voorzieningen

• Beoordeeld op: 19 juli 2021

Luidruchtige buren

Hygiene

• Beoordeeld op: 14 juli 2021

Goed ontbijt en zwembad in een modern complex, centraal gelegen tussen Marseille en Aix-en-Provence
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Het tweepersoonsbed was comfortabel, maar bevond zich net onder het dak en het was er daardoor wel redelijk warm (airco koelde boven minder). We hadden dit al gelezen in reviews en hadden daarom zelf een ventilator meegenomen. De slaapbank was niet echt comfortabel als bed.

Moderne kamer en modern sanitair. Zwembad was ook prima. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

• Superior Tweepersoonsstudio

Badkamer was nog vuil. 1 vuile kleine handdoek. Gezien ik na 22 aangekomen ben en er niemand aan de receptie zat, heb ik mij moeten behelpen. Reactie 's morgens van receptie ondermaats. Zwembad is gesloten van 20.00 tot 9.00, en dus onbruikbaar voor business mensen. Dit moet duidelijker door bookings vermeld worden.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2022

• Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Alles was oké buiten dat niet goed aangeven waar we juist moeten zijn tot de locatie via gps . Graag de correcte locatie updaten aub. Het juiste rijweg =Bij de 2de ronde punt links zie de de winkel keten Action. Rij die weg op tot je aankomt.

De locatie .Het appartement was mooi en netjes . Afgeschermde parking. Niet ver van stadcentrum Marseille .Was maar 15min rijden .Bezienswaardigheden zeker doen= Parc national des Calanque .

• Beoordeeld op: 10 juli 2022

Heel aangenaam personeel

• Beoordeeld op: 3 juni 2022

Redelijk gehad, zeker niet voor vier personen!
    • Superior Appartement met 1 Slaapkamer

Dit heeft met privacy te maken en sfeer. Het terras is klein en je kan er met twee stoelen zitten, dus niet met vier. Je buren zijn er ook, zitten praktisch naast je en dat zorgt voor weinig privacy en overlast. De slaapbank is ongezond voor je rug, hard en klein en zeker niet voor twee personen terwijl dat wel zo wordt aangeboden dat het voor vier personen is. Het zwembad heeft een hoop regels, waardoor je niet wordt uitgenodigd om te chillen bij de pool. je mag er niet eten en drinken, niet met slippers lopen, je kan er niks kopen, geen bier/wijn of een barretje voor snacks en niet roken enz. Geen vakantie gevoel.

De accommodatie was nieuw, modern en hygiënisch. Alles was schoon en mooi qua inrichting en de badkamer was super fijn. keuken was goed uitgerust om te kunnen kokkerellen.